Celem jest: 1. przygotowanie choreografii tanecznej i wybór muzyki 2. nauka choreografii dziewczyn z drugich klas 3. nagranie układu tanecznego 4. nauka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plan lekcji.
Advertisements

Szerzenie się Infekcji
Wyk: Ania Jużak Karolina Taber Olga Piaskowska
TRADYCJE Obóz integracyjny Wybory samorządowe Andrzejki Wigilia
Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
NIE TAKA MATMA STRASZNA
Praca metodą projektu edukacyjnego
,,Pasje gimnazjalistów”
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zacznijmy od początku…
EKSPERYMENT LABORATORYJNY
Dance jeden z gatunków muzycznych.
Starożytni Matematycy
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
Szkoła Podstawowa nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
MINI Festiwal nauki dla klas I
Nasza grupa liczy 10 dziewczyn. Spotykałyśmy się w pierwszej klasie i nasze zajęcia wyglądały tak:
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.: BATALIONU „BARBARA” AK W PAWĘZOWIE
Profilaktyka wad postawy ćwiczenia dla klasy I szkoły podstawowej
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Konkurs rozstrzygnięty!!! zwycięstwo ANNY JAKUBOWSKIEJ.
KINO Fotografie i grafiki: Fotolia.com.
R OZTAŃCZONA PRZERWA w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach.
Szkoła moich marzeń Czy szkoła nadąża za życiem i jego potrzebami…
Kandydatka na wójta Gminy Świnice Warckie. W dniach od 15 do 23 stycznia w Gimnazjum im. Św. Faustyny w Świnicach Warckich odbyły się wybory na wójta.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Pokaz dla rodziców, piątek 28 maja. 28 maja 2010 roku o godzinie 18:00 rozpoczęło się przedstawienie przygotowane dla rodziców i nauczycieli przez polskich.
Wewnątrz przedszkolny konkurs tańca. Powiało grozą, gdy na scenie pojawiły się Puchatkowe Diabełki:)
KLASY 1 Aniela Gwóźdź Bestwina Zuzanna Grabowska Warszawa.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
V PRZEGLĄD TWÓRCZOŚCI UCZNIÓW O PUCHAR PREZYDENTA MIASTA Dąbrowa Górnicza KONKURS TANECZNY.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Klasa 6B Daniel Barczak, Łukasz Bober, Wiktoria Breitkopf, Agata Chruszcz, Mateusz Cichos, Daniel Gros, Agata Grzybek, Karolina Jaworska, Dawid Łokaj,
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
WARSZTATY W ZSCH Program kampanii „Zdrowy oddech” obejmował 4 sobotnie spotkania ( ) w ZSCH w celu przeprowadzenia zajęć warsztatowych.
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
Algorytmy. Co to jest algorytm? Przepis prowadzący do rozwiązania zadania.
PRZEDSTAWIENIE „ CHCESZ BYĆ ZDROWY JAK RYBA, JEDZ OWOCE I WARZYWA” 26 kwietnia klasa II d odwiedziła PRZEDSZKOLE nr 29 promując zdrowe odżywianie.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Przyszłością edukacji
Zapraszamy 17 marca 2018r w godz – 13.00
Upowszechnianie czytelnictwa, rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży opracowanie: Katarzyna Gozdawa-Grajewska Anna Węgrzyn Sylwia.
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
Układ Tytuł podtytuł.
Miniprzedsiębiorstwo I Liceum ogólnokształcące w jaworznie
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazem Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Zapis prezentacji:

Celem jest: 1. przygotowanie choreografii tanecznej i wybór muzyki 2. nauka choreografii dziewczyn z drugich klas 3. nagranie układu tanecznego 4. nauka choreografii dziewczyn z pierwszych i trzecich klas przy użyciu TIK Harmonogram pracy: przygotowanie układu i muzyki przez Paulinę i Julię. Nauka układu tanecznego 12, 18 i 19 marca przez Pauliną i Julię. Dokumentowanie projektu prze Klaudię na bieżąco. Przedstawienie propozycji stroju/przebrania przez Anetę. Nagranie układu 25 i 26 marca przez Klaudię lub ucznia z klasy filmowej.

Na początku wybrana została muzyka do układu. …i rozpoczęło się tworzenie…

Powstawały kolejne części układu.

Z lekcji na lekcję układ rozbudowywał się i wszystkie kroki szybko zostały przyswojone przez tańczące dziewczyny.

Kiedy wszyscy już potrafili zatańczyć cały układ przyszedł czas na ćwiczenie i dopracowanie szczegółów i ostatnie szlify.

Zwieńczeniem pracy nad projektem jest nakręcony film uwieczniający wykonanie całego układu.

Opiekun projektu: Małgorzata Tomczak-Niewiada Wykonanie taneczne: Uczennice klas: 2La, 2Lc, 2Tc Opracowanie graficzne i przedstawienie: Uczennice klasy 2Tc