SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”
Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Źródło: Roland Berger
PROJEKT INTEGRACJA NOWA SPÓŁKA RYNEK DYSTRYBUCJI KIERUNKI ROZWOJU ZMNIEJSZENIE ILOŚCI PODMIOTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ HURTOWĄ, WZORST ZNACZENIA DYSTRYBUTORÓW POSIADAJĄCYCH WŁASNE SIECI FRACZYZOWE, DOMINACJA PODMIOTÓW POSIADAJĄCYCH OGÓLNOPOLSKĄ DYSTRYBUCJĘ, SPADEK ILOŚCI SKLEPÓW, A JEDNOCZEŚNIE WZROST SPRZEDAŻY PER SKLEP, POSTĘPUJĄCE USIECIOWIENIE.
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” DLACZEGO? ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ OFERTY DLA DETALISTY (Przede wszystkim dla NASZ SKLEP oraz LIVIO) MOŻLIWE 2 SCENARIUSZE ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI.
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, PROJEKT DŁUGOOKRESOWY, (WYSOKIE KOSZTY, ROZBUDOWA WŁASNEJ BAZY LOGISTYCZNEJ) 2. WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI, KRÓTKI OKRES REALIACJI, (KNOW-HOW, NISKIE KOSZTY, WYKWALFIKOWANE ZASOBY LUDZKIE, POWIĘKSZENIE RYNKU, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ)
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” ETAPY PROJEKTU: ZAWIĄZANIE WSPÓLNEJ SPÓŁKI: SPECJAŁ, DELKO, PT DYSTRYBUCJA SPECJAŁ: ( NABIAŁ, ALKOHOLE, SPOŻYWCZE TRWAŁE,) DELKO: (CHEMIA, KOSMETYKI, CHEMIA GOSPODARCZA, ART. HIGIENICZNE, DROBNE AGD) PT DYSTRYBUCJA: ( WYROBY TYTONIOWE, ALKOHOLE, PARAFARMACEUTYKI, PRODUKTY IMPULSOWE, PRODUKTY I USŁUGI ELEKTRONICZNE, M.IN. KARTY STARTERY, PREPAID, BILLPAYMENT ITP.) ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW OGÓLNOPOLSKI DYSTRYBUTOR: MIĘSA WĘDLIN, OWOCÓW WARZYW, NONFOOD, PIECZYWO, PRASA, MROŻONKI, INNE
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE FRANCZYZY: SZYBKI PRZYROST ILOŚCI SKLEPÓW FRANCZYZOWYCH- PLAN 10000 DO 2017 R., ROZWÓJ TWARDEJ FRANCZYZY 1500 SKLEPÓW W FORMATACH DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP ORAZ LIVIO TOP, 3. ROZWÓJ DETALU WŁASNEGO.
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” POTENCJAŁ: przychody całkowite (PLN): 4 286 130 000 + 6 120 000 000 (FRANCZYZA)= 10 406 130 000 kapitał zakładowy (PLN): 227 330 000 ilość PH: 361 ilość oddziałów: 38 powierzchnia magazynów (m2): 114 480 flota samochodów dostawczych: 768
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNIE REALIZOWANE PROJEKTY W RAMACH SPÓŁEK 1. DZIAŁANIA PROSPRZEDAŻOWE ( GAZETKI, PLAKATY, BILLBORDY INNE ) UNIWERSYTET PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PLANOGRAMY, 4. EHURTOWNIA, 5. UMOWY OKOŁOBIZNESOWE ( SPECJAŁ FINANSE).
nowe możliwości i nowe szanse rozwoju Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i Ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić: nowe możliwości i nowe szanse rozwoju zbudowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG generowanie godziwych zysków UNIWERSYTET to kompleksowy program wsparcia i rozwoju umiejętności handlowych i biznesowych dla właścicieli i pracowników (kierowników i liderów działów) sklepów franczyzowych współpracujących z Grupą Kapitałową Specjał
METODY SZKOLEŃ: e-learning (platforma szkoleń poprzez internet) warsztaty i szkolenia stacjonarne (uzupełnienie i trening szkoleń e-learningowych z udziałem trenerów własnych i zewnętrznych) coaching (utrwalanie wiedzy w miejscu pracy przez specjalistów branżowych i Koordynatorów) konferencje (dostęp do wiedzy eksperckiej, nowoczesnych rozwiązań i nowinek branżowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych i osobistych) sklepy modelowe (szkolenia wstępne dla nowych franczyzobiorców w wybranych sklepach własnych i franczyzowych) e-doradca (gotowe rozwiązania: kalkulatory, modele efektywności sprzedaży sparametryzowane dla odpowiedniej lokalizacji i formatu sklepu) ZAKRES SZKOLEŃ: dopasowany do potrzeb uczestników i obecnego poziomu rozwoju ich kompetencji, oparty na wieloletnich doświadczeniach na tradycyjnym rynku handlu detalicznego w Polsce, wypracowanych i sprawdzonych standardach, czerpiący aktualną wiedzę z branży i trendów rynkowych.
wzrost obrotów detalicznych sklepów i większa profitowość kategorii CEL: wzrost obrotów detalicznych sklepów i większa profitowość kategorii ZADANIA: kreowanie i wyznaczanie kierunku rozwoju oferty handlowej sklepu detalicznego w oparciu o potrzeby konsumenta (badania Nielsena, CMR, analizy własne, współpraca z Parterami) ograniczenie ryzyka nadmiernego zapasu w sklepie przy zachowaniu pełnej, optymalnej oferty pozycjonowanie cenowe oferty sklepu poprzez rekomendacje cenowe czy zarządzanie ceną maksymalną centralne negocjacje ramowych warunków współpracy z partnerami – kluczowymi producentami poprawa dostępność w Specjał rekomendowanych produktów potrzebnych detalistom koncentracja konsumenckich akcji promocyjnych w oparciu o rekomendowany asortyment
PLANOGRAMY
PLANOGRAMY
HURTOWNIA PROJEKT EHUROTOWNIA EHURTOWNIA: WSPÓLNE NARZĘDZIE DLA PARTNERÓW DETALICZNYCH HURTOWNIA
AKTUALNA OFERTA SPECJAŁ FINASNE ZAKRES DZIAŁAŃ WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” AKTUALNA OFERTA SPECJAŁ FINASNE ZAKRES DZIAŁAŃ Grupa Zakupowa „GSM Internet Lte” Partner „Plus” abonament bez limitu rozmów 15 zł Zakup nowych samochodów Opel, Skoda, Citroen, Peugeot z rabatem 10-41% Atrakcyjne warunki wszystkie rodzaje: Kredytów, Pożyczek Leasingów Hipotek Grupa Zakupowa „Energia i Gaz” ( oferta dla Pracowników, Partnerów Klientów GK Specjał )
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE PROJEKTU:
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” SPODZIEWANE EFEKTY: ZAPEWNIENIE PEŁNEJ OFERTY DLA SKLEPÓW DETALICZNYCH,GWARANTUJĄCY WZROST OBROTÓW UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU, 2. POPRAWA WARUNKÓW HANDLOWYCH, 3. OPTYMALIZACJA ASORTYMENTU I ZMIENSZENIE KOSZTÓW DLA SKLEPÓW I DYSTRYBUTORA ROZWÓJ TERYTORIALNY, EFEKT SYNERGII UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU,
DZIĘKUJĘ