Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior 2015. MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku 15-20 lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Efekty kluczowych działań i form wsparcia
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Internetowa Akademia Biznesu
Fairtrade – dynamiczny rynek
Wyk. Ewelina Frelek, Aleksandra Kurek, Samanta Adamczyk, Rafał Lis
Katedra Marketingu Usług
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Koło Naukowe Rachunkowości
Ewelina Neska     Kandydatka zgłoszona przez Stowarzyszenie „S4”. Sponsor i organizator konkursu fotograficznego podczas III Rajdu Niepodległości. Fundator.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Zakład mięsny „Suchan” został założony w 1992 roku i od początku swojej działalności przywiązuje ogromną wagę do jakości oferowanych wyrobów, w celu jak.
ITAO INTEL TEACH ADVANCED ONLINE © 2013 Fundacja Zaawansowanych Technologii 1.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
„W szpitalu chcę być z Mamą” Akcja charytatywna
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Zespół Szkół Łączności
Organizatorzy konkursu
GMINNY KONKURS ORTOGRAFICZNY
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
MISJA Wspieranie wszelkich przedsięwzięć służących skutecznemu działaniu na rzecz zatrudnienia poprzez wykorzystanie lokalnych zasobów poradnictwa zawodowego,
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Jedz Smacznie i zdrowo.
Dni Informacji na Warmii i Mazurach - Olecko Dnia 22 października 2014r. w ramach Dni Informacyjnych na Warmii i Mazurach pod nazwą „Nowe formy wsparcia.
Tydzień Morza Bałtyckiego (23-27 II 2015)
I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2014/2015 Konkursy. 5 grudnia 2014 roku w Centrum Techniki Kulinarnej w Warszawie, przy ul. Racjonalizacji 5 odbyła się VI edycja.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Więcej z emisji reklam internetowych
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
PAC Ogólnopolski Konkurs z Rachunkowo ś ci edycja VII.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Edukacja i konkursy w szkołach średnich Sebastian Kowalski POL-EKO-APARATURA.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych” Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Każdego roku uczniowie naszej szkoły biorą udział w Międzynarodowym QUIZIE z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Busy Bees I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki Mikołów.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PROJEKT: NAUKA, PRAKTYKA, PRACA
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Więcej z emisji reklam internetowych
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Model przedsięwzięcia
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Otyłość jest jednym z większych wyzwań globalnych XXI wieku
Konkurs na „Najlepszego Kierowcę Nowosądeckiej Komunikacji Miejskiej 2018 roku” odbędzie się w dniach od 15 sierpnia do 30 września 2018 roku i będzie.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Zapis prezentacji:

Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior 2015

MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych receptur drinków bezalkoholowych przygotowanych w oparciu o produkty MONIN. Konkurs składa się z dwóch etapów: eliminacji (przeprowadzonych indywidualnie w szkołach) oraz rozgrywki finałowej podczas Gali w Warszawie, gdzie 27 najlepszych barmanów z 27 szkół gastronomicznych z całej Polski zmierzy się między sobą wykonując 4 identyczne koktajle zgodnie ze swoją unikalną recepturą. Gala finałowa trzeciej już edycji odbędzie się 3 grudnia 2015 roku w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich (ul. Majdańska 30/36, Warszawa). Więcej informacji na MONIN Polska blog oraz fb.com/MoninPolskaMONIN Polska blog fb.com/MoninPolska

Wsparcie medialne konkursu + oficjalne kanały MONIN: facebook / youtube / www / blog Dotarcie Rynek HORECA, branża barmańska i baristyczna, nauczyciele i uczniowie szkół gastronomicznych w Polsce Partner merytoryczny: Stowarzyszenie Polskich Barmanów (SPB)

Korzyści dla Sponsora Obecność marki w komunikacji konkursu w mediach oraz podczas Gali Finałowej ( osób) Możliwość wystawienia standów i roll-upów oraz innych materiałów promocyjnych Ekspozycja logotypu na planszach na scenie bez dodatkowych kosztów Prezentacja firmy przez konferansjera Obecność marki w materiałach publikowanych po konkursie (foto/video/media) wraz z podziękowaniami Zaproszenia na Galę Finałową w Warszawie oraz upominki dla obecnego podczas Gali reprezentanta Możliwość dołączenia materiałów promocyjnych do paczek upominkowych wręczanych uczestnikom, opiekunom oraz partnerom MONIN Cup Junior jest jedynym tego typu konkursem barmańskim dla młodzieży w Polsce. Dzięki rosnącej popularności i wysokiemu prestiżowi zwiększa się również zaangażowanie uczniów szkół gastronomicznych oraz ich nauczycieli, co ma bezpośrednie przełożenie na tworzenie silnej i pozytywnej więzi pomiędzy wszystkimi odbiorcami, a markami wspierających konkurs. Jest to inwestycja w edukację i rozwój młodych przyszłych profesjonalistów, którzy dopiero wchodzą na rynek.

Wsparcie finansowe w wysokości 2000 zł na wydatki związane z organizacją konkursu (oferujemy pełną transparentność) oraz ufundowanie nagród głównych lub przeznaczenie produktów na nagrody dla uczestników. Wsparcie ze strony Sponsora

Galeria MONIN Cup Junior 2013 Galeria MONIN Cup Junior 2014 Więcej informacji na MONIN Polska blog oraz fb.com/MoninPolskaMONIN Polska blog fb.com/MoninPolska Relacje z MONIN Cup Junior 2013 oraz 2014

Wydarzenie to ma na celu promowanie marki MONIN, która jest obecnie uznawana za numer jeden na świecie na rynku syropów klasy Premium, likierów, sosów aromatycznych oraz puree owocowych. To zasługa ponad 100 letniego doświadczenia oraz bogatej oferty – ponad 150 smaków sprzedawanych w 144 krajach na świecie. Do produkcji wyrobów MONIN wybierane są wyłącznie wyselekcjonowane i najlepsze owoce, kwiaty, przyprawy, orzechy i nie tylko. To sprawia, że powstają zawsze wyjątkowej jakości produkty o niepowtarzalnym smaku, kolorze i zapachu. Organizatorem konkursu jest wyłączny importer marki MONIN w Polsce- SCM Sp. z o.o. Dziękujemy i liczymy na owocną współpracę również w przyszłych latach! W razie pytań jesteśmy do dyspozycji Paweł Wardziński Marek Bielecki