Analiza barier w pracy metodą diagramów pokrewieństwa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KARTA CHARAKTERYSTYKI PLEŚNI
Advertisements

Link do portalu iprzedszkole
Po co nam… Matematyka…? Kamila Reszczyńska i Małgorzata Jadczuk.
PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAWODOWEJ PRZEZ MŁODZIEŻ
Analiza ryzyka projektu
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Komputer Jako Środek Techniki Biurowej
Referat 3. Planowanie zadań i metody ich obrazowania
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Poprawność języka polskiego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie Warszawa, r.
Zlecanie zadań organizacjom pozarządowym
Programowanie obiektowe Andrzej Ziółkowski Wykład 7.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Co trzeba określić? Cel projektuCel projektu – czemu projekt na służyć? Co chcemy osiągnąć dzięki rezultatom projektu?
Projektowanie - wprowadzenie
Budowa i układ strony dokumentu
SPOSOBY SPORZĄDZANIA NOTATEK
Budowa algorytmów Algorytm: skończony ciąg operacji wraz z ściśle sprecyzowanym porządkowaniem ich wykonywania, które po realizacji dają rozwiązanie dowolnego.
Co to jest układ równań Układ równań – koniukcja pewnej liczby (być może nieskończonej) równań. Rozwiązaniem układu równań jest każde przyporządkowanie.
Gimnazjum w Radziłowie Opracowanie: Zbigniew Mroczkowski.
Strona formalna tekstu
Blondynka i… 710ka..
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Autor: Justyna Radomska
Opracowała Lidia Bissinger
MORZA I OCEANY.
MAKRA 1.
Prezentacja wyników w postaci plakatu (posteru)
Zielona Góra, 13 listopada 2008r.
Organizacja zajęć w klasach I-III ze szczególnym uwzględnieniem 6-latka i łagodnym przejściem w II etap edukacyjny Aleksandra Klimza
Lekcja organizacyjna Klasa III.
ZWIĄZKI MIĘDZY KLASAMI KLASY ABSTRAKCYJNE OGRANICZENIA INTERFEJSY SZABLONY safa Michał Telus.
Politechnika Rzeszowska
Co zrobić, żeby działdowska młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym, czyli obniżenie cenzusu wiekowego do 16 roku życia.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Projektowanie stron WWW
Podstawy języka Instrukcje - wprowadzenie
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Poznajemy klawiaturę Przygotowała: Barbara Tomkowiak.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Model lokalnego partnerstwa na rzecz zarządzania kompetencjami młodzieży Bartosz Kosiński, 25 XI 2013 – Miechów, pierwsze spotkanie ekspertów.
ALGORYTMY-WPROWADZENIE. ALGORYTMY W ŻYCIU CODZIENNYM
Dokonując wyboru pamiętaj, że masz prawo kandydować najwyżej do trzech szkół, ale możesz w nich wybrać dowolną liczbę oddziałów w określonej przez Ciebie.
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
Efektywne tworzenie oprogramowania 2008/2009 cvs.ii.uni.wroc.pl/eto2008.
WDRAŻANIE SYSTEMÓW Grażyna Szydłowska.
Matematyka malowana nitką -HAFT MATEMATYCZNY SERCe.
Instrukcja wypełniania wniosku o stypendium projakościowe – 2-4 rok Opracowany do wykorzystania w roku akademickim mgr Olga Słabczyńska
SKĄD SIĘ WZIĘŁA WAGA ? W starożytności ciężary przenoszono na ramionach , aby ułatwić to zadanie rozkładano ciężar po równo na każdą stronę ciała.
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
 Komunikacja (komunikowanie się) – wymiany informacji, przekazywanie jej treści między uczestnikami procesu - NADAWCĄ i ODBIORCĄ; odbywa się za pomocą.
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
Rzymski system liczbowy
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
REFERENDUM 6 września 2015 r. WYKORZYSTANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO 1
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
REFERENDUM 6 września 2015 r. WYKORZYSTANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO 1
Informacje dla operatorów obsługi informatycznej Wybory Samorządowe
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
Konsultacje z zasadami dla Wrocławia Oktawiusz Chrzanowski, FISE>
Odkrycia i wynalazki zmieniły życie ludzi.
Internet to nie tylko gry
Grafika inżynierska Ćwiczenia
W przypadku studiów pierwszego stopnia praca dyplomowa może mieć formę projektu,
EWALUACJA BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
IDENTYFIKACJA WIZUALNA PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Organizacja zajęć w klasach I-III ze szczególnym uwzględnieniem 6-latka i łagodnym przejściem w II etap edukacyjny- cz.II Aleksandra Klimza
KONKURS MATEMATYCZNY.
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
G Dostosuj ten transparent, wpisując własną wiadomość. Zaznacz literę i dodaj własny tekst. Używaj jednego znaku na slajd.
Zapis prezentacji:

Analiza barier w pracy metodą diagramów pokrewieństwa Andrzej Blikle

CELE WARSZTATU Identyfikacja i usunięcie barier, na które napotykamy w pracy. Podniesienie komfortu pracy. Podniesienie jakości i wydajności pracy Budowanie zaangażowania Andrzej Blikle, Analiza barier w pracy

ZASADY IDENTYFIKACJI BARIER Każdy uczestnik otrzymuje 3 do 5 żółtych samoprzylepnych kartek. Nie ma obowiązku wypełnienia wszystkich kartek. Można też dostać kartkę dodatkową. Na każdej kartce piszemy tylko jedną barierę. Nie ściągamy od sąsiada. Do określenia wagi bariery służy głosowanie. Opis powinien być zrozumiały bez komentarza. Typowe błędy: „OŚWIETLENIE” – nie wiadomo o co chodzi „WSPÓŁPRACA” – pewnie barierą jest ZŁA WSPÓŁPRACA Opisujemy barierę, a nie sposób na jej usunięcie. Opisy nie powinny prowokować reakcji obronnych. Przecież budujemy koalicję!! Piszemy dużymi drukowanymi literami ABC Piszemy możliwie dużymi literami, aby kartka była czytelna z daleka Kartkę układamy stroną klejącą do góry i od spodu Andrzej Blikle, Analiza barier w pracy

REFERENDUM Z HIERARCHIĄ Każdy uczestnik otrzymuje n/2 kartek; n – liczba barier Kartki numerujemy kolejno 1, 2,… (piszemy duże cyfry) Numery stanowią wagi (punkty) do głosowania Na każdą barierę co najwyżej jedną głosującą kartkę Nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich głosujących kartek Niewykorzystanych kartek nie można odstępować innym osobom. Andrzej Blikle, Analiza barier w pracy