Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon komórkowy” „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Uwaga: Upewnij się czy twój telefon komórkowy posiada dostęp do internetu i czy może otwierać aplikacje JAVA
„Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Połącz się z internetem w swoim telefonie komórkowym i wpisz adres wap.amigobonus.com Strzałkami lub joy-em lewo prawo góra dół możesz się poruszać po MENU w WAP i JAVA
Aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie daje nasz portal musisz się zarejestrować, więc kliknij na „Logowanie / Rejestracja”. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
„Rejestracja” Jeśli jesteś po raz pierwszy na naszym portalu zarejestruj się jako osoba prywatna Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
Jesteś zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania regulaminów. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
Aby zostać zarejestrowanym, musisz wypełnić poniższy formularz (poniżej krok po kroku jest przedstawione jak powinien być wypełniony formularz) Pierwszym krokiem jest „wybranie lokalizacji” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wybierasz Kraj, województwo, miasto lub gminę dzielnice lub wieś i na końcu osiedle.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Następnie wybierasz dzielnice lub wieś i na końcu osiedle. Jeśli twojej miejscowości lub osiedla nie ma na liście wybierz inne i kliknij „dalej” pojawi się pole gdzie wpisujesz nazwę, znowu klikasz „dalej”. Jeśli informacje się zgadzają klikasz na „Wstaw tą lokalizacje”.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wpisz login i hasło, wybierz płeć, wprowadź imię i nazwisko i datę urodzenia a następnie „zatwierdź” rejestracje.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Pojawił się ekran powitalny, na poniżej powitania znajduje się informacja o rocznej opłacie abonamentowej w wysokości 24 zł. Po wyborze „przejdź do opłaty abonamentowej” pojawia się informacja jak dokonać wpłaty. Dopiero po opłaceniu abonamentu będziesz mieć możliwość kozystanai z naszego portalu i pobrania aplikacji Amigobonus na swój tel komórkowy.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wejdź na wap.amigobonus.com wybierz „sklepy do pobrania” następnie pobierz i w tym momencie nasza Aplikacja instaluje się na twoim telefonie komórkowym
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Uruchom aplikacje na swoim telefonie komórkowym, wpisz login i hasło jakie wpisałeś podczas rejestracji.
Wybierz „Pasaż sklepów” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
Wybór Sektora, branży (pod branży), lokalizacji, można wykonać za pomocą strzałek lewo, prawo. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
„Lista produktów „ Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Naciskając w lewo można zobaczyć miniaturkę zdjęcia a po jej kliknięciu pełen obraz Naciskając w prawo można zobaczyć opis produktu wraz ze stanem
„Wybór produktów” Wybierz produkt a następnie ilość, możesz także szukać produktów poprzez wyszukiwarkę Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
„Twój Koszyk” Twój produkt został dodany do koszyka jeśli chcesz zamówić wybierz „zamów”, w celu dalszych zakupów kliknij „powrót”. Koszyk pokazuje sumę za zakupy i Twój aktualny rabat. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” W zamówieniu wybierasz czy chcesz otrzymać paragon lub fakturę a także sposób dostawy czy sam odbierzesz czy ma dostarczyć kurier, i czy chcesz otrzymać potwierdzenie realizacji zamówienia SMS-em.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wiadomość SMS Otrzymałeś wiadomość tekstową iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji klikając na link zobaczysz pełne zamówienie i informacje odnośnie dostawcy
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Przed otwarciem drzwi i wpuszczenia dostawcy do mieszkania koniecznie sprawdź jego dane osobowe i zdjęcie ( SMS-em dostajesz link do strony WAP gdzie możesz sprawdzić dane kuriera).
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Kiedy dostawca przybędzie masz obowiązek: - sprawdzić towar, wg. paragonu lub faktury, - stan zamówienia Jeśli się wszystko zgadza, płacisz tyle ile się należy „Opłata za dostawę” „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”
DZIĘKUJE ZA UWAGĘ