Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AdExpert.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AdExpert."— Zapis prezentacji:

1 AdExpert

2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE
adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

3 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE
adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

4 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE
adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

5 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE
adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

6 Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.


Pobierz ppt "AdExpert."

Podobne prezentacje


Reklamy Google