Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów."— Zapis prezentacji:

1 Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu

2 O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów zna Pracuj.pl (Badanie Omnibus 03.2011) –58 132 323 odsłon i 1 735 188 użytkowników miesięcznie (Badanie Megapanel, 09.2012) –Tylko 8% bezrobotnych (Badanie Megapanel, 07.2012) Pracuj.pl to serwis nakierowany na specjalistów i managerów. Użytkownicy Pracuj.pl: Badanie Megapanel, 04.2012

3 Profil użytkownika pracuj.pl © 2012 Goldbach Audience3 Badanie Megapanel, 04.2012

4 O serwisie © 2012 Goldbach Audience4 Portal społecznościowy dla profesjonalistów –Ponad 950 tys. odsłon i 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie na Profeo.pl (Google Analytics, 01.2012) Użytkownicy Profeo: Badanie Megapanel, 04.2012

5 Profil użytkownika profeo.pl © 2012 Goldbach Audience5 Co drugi użytkownik ma wykształcenie wyższe Większość użytkowników ma ponad 25 lat Użytkownicy to głównie menedżerowie, przedsiębiorcy, specjaliści i pracownicy umysłowi Badanie Megapanel, 12.2012

6 Podstawowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience6 Unikalne targetowanie display według: Kategorii zawodowej np.: Kadra Zarządzająca, IT, MSP Region

7 Mailingi © 2012 Goldbach Audience7 Baza grupy pracuj.pl to: 400 tys. kont /Profeo 1,3 mln kont /Pracuj Ponad 1,7 mln kont Ponad Dbałość o konwersję: 1 wysyłka reklamowa w miesiącu do użytkownika Pierwszy mailing po 3 miesiącach od rejestracji (tyle czasu wg badań użytkownik średnio szuka pracy na Pracuj.pl) Precyzyjne targetowanie (użytkownik podaje wiarygodne dane, zw. z branżą i pozycją zawodową)

8 Niestandardowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience8 Reklama w godzinach 9-17 Większość użytkowników Pracuj.pl to osoby pracujące oglądające serwis w godzinach pracy (szczyt oglądalności serwisu przypada na godziny 9-17). To idealny moment na promocję produktów najczęściej spożywanych w pracy, jak: słodycze, napoje, przekąski, farmaceutyki itp. Narzędzia kampanii: Wyłączność dzienna placementów billboard oraz skyscraper w godzinach 9 - 17 Estymowane wyniki w godzinach 9-17 o 500 000 PV o 100 000 UU

9 Niestandardowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience9 Praca Marzeń - wyjątkowo skuteczna i efektowna reklama w formie oferty pracy Oferty są poszukiwane przez użytkowników Pracuj.pl Reklama traktowana, jako naturalny element serwisu a nie forma nachalnej promocji. Praca Marzeń to reklama w formie oferty pracy, która wspiera kreowanie wizerunku i zainteresowanie wokół marki. Przykładowe kampanie: Ambasador Przyjemności Tester Deali Ambasador Podróży Tester Destynacji

10 Przykładowe kampanie: Kadra Zarządzająca, IT, MSP © 2012 Goldbach Audience10

11 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa 2 02-369 Warszawa www.goldbachaudience.pl Julita Jechowicz Direct ++48 22 592 45 64 Mobile +48 694 404 811 Julita.jechowicz@goldbachaudience.pl


Pobierz ppt "Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google