PODSTĘPNA WALKA O KLIENTA CZYLI ATAK NA NASZE ZMYSŁY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Penetracja Internetu na świecie
Advertisements

Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
08: ERD – podencje, łuki i pułapki
Najgorętszy wskaźnik intencji spadków i wzrostów.
seksualizacji w mediach
Przepraszam, gdzie jest… ?
Zanim zdecydujesz się coś kupić, pomyśl, czy naprawdę tego potrzebujesz Prezentację wykonał: Kamil Chmura II a.
Aplikacje OCR dla Biznesu i do domu
Perfum Party. Jak zwiększyć dochód ze sprzedaży.
Jagoda Ratnayake Oliwia Gutowska Paulina Walkiewicz
Dobre rady dla przyszłych opiekunów psów
PICKnROLL Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu koszykarskiego.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Bawią, uczą, rozwijają..
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Mikroskopijni bohaterowie i złoczyńcy
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Z punktu widzenia sławnych mężczyzn
FAST FOODY- zmora XXI.
O emocjonalnej narracji w sprzedaży…
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
czyli oddziaływanie grupy na jednostkę
Chemia między nami. Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią Mcintosh ® łączy pasję prostego, czystego designu z ultranowoczesną nanotechnologią, gwarantujące.
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Makroekonomia Teoria pieniądza, inflacja, efekty Cantillona, hiperinflacja, deflacja. Arkadiusz Sieroń.
„Pies – najlepszym przyjacielem człowieka” - Winston Churchill
Gry m atematyczne Autorzy: Karolina Ziajka Julia Szkółka.
LASY NIESKAŻONE LUDZĄ RĘKĄ. Lasy w mojej okolicy wyglądają bajkowo. Nie są one zanieczyszczone tak, jak w niektórych miejscowościach. Tutejsza ludność.
Oczy umysłu. Kształtowanie wrażliwości estetycznej, poczucia piękna u osób niewidomych w bezpośrednim kontakcie ze sztuką.
Większość z nas chciałoby,
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Elektrośmieci możemy podzielić na:
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Supermarkety i dyskonty
Brak dźwięków zdolnych wytworzyć wrażenia słuchowe. Od hałasu wolę ciszę, wtedy wszystko lepiej słyszę !
RYNEK AGENCJI ZATRUDNIENIA 3Q2011. POLSKIE FORUM HR W trzecim kwartale 2011 obroty agencji członkowskich wyniosły: w zakresie pracy tymczasowej ok. 470.
Ślady państw europejskich w Polsce
1.  Kilka słów o firmie, jak długo i w jakim zakresie prowadzi działalność, liczba punktów oraz przedstawienie siebie jako lokalnego partnera.  Jesteśmy.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
MNIEJ SOLI, PROSZĘ.
To i owo, jak odżywiać się zdrowo
Metody komunikacji ludzi
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Buty damskie 2 w 1 Paulina Kędzior. Buty damskie 2 w1 Buty damskie 2 w1 to najlepsze rozwiązanie techniczne XXI w. dla kobiet !
Jak Hans Memling przestawił koniec świata?. Które postacie są ubrane, a które nagie? Co to znaczy?
Turecka herbata. W Turcji pije się mocne herbaty. Jeden z najsławniejszych rodzajów to Çay.
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
KOMUNIKACJA CZYLI POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI
My i nasze zakłady Berlin 2016/2017.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach”
Jeżeli czegoś nie doświadczamy nie widzimy, nie słyszymy, nie czujemy, to wcale to jeszcze nie znaczy, że tego nie ma!
Symbol przyjaźni i szczęścia
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reguły Cialdiniego Społeczny dowód słuszności Zygmunt Korzeniewski.
MNIEJ SOLI, PROSZĘ.
Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach”
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EDWARDA DEMBOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
O naszym miniprzedsiębiorstwie
Zapis prezentacji:

PODSTĘPNA WALKA O KLIENTA CZYLI ATAK NA NASZE ZMYSŁY

ZAPACH Najbardziej rozpoznawalny zapach na świecie to.. wanilia Naukowcy ustalili, że rozpylenie go w sklepie z damskimi ubraniami może podwoić sprzedaż.

ZAPACH Najlepszą wonią kojarzącą się z dzieciństwem czyli bezpieczeństwem jest… puder dla niemowląt W niektórych sklepach jest rozpylany przez wentylatory. Podobnie zapach melona i skoszonej trawy.

ZAPACH Bardzo skutecznym trikiem jest umieszczenie piekarni na początku supermarketu. Zapach świeżych bułeczek kojarzy się z domem, a poza tym sprawia,że klient robi się głodny więc z pewnością kupi dużo jedzenia.

WZROK Kupowanie ze względu na prestiżowe logo to oczywistość. Ciekawszy jest wpływ kolorów. Różowy kojarzy się z… luksusem, zmysłowością, kobiecością. Błękit z …. Małżeństwem, dziećmi, płodnością.

WZROK Pewien eksperyment wykazał, że 600 kobietom, które dostały do ręki błękitne pudełeczko od Tiffanyego, liczba uderzeń serca wzrosła o 20%. Kształt ma również duże znaczenie. 100 na 100 kobiet postawionych przed wyborem: majonez w słoiczku o szerszym dole i górze a zwężonym w talii czy wąskim na górze a z pękatym dnem – wybrało pierwszy bo kojarzy się ze zgrabnym ciałem.

SŁUCH Niemiecka firma Bahlsen zatrudnia w laboratorium specjalistów pracujących nad tym aby ich chipsy i herbatniki miały miłe dla ucha chrupnięcie. Sztaby specjalistów pracują nad tym co dociera do naszych uszu kiedy np. odkręcamy słoik z kawą.

SŁUCH Jeśli skojarzenie będzie miłe, szanse na przywiązanie do produktu będą większe. A jaki jest najbardziej rozpoznawalny dźwięk na świecie? Sygnał telefonów NOKIA.