The global specialist in electrical and digital building infrastructures 2010 Światowy ekspert w zakresie produktów i systemów instalacji elektrycznych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
Advertisements

Zarządzanie logistyczne
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
CARS 2020: Plan działania na rzecz konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu motoryzacyjnego w Europie Konferencja prasowa 8 listopada 2012.
Przedsiębiorcy i rozwój
Transakcje kompensacyjne
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
System dystrybucji treści elektronicznych
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Nieruchomości na świecie Joanna Czekaj Marketing Specialist.
IKEA w Polsce.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
LEGRAND POLSKA. Grupa LEGRAND Globalny zasięg Obecność Przedstawicielstwa w ponad 60 krajach Zatrudnienie Ponad pracowników Sprzedaż w 180 krajach.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Biuro Rady Gospodarczej 1 Podsumowanie zmian deregulacyjnych w polskiej gospodarce oraz wyzwania na przyszłość Adam Jasser Podsekretarz Stanu w Kancelarii.
Efektywność Energetyczna
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Asseco wczoraj….
Rozwiązania w oparciu o system TELETASK DOMOTICS
Krótki rys historyczny
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA PMU – PODUKCJA MASZYN I URZADZEŃ
Biuro Zarządzania Projektami
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
SYSTEM FACILITY MEDIA TECHNOLOGY.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Operacyjne sterowanie produkcją
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
 OSD   Sprzedawca  Odbiorca  – trójkąt konfliktów czy współpracy Jan Rakowski Partner na Rynku Energii sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Inteligentny budynek PRACA DYPLOMOWA Agnieszka Brylińska.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
Zarządzanie portfelem i ryzykiem Optymalizacja kosztów energii i zabezpieczanie ryzyk Ralf Höper, Senior Portfolio Manager Vattenfall Europe Power Management.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
STRATEGIA EUROCENY I JEJ ELEMENTY PLAN 1.Determinanty ceny na rynkach europejskich. 2.Dyferencjacja euroceny. 3. Standaryzacja euroceny.
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
KARIERA W BLUMENBECKER dla uczniów i absolwentów szkół technicznych
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Zapis prezentacji:

The global specialist in electrical and digital building infrastructures 2010 Światowy ekspert w zakresie produktów i systemów instalacji elektrycznych oraz sieci informatycznych

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Pochodzenie firmy Legrand 2 W roku 1860 została założona mała firma, która z biegiem czasu stała się specjalistą w branży produktów i systemów elektrycznych oraz sieci transmisji danych w budynkach mieszkalnych, handlowych i przemysłowych.

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Pochodzenie firmy Legrand 3 W roku 1860 została założona mała firma, która z biegiem czasu stała się specjalistą w branży produktów i systemów elektrycznych oraz sieci transmisji danych w budynkach mieszkalnych, handlowych i przemysłowych.

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Pochodzenie firmy Legrand Warsztaty porcelany Początki firmy sięgają roku 1860, kiedy przy route de Lyon otwarty został warsztat porcelany. Od tego czasu ulica ta zmieniła nazwę na avenue du Marechal-de-Lattre-de-Tassigny. 4

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Pochodzenie firmy Legrand Nazwa Legrand W 1865 zarząd firmy objęła rodzina Vultury. Kilka lat później, kupił ją, wraz ze wspólnikiem - panem Betoulle, Frederic Legrand, który dał firmie swoje nazwisko. 5

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Pochodzenie firmy Legrand Początki akcesoriów elektrycznych Aby zoptymalizować zużycie pieców wypalających porcelanę w fabryce, pan Legrand podjął decyzję o rozpoczęciu produkcji włączników jako dodatku do wyrobu naczyń. 6

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Start firmy Legrand Początki urządzeń elektrycznych W 1949, wkrótce po pożarze, który doszczętnie strawił fabrykę, dwaj kierownicy zdecydowali się na specjalizację i koncentrację produkcji wyłącznie na urządzeniach do instalacji elektrycznych. 7

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Start firmy Legrand Początek światowej ekspansji Legrand Wraz z przejęciem firmy Electro Securit w 1956 (obecnie: Legrand Antibes), Legrand obejmuje wiodąca pozycję w skali światowej. Legrand kontynuuje swój rozwój na gruncie europejskim, otwierając w 1964 pierwszą halę produkcyjną w regionie Limousin w Chalus, a następnie tworząc w 1966 jednostkę w Belgii. 8

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand podbija świat Legrand na giełdzie papierów wartościowych W 1970 roku Legrand osiągając rekordowy wzrost, startuje na paryskiej giełdzie papierów wartościowych. 9

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand podbija świat Przyspieszenie światowej ekspansji W latach 80-tych nastąpił intensywny rozwój w skali światowej - firma poczyniła nowe międzynarodowe inwestycje i weszła w posiadanie kilku spółek, z dużym potencjałem. 10

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand podbija świat Przyspieszenie światowej ekspansji Rozwój firmy nabrał znacznego przyspieszenia w latach W tym czasie Legrand stał się właścicielem kilku ważnych firm na całym świecie. 11

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand podbija świat 1996: wprowadzenie nowych produktów skierowanych na rynek europejski Po raz pierwszy Legrand wprowadza produkty, które mają zaspokoić potrzeby całego europejskiego rynku, są to głównie produkty z linii Lexic oraz serie osprzętu instalacyjnego (włączając gamę Sistena i Suno) 12

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand współcześnie Epizod Legrand / Schneider W styczniu 2001 roku Schneider Electric wprowadza przyjazną Ofertę Wymiany Publicznej skierowaną do wszystkich udziałowców firmy Legrand. Komisja Europejska w Brukseli sprzeciwia się jednak planowanej fuzji ze względu na zbyt dużą konsolidację siły rynkowej. 13

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand współcześnie Udziałowcy Legrand W 2002 roku, w następstwie porozumienia ze Schneider Electric, Konsorcjum, stworzone przez Wendel Investissement i KKR, przejmuje kapitał Grupy Legrand. Pozwala to firmie Legrand zachować swoją dotychczasową strukturę, z perspektywą powrotu na giełdę w ciągu 3 do 5 lat. 14

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand współcześnie : Legrand nabywa kolejne spółki W latach 2004 i 2007 rozpoczął się następny etap rozwoju międzynarodowego, w trakcie którego Legrand wszedł w posiadanie kolejnych spółek na całym świecie. 15

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand współcześnie Legrand powraca na giełdę papierów wartościowych W 2006 roku dzięki IPO Legrand wraca na giełdę papierów wartościowych Euronext. 16

LEGRAND IN 2009 GRUPA LEGRAND Legrand współcześnie : realizacja strategii w bardzo trudnych warunkach na rynku światowym Nawet w czasie bardzo niesprzyjających warunków ekonomicznych w latach 2008 i 2009, Legrand kontynuował swoją strategię rozwoju w skali międzynarodowej, dokonując zakupu kolejnych firm, zwłaszcza na rynkach wschodzących. 17

LEGRAND IN 2009 WIZJA LEGRAND Zaspokajanie wymagań klienta na każdym poziomie piramidy, koncentracja na rozwoju inteligentnych, zaawansowanych technicznie rozwiązań dla szerokiego grona odbiorców. Rozwiązania i usługi elektronicznej inteligencji Zintegrowane funkcje Rozszerzone funkcje Standardowe produkty Brak zasilania elektrycznego 18

LEGRAND IN 2009 Światowy ekspert w zakresie produktów i systemów instalacji elektrycznych oraz sieci informatycznych LEGRAND GŁÓWNA DZIAŁALNOŚĆ 19 Sprzedaż według działalności Handlowa: 50% Mieszkaniowa: 40% Przemysłowa: 10%

LEGRAND IN 2009 ŚWIATOWY SPECJALISTA System prowadzenia instalacji elektrycznej Dystrybucja energii i VDI System kontroli dostępu Security Comfort Ponad pozycji w 98 rodzinach produktowych. Pełna gama systemów dla wszystkich rodzajów instalacji elektrycznych i aplikacji sieci danych. 20

LEGRAND IN 2009 PRODUKTY I SYSTEMY DLA DOMU Alarm antywłamaniowy Multimedialny ekran dotykowy dla wewnętrznych i zewnętrznych aplikacji automatyki domowej Wideodomofon z funkcją automatyki domowej

LEGRAND IN 2009 PRODUKTY I SYSTEMY DLA BIUR Gniazdko multimedialne Listwy wyposażone w gniazda i punkty Wi-Fi Panel centralnego sterowania scenariuszami

LEGRAND IN 2009 PRODUKTY I SYSTEMY DLA CENTRÓW DANYCH Miedziane i światłowodowe systemy okablowania strukturalnego, system prowadzenia instalacji elektrycznej.

LEGRAND IN 2009 PRODUKTY I SYSTEMY DLA DYSTRYBUCJI Wyłączniki mocy Transformatory, szynoprzewody, rozdzielnice

LEGRAND IN 2009 Stała pozycja światowego lidera w zakresie produktów instalacyjnych. 20% udział w rynku osprzętu instalacyjnego Produkty i systemy zaspokajające potrzeby rynków na wszystkich kontynentach, z uwzględnieniem ich lokalnej specyfiki. 15% udział w rynku systemów instalacji elektrycznych Oferta w pełni pokrywająca zapotrzebowanie różnych konfiguracji instalacyjnych Produkty z wartością dodaną ( w zakresie stylu i funkcji) System instalacji elektrycznej (podłogowa, ścienna, sufitowa) POZYCJA LIDERA NA RYNKU ŚWIATOWYM

LEGRAND IN 2009 Punkty strategiczne oferujące wsparcie dla naszych klientów na całym świecie. POZYCJA LIDERA NA WIELU RYNKACH LOKALNYCH Pozycja numer 1 co najmniej jednej rodziny produktowej w blisko 30 krajach.