Dojrzała osobowość lidera Zygmunt Korzeniewski. Dojrzała osobowość Lider powinien żyć w zgodzie z samym sobą, z innym ludźmi i z wartościami, które uznaje:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Advertisements

Samoocena.
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Dlaczego organizacja pozarządowa to inkubator dobrych pracowników?
Psychologia Zarządzania
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
Przywództwo – szkoły, atrybuty, umiejętności, techniki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Rola instruktora w klubie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
FUNKCJA PERSONALNA.
Samoocena mgr Paulina Hapka.
Wizerunek współczesnego menadżera.
PIOTR PSZENICZNY IA Prezentacja autoryzowana. SAMODZIELNY OTWARTY DYNAMICZNY AKTYWNY WYTRWAŁY ODPOWIEDZIALNY NIEZALEŻNY TOLERANCYJNY TWÓRCZY ŚWIADOMY.
Lider- Przywódca.
Prowadzący: mgr Konrad Schroeder
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Wystawa Starych Zdjęć.
Wiedza o społeczeństwie
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Pozycja lidera – kierowanie
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
SYLWETKA LIDERA.
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
MOTYWACJA - OSIĄGANIE SUKCESU W PRACY
Kierowanie zespołami pracowniczymi
ROLA MOTYWACJI W ROZWOJU OSOBOWYM UCZNIA
O korzeniach i skrzydłach…
KATECHISTA JAKO NAUCZYCIEL
PROJEKT EDUKACYJNY „BYĆ LUBIANYM W GIMNAZJUM”.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
WAŻNE CECHY LIDERA: Umiejętność wyznaczania kierunku – lider musi umieć pociągać i zachęcać innych do pójścia za nim. Dobry lider jest człowiekiem wizji,
Kultura organizacyjna MSP
Motywowanie do nauki – rola rodzica
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
„Pytanie, kto może zostać liderem? Jest jak pytanie, kto może śpiewać partie tenora? Odpowiedź jest oczywista: ten kto umie śpiewać tenorem”. Henry Ford.
CZYNNIKI TRAFNEGO WYBORU ZAWODU
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Sposoby motywowania dzieci do nauki
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Postawa asertywna.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
Podstawa prawna: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Przygotowanie kadr do zarządzania projektami Bohdan Rożnowski, dr Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 28 marca 2008 r.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Dla lidera SZTUKA PERSWAZJI Zygmunt Korzeniewski.
Zapraszam, Zygmunt Korzeniewski
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
Motywacja gotowość do podjęcia określonego działania gotowość do podjęcia określonego działania proces wywołujący określone zachowania zestaw sił.
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
8 zasad postępowania lidera
Z. Korzeniewski, DODN Co przeszkadza w twórczym myśleniu? Z. Korzeniewski przedstawia…
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
CO SPRAWIA LIDER, BY INNI ROBILI TO, CO ON CHCE? Zapraszam!
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
MOTYWACJA DROGĄ DO SUKCESU
The Leader in Me.
Mowa ciała a „zachowanie terytorialne”
Portret lidera. Zygmunt Korzeniewski Wpływ na innych Przede wszystkim na członków grupy, aby wzięli na siebie większe zadania, stosowali ostrzejsze normy.
ROLA MENEDŻERA W ORGANIZACJI – UMIEJĘTNOŚCI ROLE I FUNKCJE
Motywowanie do nauki – rola rodzica. Na brak motywacji ucznia do nauki wpływają różne czynniki Związane z uczniem Związane z domem Związane ze szkołą.
Przygotowanie i prowadzenie: Katarzyna Duńska, Elżbieta Gendera Szkolenie dla liderów J AK BYĆ SKUTECZNYM WE WPŁYWANIU NA INNYCH LUDZI ?
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Sposoby motywowania dzieci do nauki.
Samy Molcho przedstawia „Miny i pojrzenia”
MERCURE WROCŁAW CENTRUM RECEPCJONISTA/KA
Postawa Sposób trzymania głowy
Zapis prezentacji:

Dojrzała osobowość lidera Zygmunt Korzeniewski

Dojrzała osobowość Lider powinien żyć w zgodzie z samym sobą, z innym ludźmi i z wartościami, które uznaje:

Zygmunt Korzeniewski 1. Przywódca jest pewny siebie i pozbawiony wewnętrznych sprzeczności, otwarty na edukację czy wskazówki. Jeśli chce kierować grupę, musi posiadać umiejętność kierowania sobą a także bycia kierowanym.

Zygmunt Korzeniewski 2. Ma dobry wgląd w samego siebie, wedle zasady „nie poznasz innych dobrze, jeśli nie poznałeś siebie”. Przywódca posiada pozytywny stosunek do samego siebie, jeśli nie, nie będzie miał pozytywnego stosunku do swoich podwładnych.

Zygmunt Korzeniewski 3. Potrafi oderwać się od służbowych obowiązków i odpocząć. Jeśli nie będzie miał czasu dla siebie – nie będzie go miał dla innych.

Zygmunt Korzeniewski 4. Lider żyje w dobrych relacjach z innymi. Okazuje entuzjazm, pasję i nie szczędzi pochwał.

Zygmunt Korzeniewski 5. Przywódca budzi zaufanie poprzez wierność swoim przekonaniom.

Zygmunt Korzeniewski 6. Ma miłą powierzchowność, jest człowiekiem sympatycznym. Jeśli budzi antypatię, trudno mu będzie zostać dobrym liderem.

Zygmunt Korzeniewski 7. Lider posiada umiejętności komunikacyjne.

Zygmunt Korzeniewski 8. Ma twórczy stosunek do krytyki. Umie współpracować z ludźmi, którzy go pozytywnie motywują, ale też z takimi, którzy krytycznie do niego podchodzą.

Zygmunt Korzeniewski 9. Potrafi twórczo podchodzić do porażek, spokojnie spojrzeć na swoje klęski, przyjąć porażki (czasem jest to jego największym zwycięstwem). Sukcesy pomnażają się wtedy, gdy umiemy przyjąć porażki.