IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
Usługa powszechnej archiwizacji PLATON-U4
Rejestr Spraw Sądowych
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Systemy operacyjne Bibliografia:
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Metody i narzędzia pracy na platformie Moodle Tomasz Andrzejczak.
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Impact Factor dla czasopism naukowych
UŁATWIA ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
ABC e-learningu.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Realizacja prostej sieci komputerowej
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
Agnieszka Tamul Maria Otuszewska Klasa 1d
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Toruń 28/ Finansowanie w ramach aktywności 2.3 (Budowa infrastruktury dla nauki) – Konkurs 2.3/1/2013/POIG Okres realizacji: –
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
Sprawozdanie Projekt celowy „Wdrożenie protokołu LDAP w akademicko-naukowych sieciach komputerowych” Jerzy Żenkiewicz Uczelniane Centrum Informatyczne.
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Impact Factor wskaźnik oddziaływania czasopisma Informacje o wskaźniku Impact Factor (IF) dla czasopism naukowych opracowywane są przez Thomson Reuters.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
PREZENTACJĘ PRZYGOTOWANO WYKORZYSTUJĄC MATERIAŁY UDOSTĘPNIONE PRZEZ CEO
Platforma wspomagająca kształcenie E-NAUKA
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Ewidencja Wyposażenia PL+
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Adres do strony internetowej:
Adres do strony internetowej:
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd Miasta Krakowa Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miasta Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH

ACK CYFRONET AGH IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" … udostępnienia środowisku naukowemu duże moce obliczeniowe oraz oprogramowanie: kompilatory, biblioteki numeryczne i systemy specjalistyczne umożliwia dostęp do szybkiej sieci komputerowej … oferuje dostęp do platformy e-nauczania … Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Platforma e-nauczania w ACK CYFRONET AGH Blackboard Academic Suite™ Blackboard Learning System™ Blackboard Community System™ Blackboard Content System™ Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Własności platformy Blackboard wykorzystanie relacyjnej bazy danych do przechowywania informacji zróżnicowanie usług w zależności od rodzaju użytkownika (student, nauczyciel, administrator) - system ról dostęp do informacji o prowadzonych kursach (katalog kursów z podziałem na kategorie i możliwością przeszukiwania) materiały w kursach mogą być tworzone za pomocą narzędzi niezależnych użytkownik posiada swój własny portal dla dostępu on-line do informacji osobistych, dotyczących instytucji, kursów, itp. komunikacja pomiędzy uczestnikami kursu w trybie synchronicznym oraz asynchronicznym monitorowanie postępów studentów w nauce automatycznie raporty statystyczne dotyczące przebiegu nauki minimalne wymagania sprzętowe dla komputera użytkownika Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel

SunFire T2000 system operacyjny: Solaris konfiguracja: procesor UltraSparc T1 8-rdzeniowy z zegarem 1200 MHz pamięć operacyjna 32 GB oprogramowanie: Blackboard SunFire V490 system operacyjny: Solaris konfiguracja: 4 procesory UltraSparc IV+ 2-rdzeniowe z zegarem 1,5 GHz pamięć operacyjna 32 GB oprogramowanie: Blackboard SunFire X4240 system operacyjny: Solaris konfiguracja: 2 procesory 4-rdzeniowe zegarem 2,7 GHz pamięć operacyjna 32 GB oprogramowanie: Oracle SunFire X4240 system operacyjny: Solaris konfiguracja: 2 procesory 4-rdzeniowe zegarem 2,7 GHz pamięć operacyjna 32 GB oprogramowanie: Oracle Infrastruktura teleinformatyczna – serwery dla Blackboarda w ACK CYFRONET AGH 2x10 Gbps

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Usługa oferowana przez ACK CYFRONET AGH obejmuje: udostępnianie platformy e-nauczania Blackboard administrację systemem Blackboard szkolenia, podstawowe wskazówki jak korzystać z systemu Blackboard

Administrator Blackboarda w Cyfronecie KONTAKURSY ORGANIZACJE

Administrator Blackboarda w Cyfronecie KONTAKURSY ORGANIZACJE

KONTAKURSY ORGANIZACJE Administrator Blackboarda w Cyfronecie

Profil nowego użytkownika

Profil standardowego kursu

Współpraca ACK CYFRONET AGH z Urzędem Miasta Krakowa IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" … Portal Magiczny Kraków Biuletyn Informacji Publicznej Rady Miasta Krakowa … Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Charakter pracy Urzędu Miasta wymaga, aby jego pracownicy byli zaznajomieni z zasadami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony przetwarzanych danych. Dlatego też powstała konieczność szybkiego przeszkolenia w tym zakresie wszystkich zatrudnionych w Urzędzie. Postanowiono zorganizować kursy e-learningowe na platformie Blackboard zainstalowanej w ACK Cyfronet AGH. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Kurs e-learningowy zrealizowany na platformie e-learningowej Blackboard w ACK CYFRONET AGH: Polityka Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miasta Krakowa IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Ogólne założenia Każdy pracownik Urzędu Miasta otrzymał indywidualne konto na platformie, które umożliwiało mu wejście do kursu „Polityka Bezpieczeństwa Informacji”. Szkolenie odbywało się w grupach około 200 osobowych. Dla danej grupy kurs na platformie był dostępny przez 2 tygodnie Materiały szkoleniowe zawarte w kursie zostały podzielone na trzy moduły. Uczestnik kursu miał za zadanie zapoznać się po kolei z każdym modułem i wykonać testy sprawdzające. Zaliczenie testu umożliwiało przejście do następnego modułu. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel I etap – podstawowy Skonfigurowanie wyglądu kursu Umieszczenie materiałów Przygotowanie testów Kurs został tak przygotowany, aby każdy jego uczestnik nawet bez dużej praktyki w korzystaniu z internetu, mógł sobie poradzić z obsługą platformy i zaliczeniem szkolenia. Profile platformy Blackboard, która posiada bardzo rozbudowany zestaw funkcjonalności, zostały zmodyfikowane w ten sposób, że zawierały wyłącznie niezbędne narzędzia do przejścia szkolenia. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Profil uczestnika kursu

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Profil kursu

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Profil kursu c.d.

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Ustawienia testów Dla każdego testu przygotowana była pula pytań, z której dla każdego uczestnika kursu były losowo wybierane pytania wielokrotnego wyboru. Każde pytanie miało trzy odpowiedzi, z których jedna była prawidłowa. Kolejność wyświetlania możliwych odpowiedzi była losowa. Za prawidłową odpowiedź w teście uzyskiwano 10 punktów. Każdy test można było powtarzać dowolną liczbę razy. Za końcową punktację z wykonania testu przyjmowane było rozwiązanie z największą liczbą punktów. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Liczba wylosowanych pytań Max. liczba punktów Min. liczba punktów do zaliczenia Test Test Test

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel II etap - dla każdej grupy uczestników szkolenia Założenie kont dla uczestników Monitorowanie aktywności uczestników kursu Wysyłanie i, przypominających o terminie zakończenia szkolenia Na końcu szkolenia danej grupy przygotowanie zestawienia wyników uzyskanych przez uczestników Zarchiwizowanie kursu, usunięcie kont uczestników IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Narzędzia instruktora kursu

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Centrum oceniania

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Tabela aktywności uczestników

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" System wczesnego ostrzegania - reguły

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" System wczesnego ostrzegania - status reguły

Kursy e-learnigowe dla Urzędu Miast Krakowa zrealizowane na platformie Blackboard w ACK CYFRONET AGH Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus, Iwona Wendel IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" W ciągu całego roku 2008 w 10 grupach kursowych na platformie e-learningowej w ACK CYFRONET AGH zostało przeszkolonych ponad 2000 pracowników Urzędu Miasta Krakowa