Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.

S Z Y B A.

PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
Warszawa 2013.
Przygotowała Michalina Gruszczyńska
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Gryfikowy rajd z panem Janem Maturą 20 marca 2013 r. odbył się rajd z panem Janem Maturą w ramach nagrody specjalnej dla uczniów wyróżnionych w III Międzyszkolnym.
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Sprawozdanie z realizacji Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Nr 21 w Tarnowie.
Warszawa -stolica Polski
“Przemyśl to ...” Kliknij żeby obejrzeć slajdy ...
Wyjazd edukacyjny w ramach projektu: Szko ł a Sukcesu Szko ł a Sukcesu.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Wycieczka szkolna PG 8 w Opolu Londyn 2011
Magiczne Miejsca w Warszawie
Wycieczka do Chorwacji Autor: Julia Sajak.
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Nasza stolica prezentacja klasy 3a
Projekt „Pa!PA!” Klasy V „C”
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
Praktyki zagraniczne Turcja. W dniach r r uczniowie ZST im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku uczestniczyli w wyjeździe na praktyki.
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
3 czerwca 2014 r. klasy Ia i IIIb wraz z paniami wychowawczyniami Iwoną Karbownik i Anną Wrzesińską wybrały się na ostatnią wycieczkę w roku szkolnym.
Odwiedziny domu Sienkiewiczów
Hiszpańsko-polskie spotkanie w Łodzi września 2013 Beata Warzyniak-Chrzanowska Aleksandra Marciniak.
Wycieczka autokarowa „Gryfikowych Dzieciaków” STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” 5,12 i 19 października 2013 roku uczniowie klas II i III naszej szkoły.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INTEGRACJA NA ROWERZE ulicami Lublińca Wycieczka grupy V dziewcząt r.
Klasa 2a na wycieczce po Łodzi Część 2 Spacer po ulicy Piotrkowskiej, przy której zobaczyliśmy dawne pałace i Katedrę, a obok Pomnik Nieznanego Żołnierza,
Autor: Mateusz Świstak
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
Kamil Kuczman.  Wycieczka do rezerwatu przyrody „Polanki”
W piękny, słoneczny poranek -21 maja 2014 r. uczniowie realizujący projekt „Sławne Polki” wyjechali na wycieczkę edukacyjną.
Zmiany w Gminie Zelów w ciągu 20 lat
Jak wykorzystać strony internetowe do nauki geografii?
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Spotkanie z przeszłością. Lekcja historii klasy III B w Muzeum Powstania Warszawskiego, 18 września 2015r.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
„Migracje w naszym obszarze- przeszłość i teraźniejszość” Migracje mniejszości Żydowskiej na teren Łodzi Agata Szafrańska.
ZABRZE MOJE MIASTO MULTIMEDIALNA WYCIECZKA PO ZABRZU!
Grupa IX na tropie zawodowych możliwości Grupa IX na tropie zawodowych możliwości.
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
 Czy zastanawialiście się kiedyś kim jest osoba/osoby, których imieniem i nazwiskiem nazwana jest ulica, na której mieszkamy, przy której znajduje się.
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
Ciekawe miejsca w Lublinie
Tropem Stanisława Staszica
Toruń, Malbork, Grunwald
Młodzi i zwariowani.
Żeromszczacy w NBP.
Moja wymarzona wycieczka rowerowa po Europie.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Wyjazd Klasy 3 Technikum
Najciekawsze miejsca na wakacje

Sprawozdanie z wycieczki szkolnej

Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce brała udział tylko nasza III klasa Liceum. Nasz autokar wyjechał spod szkoły o godzinie 8.00.

Celem naszej wycieczki było zwiedzenia miasta Łódź. Pierwszym miejscem do jakiego dotarliśmy był cmentarz Żydowski. Pani przewodnik oprowadziła nas po całym cmentarzu, który był naprawdę duży. Przewodniczka pokazała nam również budynek w którym przygotowywano ciało do pogrzebu (myło, ubierało).

Miejsce gdzie ciała były przygotowywane do pochówku

Na cmentarzu Żydowskim zamiast zniczy na nagrobku kładzie się kamienie

Następnie odwiedziliśmy straż pożarną

Pomnik złamanego serca

Następnym punktem była przędzalnia Karola Scheiblera

W dalszej kolejności dotarliśmy do muzeum kinematografii

W muzeum kinematografii mogliśmy zobaczyć jak zmieniał się sprzęt z ubiegiem lat oraz jak stosuje sie tak zwany green screan

Dowiedzieliśmy się także jak tworzy się filmy animowane i jak wyglądają przeznaczone do tego rekwizyty

Nie ominęliśmy także tych bardzo ciekawych dla nas rekwizytów

Następnym punktem na mapie naszej wycieczki był pałac Karola Scheiblera

Później odwiedziliśmy urząd miasta i mieliśmy okazję obejrzeć pomnik stojący przed nim

Następnie przechodziliśmy ulicą Piotrkowską, gdzie dowiedzieliśmy się, że każdy mieszkaniec przy przebudowie ulicy mógł wykupić sobie kostkę ze swoim nazwiskiem, w ostatnich latach ulica była poszerzana i ponownie mozna bylo nabyć taką kostkę ze swoim nazwiskiem za 97 zł

Mogliśmy dotknąc na szczęście nosa Tuwima oraz “zagrać” na fortepianie Rubensteina. Spotkaliśmy także misia uszatka :)

Przedostatnim punktem naszej wycieczki był punkt widokowy na budowę Łodzi fabrycznej

Ostatnim punktem naszej wycieczki była Manufaktura, dawne zakłady włokiennicze i miejsce pracy setki ludzi a dzisiaj miejsce rozrywki, luksusowy hotel oraz centrum handlowe które odwiedza bardzo dużo ludzi, ale nie wszyscy jak ważnym miejscem na mapie Polski była kiedyś Manufaktura. Zegar przedstawiony na zdjęciu tylko do połowy wykonany jest z orginajlej cegry.

Przez cały wyjazd w różnych miejscach w mieście mogliśmy oglądać piękne murale wykonane nie tylko przez polskich artystów ale także zagranicznych, murale są jednymi z lepszych i piękniejszych w europie

Osobiście myślę, że każdy kto był na tej wycieczce może powiedzieć, że byłą bardzo interesująca. Uważam wycieczkę za udaną i bardzo rozwijającą nasze horyzonty na temat naszej najbliższej okolicy ale także interesującą ponieważ każdy mógł dowiedzieć się czegoś czego jeszcze nie wiedział.

prezentacje wykonały: Wiktoria Horoszkiewicz Sylwia Ignaczak Karolina Majchrzak Anita Marynowska