Projekt „Doskonalenie umiejętności zawodowych na praktykach zagranicznych” jest realizowany w Centrum Kształcenia Praktycznego ze środków uzyskanych w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2013.
Advertisements

Chcę się uczyć i pracować – organizacja praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Mieleckim 28 czerwiec 2005r. Spotkanie organizacyjne.
Człowiek – najlepsza inwestycja
Włochy maj/czerwiec 2012.
Aktywizacja społeczno-zawodowa szansą na lepszą przyszłość Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gmina.
Projekt Program wsparcia społeczno – zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce współfinansowany jest ze środków Europejskiego.
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie.
Warszawa i Ostrołęka.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Podró ż do W ł och. 18 października 2011r W godzinach wieczornych wyjechaliśmy spod szkoły. Wszyscy zajęli wygodne miejsca w komfortowym autokarze. Podróż
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem w zakresie szkolenia praktycznego i teoretycznego z perspektywy placówki oświatowej opracował: Janusz Wojtkiewicz-Lazman.
WRZEŚNIA- Miasto godne uwagi..
Włochy.
WIELCY TWÓRCY WŁOSKIEGO RENESANSU
Architektura renesansowa we Włoszech XVI w.
Zespół Szkół w Zabrodziu
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
DOBRE KWALIFIKACJE – DOBRY START
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
STOLECZNE KROLEWSKIE MIASTO KRAKOW.
„Praktyki zagraniczne szansą dla uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Środków Europejskiego.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Praca zaliczeniowa z informatyki
Projekty mobilności polegają na organizowaniu wyjazdów zagranicznych dla uczniów, pracowników, absolwentów i bezrobotnych, a także szkoleniowców. Celem.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
ANGLIA. My jako druga grupa Druga grupa licząca 16 osób dostała szansę na wyjazd so Wielkiej Brytanii. Każdy z nas czekał z niecierpliwością kiedy wylecimy.
Praca zaliczeniowa Marianna Gaweł 1D
ANGLIA. Wielka szansa … Grupa licząca 16 osób miała okazję odbyć trzy tygodniowe praktyki w Wielkiej Brytanii. Wszyscy czekali na moment kiedy w końcu.
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
W którym kraju europejskim znajduje się ten kościół? Irlandia, katedra św. Patryka w Dublinie, XII w.
Gostynińskie Centrum Edukacyjne
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
W dniach r. Uczniowie szóstych klas wyjechali na trzydniową wycieczkę „Śladami Renesansu”. Celem wyjazdu było zwiedzenie i poznanie historii.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Barok – Architektura.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚĆI ZAWODOWYCH NA PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH SCHKEUDITZ NIEMCY Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Rzym Asyż Medjugorje Dubrownik Saloniki Kawalia Filipia Athos Uranupolia Termopile Delfy Olimpia Korynt Ateny Akropol.
Najpiękniejsze miejsca na Ziemi. Warszawa – Zamek Królewski, Stare Miasto, Pałac w Wilanowie.
Via Appia Antica Fori Imperiali Termy Karakali.
 3:00 – wyjazd z Brzeźnicy  10:00 – przyjazd do Pragi  10:00-19:00 – zakwaterowanie oraz zwiedzanie Pragi, w tym m.in.: › Zegar Astronomiczny na wieży.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Volet N°5. Bazylika S.Maria.Maggiore-od tyłu.
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Program Erasmus+ „Mistrz w zawodzie-Meister im Beruf”
Londyn 2015/2016.
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Erasmus+ European Rainbow
Włochy państwo położone w Europie Południowej, na Półwyspie Apenińskim, będące członkiem wielu organizacji, m.in.: UE, NATO, należące do ośmiu najbardziej.
Przewodnik krok po kroku
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Przewodnik stażysty.
Młodzież z pasją - kształcenie zawodowe na południu Europy
R O M A A E T E R N A.
Projekt „Od Technika do Europejczyka
BRANŻOWA SZKOŁA PIERWSZEGO STOPNIA
,,Od Technika do Europejczyka
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Tytuł projektu ,,EUROPEJSKIE STAŻE „
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.
Zapis prezentacji:

Projekt „Doskonalenie umiejętności zawodowych na praktykach zagranicznych” jest realizowany w Centrum Kształcenia Praktycznego ze środków uzyskanych w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

r. Spoleto r. Spoleto Włochy

W czasie ferii odbyły się zajęcia językoznawcze. Otrzymaliśmy rozmówki włoskie, Konwersacje dla początkujących – angielski i Przewodnik po Rzymie i Watykanie.

W dniach 16 stycznia i 24 marca odbyły się spotkania z rodzicami w CKP. Zostaliśmy zapoznani z naszymi obowiązkami i ogólnymi informacjami dotyczącymi wyjazdu. Na drugim spotkaniu podpisaliśmy umowy, otrzymaliśmy ubrania robocze i kieszonkowe.

Nasza przygoda zaczęła się wcześnie rano o godzinie 4:30 wyjazdem na lotnisko w Modlinie. Lecąc samolotem podziwialiśmy piękne widoki.

Mieszkaliśmy w Villi Redenta Pochodzącej z XVI wieku.

Po spotkaniu organizacyjnym, na którym zostaliśmy zapoznani z historią i regulaminem ośrodka oraz harmonogramem pobytu zostaliśmy zakwaterowani w pokojach.

Grupa Technologów robót wykończeniowych w budownictwie z opiekunami CKP : panią Elżbietą Gęburą i panią Aleksandrą Przygodą oraz z panią Ewą Markowską opiekunem praktyk ze strony instytucji przyjmującej.

Technolodzy realizowali różne zadania. Porządkowaliśmy teren budowy, wykonaliśmy wylewkę podłogową, układaliśmy płytki podłogowe, ocieplaliśmy budynek, tynkowaliśmy itp.

Grupa elektromechaników pojazdów samochodowych szykujących się na praktyki do zakładów.

Mechanicy pracowali w grupach dwuosobowych. Zajmowali się: wymianą filtrów powietrza i oleju, wymianą klocków i tarcz hamulcowych, wymianą amortyzatorów, wymianą lub naprawą rozrusznika, wymianą świec, wymianą kół oraz opon i ich wyważeniem, wymianą płynów eksploatacyjnych itp.

Tak spędzaliśmy wolny czas i weekend. Wędrując po Spoleto widzieliśmy: Katedrę z XV-XVII w. Kościoły romańskie: S. Eufemia (X w.), SS. Giovanni e Paolo (XI w.), S. Gregorio Maggiore (XI-XII w., XIV w.), S. Pietro (XI, XIII w.). Kościoły gotyckie: S. Domenico (XIII w.), S. Nicolo (XIV w.). Kościoły renesansowe (XVI w.): Tempietto della Manna d'Oro, Madonna di Loreto. Kościół barokowy S. Filippo (XVII w.), w którym znajdują się cztery kolumny z zielonego porfiru ze świątyni Klitumnusa. Akwedukt, Ponte Sanguinario, o długości 230 m z XIV w., Zamek kardynała Albornoza (XIV-XV w.), Palazzo Aroni, Palazzo Comunale (XII, XVIII w.), pałace i domy (XV-XVIII w.).

Rzym, : Rzym, tu byliśmy: Zamek Świętego Anioła Plac Navona, Fontanna Czterech Rzek w tle kościół św. Agnieszki Nad Tybrem Panteon Pałac Sprawiedliwości – sąd najwyższej instancji Włoch

Koloseum Forum Romanum to ślad dawnej świetności Imperium Fontanna di Trevi Ołtarz Ojczyzny, wykonany białego marmuru. Pomnik króla Wiktora Emanuela II i Grób Nieznanego Żołnierza. Schody Hiszpańskie Rzym, to widzieliśmy: Bazylika św. Piotra, widok znad Tybru

Watykan, to podziwialiśmy:

Asyż, miasto św. Franciszka to zwiedzaliśmy:

Ostatniego dnia zostały omówione praktyki i wystawione oceny. My wypełnialiśmy ankiety na temat przydatności takich praktyk.

Następnie odbyła się uroczysta kolacja i wręczenie pamiątkowych gadżetów.

Uczestnicy projektu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1.Cybulski Maciej 2.Domagała Patryk 3.Lipa Kamil 4.Pocheć Krystian 5.Wojtkiewicz Jakub 6.Zatorski Piotr Elektromechanik pojazdów samochodowych 1. Barszcz Rafał 2. Chochół Damian 3. Dziedzic Krystian 4. Dybalski Konrad 5. Maciąg Kamil 6. Maszczyk Aleksander 7. Mazurek Konrad 8. Pastuszka Piotr 9. Perchel Radosław 10. Strąk Piotr

Dzi ę kujemy Pani El ż biecie G ę burze i Pani Aleksandrze Przygodzie za po ś wi ę cony nam czas i opiek ę oraz innym osobom zaanga ż owanym w prac ę nad tym projektem.

Wykonał: Maciej Cybulski Wykorzystano zdjęcia autorstwa uczestników projektu. Podkład muzyczny: Ennio Morricone – „Chi Mai”