Współczesna komunikacja naukowa wykład - studia podyplomowe Bibliotekarz dziedzinowy Dr Remigiusz Sapa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Cele: 1. rozumienie podstaw relacji pomiędzy teorią a praktyką edukacyjną, 2. poznanie nowoczesnego procesu edukacji i jego uwarunkowań, 3. wyposażenie.
Advertisements

Bogusława Dorota Gołębniak DSW we Wrocławiu
Historia idei komunikacji
Gatunki dziennikarskie - informacja -
Inżynieria Oprogramowania
Nauka o informacji w XXI wieku
dydaktyka ogólna WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń
Wizualizacja danych 0. Informacje wstępne
STUDIA EUROPEJSKIE. Studia europejskie oferują Studentom możliwość zapoznania się z historią Europy, w tym integrowaniem się państw europejskich, od pierwszych.
POLECANE NOWOŚCI WYDAWNICZE
PRACE LICENCJACKIE 2009/10 I PROGRAM III ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH 2009/10 Uchwała Rady Instytutu Socjologii z 6 stycznia 2009 Uwaga: stosuje się tylko.
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Standardy tworzenia dokumentów [Michał Kuciapski ]
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Prowadzenie dokumentacji
Prof. UW dr hab. Dariusz Kuźmina
Ekonomika procesów logistycznych
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Podstawowe informacje o maturze dla gimnazjalistów.
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Wstęp do ekonomiki informacji
Zakres tematyczny i zasady nauczania przedmiotu WNE UW, II r.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Teoria i praktyka kształcenia
Nowa podstawa programowa- proces dydaktyczny – egzamin Katowice 2009 Matura a podstawa programowa – nowe perspektywy dydaktyczne dr Kornelia Rybicka dr.
HISTORIA. MAGISTRA VITAE EST Z tą starą sentencją, którą możesz przeczytać na logo naszego Instytutu, trudno się nie zgodzić. Bez niej pozbawieni bylibyśmy.
Dydaktyka ogólna 30 godzin wykładów
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Internet jako środowisko informacyjne wykład - studia podyplomowe Broker informacji Dr Remigiusz Sapa.
Internet jako środowisko informacyjne wykład
Cel kursu Koszty jakości (prowadzący prof. nadzw. dr hab
Archiwizacja i zabezpieczenie danych studia stacjonarne 2008/2009 dr Remigiusz Sapa.
Projektowanie i ocena systemów informacyjnych studia podyplomowe dr Remigiusz Sapa.
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Internet jako środowisko informacyjne wykład - studia niestacjonarne
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
Zarządzanie projektami „I”
Szczecin, Paweł Majda Metrologia Dr hab. inż. Paweł Majda Konsultacje p. 139, piątek od 14 do 16 godz. Informacje dla studentów:
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.
Jakość zasobów cyfrowych 2008/2009 dr Remigiusz Sapa.
WYKŁAD 1 Globalizacja a regionalizacja 1. Plan wykładu 1. Umiędzynarodowienie działalności gospodarczej: perspektywa historyczna, etapy, uwarunkowania.
Edukacja NBP w szkołach Liczba uczniów i nauczycieli objętych programami NBP: Szkoły ponadgimnazjalne:  Ponad 1 mln uczniów  Ponad 2,5 tys.
Dr hab. Ewa Hellich, prof. SGH Instytut Rachunkowości
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
MODELOWANIE MATEMATYCZNE
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Ela Świeży Ela Janowska Dominika Jasztal David Crisanti
dr Agnieszka Brzozowska
Odporne metody analizy obrazów
Studia pierwszego stopnia
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA
podstawy dydaktyki 2018/2019 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
STUDIA 1 STOPNIA SPECJALNOŚĆ: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ – PROGRAM ZAAWANSOWANY Opiekun specjalności: Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Zapis prezentacji:

Współczesna komunikacja naukowa wykład - studia podyplomowe Bibliotekarz dziedzinowy Dr Remigiusz Sapa

W efekcie zajęć student powinien znać: podstawowe teoretyczne ujęcia komunikacji naukowej oraz wybrane modele tej komunikacji i typologię funkcje komunikacji naukowej procesy informacyjne zachodzące w komunikacji naukowej najważniejsze współczesne trendy i dylematy w zakresie organizacji komunikacji naukowej

W efekcie zajęć student powinien umieć: interpretować różne współczesne koncepcje reorganizacji komunikacji naukowej w kategoriach ról jej poszczególnych uczestników i realizacji jej funkcji

Współczesna komunikacja naukowa Komunikacja formalna i nieformalna. Obszary i funkcje komunikacji naukowej Historia i współczesność komunikacji naukowej – wprowadzenie

Współczesna komunikacja naukowa Różne perspektywy teoretyczne i ich konsekwencje dla interpretacji zjawisk zachodzących w komunikacji naukowej. Podstawy naukometrii. Główny nurt komunikacji Przedmiot i podmiot komunikacji naukowej

Współczesna komunikacja naukowa Wybrane współczesne projekty reorganizacji komunikacji naukowej Komunikacja naukowa w środowisku WWW: nowe narzędzia i obiekty

ZALICZENIE I EGZAMIN Zaliczenie na podstawie obecności Zagadnienia do egzaminu zostaną przedstawione oddzielnie