Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI ,,Możliwości wsparcia działalności klastrów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego”
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Dotacje dla przedsiębiorstw z Funduszy Europejskich na lata
- dokapitalizowanie funduszu szkoleniowego w MMSP
Kompatybilność finansowania dłużnego i grantowego przedsiębiorstw. Fakty i mity Dotacje z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Prezentacja współfinansowana.
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
Województwo pomorskie –
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Centrum Inwestora i Eksportera
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Fundusze Europejskie Ramy finansowe: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego: 8,613 mld euro Środki krajowe: 1,575 mld euro Łączna alokacji:
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Wsparcie finansowe inwestycji geotermalnych. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Program Rozwoju Innowacji.  Nowe podejście do polityki innowacyjnej, opartej na identyfikacji inteligentnych specjalizacji regionu  Kontynuacja dotychczasowej.
Możliwości pozyskania dofinansowania dla przedsiębiorców z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
ARP – biznes, rozwój, innowacje Poznań, 26 Listopada 2015 r. ARP S.A./ARP – biznes, rozwój, innowacje.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, Gdańsk Zarząd: Łukasz.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
2015 Instrumenty wspierania rozwoju MSP Konferencja „Bułgaria i Rumunia. Rynki współpracy dla polskiego biznesu” Warszawa, 9 grudnia 2015 r. dr Anna Kacprzyk.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Poddziałanie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.PL” Warszawa, 2016 r.
2014 Wzmocnienie powiązań między nauką, a biznesem poprzez realizację projektów w ramach POIR Jakub Moskal Dyrektor Departamentu Koordynacji Wdrażania.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
Wdrażanie Osi I Przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury w latach Poddziałania –
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Paczków dnia r..
50 % pieniędzy na gospodarkę – już w obiegu!
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
– wybrane instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Instrumenty zwrotne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Kielce, 11 września 2018 r.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna Promocja usług prozdrowotnych w nowym projekcie promocji polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna

Uwarunkowania Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 Oś priorytetowa: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach Działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw Poddziałanie 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki Krajowe Inteligentne Specjalizacje

Powiazania projektu z Krajową Inteligentną Specjalizacją Lista branż/grup produktowych/usługowych: Sprzęt medyczny Maszyny i urządzenia Kosmetyki IT/ICT Biotechnologia i farmaceutyka Moda polska Budowa i wykańczanie budowli Jachty i łodzie Meble Polskie specjalności żywnościowe Sektor usług prozdrowotnych Części samochodowe i lotnicze

Opis projektu Cel : Celem projektu jest upowszechnianie przekazu o wysokiej jakości polskich marek produktowych z obszarów wpisujących się w Krajowe Inteligentne Specjalizacje oraz kontynuowanie działań przyczyniających się do umacniania pozytywnego wizerunku Polski i polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych. Realizacja: Zaangażowanie sektora MŚP w wspólne wdrażanie wieloletnich programów promocji Wskaźnik: Liczba wspartych przedsięwzięć informacyjno-promocyjnych o charakterze międzynarodowym

Opis projektu Obszary objęte wsparciem projektu: Branżowe programy promocji Programy promocji na rynkach perspektywicznych Duże przedsięwzięcia promocyjne Wdrażanie marki polskiej gospodarki Koordynacja systemu promocji polskiej gospodarki Podmioty zaangażowane w realizację projektu: Ministerstwo właściwe ds. gospodarki Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Agencja Rynku Rolnego Instytut Adama Mickiewicza Polska Organizacja Turystyczna Inne

Opis projektu Budżet projektu : 149 642 900 zł (w tym 95 642 900 zł dla branżowych programów promocji ) Czas trwania projektu: październik 2015 - grudzień 2023 Rynki zagraniczne: Europa, Azja, Ameryka, Afryka, Bliski Wschód Odbiorcy działań informacyjno-promocyjnych: przedsiębiorcy instytucje otoczenia biznesu partnerzy i kooperanci zagraniczni indywidualne osoby

Struktura branżowego programu promocji Część I Wyszczególnienie katalogu różnorodnych działań promocyjnych realizowanych na rynkach zagranicznych, z którego będą mogli bezpośrednio korzystać przedsiębiorcy. Udział przedsiębiorców w tych działaniach sfinansowany zostanie w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Część II Wyszczególnienie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych, które będą wspierać wybrane branże oraz polską gospodarkę. Przykładowe działania: organizacja misji przyjazdowych kontrahentów, stoiska narodowe na najważniejszych imprezach targowych, zakup analiz/usług eksperckich na potrzeby branży, artykuły sponsorowane w prasie branżowej, działania PR.

Branżowy program promocji usług prozdrowotnych Okres realizacji: 1 lipca 2016 – 30 czerwca 2019 Budżet programu: 4.9 mln zł Kontynuacja projektu „turystyka medyczna” Współpraca z przedsiębiorstwami Narzędzia Rynki

Planowane rynki zagraniczne 5 rynków poza UE: Rosja, Ukraina, USA, Norwegia, Zjednoczone Emiraty Arabskie 6 rynków w UE: Niemcy, Wielka Brytania, Skandynawia (Szwecja, Dania, Finlandia), Holandia, w których są organizowane ważne imprezy targowe (turystyczne lub specjalistyczne)

Planowane narzędzia: targi specjalistyczne i turystyczne ( w tym reklama w katalogu targowym, prezentacje na stoisku, reklama zewnętrzna na terenach targowych i okołotargowych) road show, prezentacje study tour dla decydentów związanych z promocją międzynarodowych portali spa & wellness, dziennikarzy branżowych , konferencje i kongresy specjalistyczne ( spa & wellness, uzdrowiska i turystyka medyczna), spotkania informacyjne dla polskiej branży (z zakresu wiedzy o rynkach emisyjnych, pod kontem dopasowania komunikacji i produktów z obszaru spa, wellnes, turystyka medyczna), wydawnictwa produktowe i wizerunkowe i ich dystrybucja

Lista wydarzeń promocyjnych Global Wellness Summit Annual World Medical Tourism & Global Healthcare Congress (USA) Arabian Travel Market (Medical Tourism) (ZEA) International Exhibition Public Health (Ukraina) Professional Spa & Wellness Convention (Wlk. Brytania) Medical & Spa Travel Workshop MedAntor (Rosja) Health Tourism Show (Wlk. Brytania) Health & Rehab (Dania) World Tourism Market (Wlk. Brytania) ITB Berlin (Niemcy)

Poddziałanie 3.3.3 Program Operacyjny Inteligentny Rozwój „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.pl” Cel poddziałania Celem poddziałania jest udzielenie wsparcia przedsiębiorcom uczestniczącym w branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym. Poddziałanie ukierunkowane jest na promowanie polskich marek produktowych poprzez Markę Polskiej Gospodarki.

Ogólne założenia: Kontynuacja wspierania MSP w zakresie internacjonalizacji względem wdrażanych przez PARP i Ministerstwo Gospodarki w latach 2007-2013: działania 6.1 PO IG i poddziałania 6.5.2 PO IG; Wsparcie skierowane do przedsiębiorstw z sektora MSP; Brak konieczności posiadania Planu Rozwoju Eksportu; Wsparcie skierowane zarówno dla poczatkujących eksporterów, jak i przedsiębiorstw z wieloletnią tradycją w tym obszarze; Określony katalog imprez wystawowych (branżowych i ogólnych).

Założenia finansowe: Minimalna wartość projektu – brak Maksymalna wartość projektu – 1 000 000 PLN Wsparcie: do 50% (pomoc publiczna i pomoc de minimis) albo do 85% (pomoc de minimis) Budżet poddziałania: 100 000 000 euro

wydatek wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego Rodzaje kosztów podlegających dofinansowaniu w przypadku finansowania projektu pomocą publiczną i pomocą de minimis: wydatek wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego (do 50% - pomoc publiczna) pozostałe wydatki objęte są pomocą de minimis (do 50%) tj.: delegacji i zakwaterowania pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach i misjach gospodarczych; transportu i ubezpieczenia w związku z udziałem w targach; opłaty rejestracyjnej, w tym rezerwacji miejsca wystawowego na targach; wpisu do katalogu targowego; udziału w seminariach, kongresach i konferencjach; informacyjno-promocyjne projektu.

W przypadku finansowania całości wydatków pomocą de minimis: Intensywność wsparcia uzależniona od posiadanego statusu Mikroprzedsiębiorstwa: do 85% Małe przedsiębiorstwa: do 80% Średnie przedsiębiorstwa: do 75% UWAGA Z pomocy de minimis mogą skorzystać jedynie te podmioty, które posiadają wolny limit kwotowy do wykorzystania

Projekt stoiska targowego

Projekt stoiska targowego

Projekt stoiska targowego

Projekt stoiska targowego

Dziękuję za uwagę piotr.tatara@pot.gov.pl tel. 22’536 70 60