SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAPORT.
Advertisements

EBPP - nowy trend na rynku
Świadczenie usługi dystrybucyjnej - biznes OSD
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Charakterystyka klastra
Zarządzanie projektami
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Działania operatora systemu przesyłowego na rzecz konkurencyjnego rynku energii Warszawa, 22 czerwca 2006 roku.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
opis projektu jednym zdaniem
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Ogólnokrajowa karta miejska
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
Planowanie przepływów materiałów
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Jak robić to efektywnie?
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej – jak praktycy pomagają gminom oszczędzać na energii Krzysztof Brzozowski Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Zarządzanie portfelem i ryzykiem Optymalizacja kosztów energii i zabezpieczanie ryzyk Ralf Höper, Senior Portfolio Manager Vattenfall Europe Power Management.
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Modele zdominowanych łańcuchów dostaw – podejście abdukcyjne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Stan i perspektywy rozwoju handlu kosmetykami, produktami higienicznymi i chemią gospodarczą w Polsce i chemią gospodarczą w Polsce dr, prof. Urszula Kłosiewicz-Górecka.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
Obserwatorium kultury
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Zapis prezentacji:

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Źródło: Roland Berger

PROJEKT INTEGRACJA NOWA SPÓŁKA RYNEK DYSTRYBUCJI KIERUNKI ROZWOJU ZMNIEJSZENIE ILOŚCI PODMIOTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ HURTOWĄ, WZORST ZNACZENIA DYSTRYBUTORÓW POSIADAJĄCYCH WŁASNE SIECI FRACZYZOWE, DOMINACJA PODMIOTÓW POSIADAJĄCYCH OGÓLNOPOLSKĄ DYSTRYBUCJĘ, SPADEK ILOŚCI SKLEPÓW, A JEDNOCZEŚNIE WZROST SPRZEDAŻY PER SKLEP, POSTĘPUJĄCE USIECIOWIENIE.

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” DLACZEGO? ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ OFERTY DLA DETALISTY (Przede wszystkim dla NASZ SKLEP oraz LIVIO) MOŻLIWE 2 SCENARIUSZE ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI.

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, PROJEKT DŁUGOOKRESOWY, (WYSOKIE KOSZTY, ROZBUDOWA WŁASNEJ BAZY LOGISTYCZNEJ) 2. WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI, KRÓTKI OKRES REALIACJI, (KNOW-HOW, NISKIE KOSZTY, WYKWALFIKOWANE ZASOBY LUDZKIE, POWIĘKSZENIE RYNKU, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ)

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” ETAPY PROJEKTU: ZAWIĄZANIE WSPÓLNEJ SPÓŁKI: SPECJAŁ, DELKO, PT DYSTRYBUCJA SPECJAŁ: ( NABIAŁ, ALKOHOLE, SPOŻYWCZE TRWAŁE,) DELKO: (CHEMIA, KOSMETYKI, CHEMIA GOSPODARCZA, ART. HIGIENICZNE, DROBNE AGD) PT DYSTRYBUCJA: ( WYROBY TYTONIOWE, ALKOHOLE, PARAFARMACEUTYKI, PRODUKTY IMPULSOWE, PRODUKTY I USŁUGI ELEKTRONICZNE, M.IN. KARTY STARTERY, PREPAID, BILLPAYMENT ITP.) ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW OGÓLNOPOLSKI DYSTRYBUTOR: MIĘSA WĘDLIN, OWOCÓW WARZYW, NONFOOD, PIECZYWO, PRASA, MROŻONKI, INNE

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE FRANCZYZY: SZYBKI PRZYROST ILOŚCI SKLEPÓW FRANCZYZOWYCH- PLAN 10000 DO 2017 R., ROZWÓJ TWARDEJ FRANCZYZY 1500 SKLEPÓW W FORMATACH DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP ORAZ LIVIO TOP, 3. ROZWÓJ DETALU WŁASNEGO.

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” POTENCJAŁ: przychody całkowite (PLN): 4 286 130 000 + 6 120 000 000 (FRANCZYZA)= 10 406 130 000 kapitał zakładowy (PLN): 227 330 000 ilość PH:  361 ilość oddziałów: 38 powierzchnia magazynów (m2): 114 480 flota samochodów dostawczych: 768

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNIE REALIZOWANE PROJEKTY W RAMACH SPÓŁEK 1. DZIAŁANIA PROSPRZEDAŻOWE ( GAZETKI, PLAKATY, BILLBORDY INNE ) UNIWERSYTET PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PLANOGRAMY, 4. EHURTOWNIA, 5. UMOWY OKOŁOBIZNESOWE ( SPECJAŁ FINANSE).

nowe możliwości i nowe szanse rozwoju Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i Ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić: nowe możliwości i nowe szanse rozwoju zbudowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG generowanie godziwych zysków UNIWERSYTET to kompleksowy program wsparcia i rozwoju umiejętności handlowych i biznesowych dla właścicieli i pracowników (kierowników i liderów działów) sklepów franczyzowych współpracujących z Grupą Kapitałową Specjał

METODY SZKOLEŃ: e-learning (platforma szkoleń poprzez internet) warsztaty i szkolenia stacjonarne (uzupełnienie i trening szkoleń e-learningowych z udziałem trenerów własnych i zewnętrznych) coaching (utrwalanie wiedzy w miejscu pracy przez specjalistów branżowych i Koordynatorów) konferencje (dostęp do wiedzy eksperckiej, nowoczesnych rozwiązań i nowinek branżowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych i osobistych) sklepy modelowe (szkolenia wstępne dla nowych franczyzobiorców w wybranych sklepach własnych i franczyzowych) e-doradca (gotowe rozwiązania: kalkulatory, modele efektywności sprzedaży sparametryzowane dla odpowiedniej lokalizacji i formatu sklepu) ZAKRES SZKOLEŃ: dopasowany do potrzeb uczestników i obecnego poziomu rozwoju ich kompetencji, oparty na wieloletnich doświadczeniach na tradycyjnym rynku handlu detalicznego w Polsce, wypracowanych i sprawdzonych standardach, czerpiący aktualną wiedzę z branży i trendów rynkowych.

wzrost obrotów detalicznych sklepów i większa profitowość kategorii CEL: wzrost obrotów detalicznych sklepów i większa profitowość kategorii ZADANIA: kreowanie i wyznaczanie kierunku rozwoju oferty handlowej sklepu detalicznego w oparciu o potrzeby konsumenta (badania Nielsena, CMR, analizy własne, współpraca z Parterami) ograniczenie ryzyka nadmiernego zapasu w sklepie przy zachowaniu pełnej, optymalnej oferty pozycjonowanie cenowe oferty sklepu poprzez rekomendacje cenowe czy zarządzanie ceną maksymalną centralne negocjacje ramowych warunków współpracy z partnerami – kluczowymi producentami poprawa dostępność w Specjał rekomendowanych produktów potrzebnych detalistom koncentracja konsumenckich akcji promocyjnych w oparciu o rekomendowany asortyment

PLANOGRAMY

PLANOGRAMY

HURTOWNIA PROJEKT EHUROTOWNIA EHURTOWNIA: WSPÓLNE NARZĘDZIE DLA PARTNERÓW DETALICZNYCH HURTOWNIA

AKTUALNA OFERTA SPECJAŁ FINASNE ZAKRES DZIAŁAŃ WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” AKTUALNA OFERTA SPECJAŁ FINASNE ZAKRES DZIAŁAŃ Grupa Zakupowa „GSM Internet Lte” Partner „Plus” abonament bez limitu rozmów 15 zł Zakup nowych samochodów Opel, Skoda, Citroen, Peugeot z rabatem 10-41% Atrakcyjne warunki wszystkie rodzaje: Kredytów, Pożyczek Leasingów Hipotek Grupa Zakupowa „Energia i Gaz” ( oferta dla Pracowników, Partnerów Klientów GK Specjał )

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE PROJEKTU:

SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” SPODZIEWANE EFEKTY: ZAPEWNIENIE PEŁNEJ OFERTY DLA SKLEPÓW DETALICZNYCH,GWARANTUJĄCY WZROST OBROTÓW UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU, 2. POPRAWA WARUNKÓW HANDLOWYCH, 3. OPTYMALIZACJA ASORTYMENTU I ZMIENSZENIE KOSZTÓW DLA SKLEPÓW I DYSTRYBUTORA ROZWÓJ TERYTORIALNY, EFEKT SYNERGII UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU,

DZIĘKUJĘ