Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Która opcja jest najwłaściwsza dla Twojej firmy?
Advertisements

Dokumentacja licencji oprogramowania
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Stare media w nowych czasach
Społeczności w Internecie
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
Konsumpcja informacji
Norton AntiVirus.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Uniform Resource Locators
Paweł Fałat Katedra Informatyki Stosowanej
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Internauci w grupach wiekowych
AndTune - Michał Ochociński - Adam Więckowski - Mateusz Moczadło.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Podsumowanie prac związanych z dostawą sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń. Prezentacja funkcjonalności dostarczonego w ramach Projektu oprogramowania.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Interactive Marketing Partner marketing
EDI NET - badania.
AdExpert.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Google Testing Radosław Smilgin, , TestWarez.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Kilka zasad korzystania z ICIM
Internetowe surfowanie
Sieć komputerowa – grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów, na przykład: korzystania.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Sieci komputerowe.
Bezpieczeństwo w sieci internet
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Telefony Świata.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
Zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Regionalny System Ostrzegania (RSO) Rafał Michniewicz WCZK w Katowicach.
INTERNET jako „ocean informacji”
Regionalny System Ostrzegania
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
System Operacyjny Windows Przedstawia Mateusz Bałdyga kl. 1 „D”
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
PRZEWODNIK PO APLIKACJI WADEMEKUM REGIONALNE: ZAPOZNAJ SIĘ Z MOŻLIWOŚCIAMI WADEMEKUM REGIONALNEGO. ROZPOCZNIJ INNOWACYJNĄ PROMOCJĘ REGIONU. ZAPOZNAJ SIĘ.
Kinga Krasoń kl. Id G 7. Telefon komórkowy wyposażony jest w wiele dodatkowych opcji. Tej klasy telefon zwany jest smartfonem. Opcje te m.in.: - wykorzystują.
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Internet to nie tylko gry
Darmowe programy zabezpieczające komputer
Badanie rynku mediów Wskaźniki
REGIONALNY SYSTEM OSTRZEGANIA (RSO)
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu

Megapanel  PLaNET Czas obowiązywania standardu Zarządzanie badaniem Realizacja

Metodologia DWIE METODY POMIARU Pomiar site-centric Dane o oglądalności witryn gromadzone na podstawie kodów zliczających umieszczonych w kodach źródłowych stron, aplikacji, odtwarzaczy wideo/audio. Pomiar user-centric (panel) Dane gromadzone metodą panelową na grupie internautów, którzy zgodzili się na udział w badaniu.

Metodologia Badanie panelowe (tzw. user-centric) Obecnie: ok tys. instalacji programu na komputerach internautów rekrutowanych w internecie Od stycznia 2016: panel minimum 7,5 tys. osób, zarówno użytkowników komputerów PC jak też urządzeń mobilnych

Metodologia Pomiar site-centric Obecnie: pomiar obejmuje większość witryn dostępnych dla reklamodawców, zarówno normalnych, jak i przystosowanych do przeglądania na smartfonach (tzw. lekkich), aplikacje desktopowe i mobilne polskich wydawców Od stycznia 2016: pomiar w podobnym zakresie do obecnego

Próba Użytkownik (real user): osoba, która wykonała w danym miesiącu przynajmniej jedną odsłonę w internecie Próba reprezentatywna dla struktury użytkowników internetu w Polsce Uniwers demograficzny: osoby w wieku 7+

Badanie na tle innych standardów MODEL HYBRYDOWY Dane z panelu i pomiaru site- centric dostarczane są przez jednego wykonawcę i wspólnie raportowane Coraz bardziej popularny, stosowany w pomiarze widowni internetowej MODEL ŁĄCZONY Dane z panelu i pomiaru site-centric dostarczane są przez różnych wykonawców Stosowany na niektórych rynkach

Najważniejsze wskaźniki Zasięg Czas spędzony na witrynie Liczba odsłon Liczba internautów …oraz kilkadziesiąt wskaźników pochodnych

Przykładowe wyniki 20 KATEGORII TEMATYCZNYCHRANKING WITRYN

Dystrybucja wyników Rodzaj odbiorcyKanały dystrybucjiOsoba kontaktowa Klienci API Licencjonowane wersje oprogramowania Sławek Pliszka Pozostali odbiorcy Strona www badania Media społecznościowe Wysyłka do bazy mediów Anna Miotk

DZIĘKUJĘ! Andrzej Garapich,