Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014
Propagowanie wiedzy i zachowań proekologicznych, Propagowanie wiedzy i zachowań proekologicznych, Podniesienie świadomości ekologicznej uczestników w zakresie ochrony środowiska, Podniesienie świadomości ekologicznej uczestników w zakresie ochrony środowiska, Rozwijanie zainteresowań środowiskiem społeczno- przyrodniczym, jego różnorodnością i pięknem, Rozwijanie zainteresowań środowiskiem społeczno- przyrodniczym, jego różnorodnością i pięknem, Poznawanie współzależności między człowiekiem a środowiskiem, Poznawanie współzależności między człowiekiem a środowiskiem, Kształcenie postaw odpowiedzialności za stan środowiska, Kształcenie postaw odpowiedzialności za stan środowiska, Zrozumienie podstawowych haseł dotyczących sortowania śmieci (recykling, odpady, utylizacja). Zrozumienie podstawowych haseł dotyczących sortowania śmieci (recykling, odpady, utylizacja).
Doskonalenie umiejętności segregowania odpadów, Doskonalenie umiejętności segregowania odpadów, Uświadamianie potrzeby oszczędzania i wielokrotnego używania rzeczy, Uświadamianie potrzeby oszczędzania i wielokrotnego używania rzeczy, Rozwijanie aktywności twórczej uczniów, Rozwijanie aktywności twórczej uczniów, Kształtowanie umiejętności współdziałania grupie, Kształtowanie umiejętności współdziałania grupie, Umiejętność obiektywnego spojrzenia na możliwości swoich dzieci, Umiejętność obiektywnego spojrzenia na możliwości swoich dzieci, Integrowanie rodziców, skupianie ich wokół realizacji wspólnych celów, Integrowanie rodziców, skupianie ich wokół realizacji wspólnych celów, Zaobserwowanie funkcjonowania dziecka w innych niż szkolne okolicznościach, Zaobserwowanie funkcjonowania dziecka w innych niż szkolne okolicznościach, Pokazanie dzieciom i rodzicom, jak razem można spędzić czas wolny. Pokazanie dzieciom i rodzicom, jak razem można spędzić czas wolny.
CZĘŚĆ I POSPRZĄTAJMY NASZ ŚWIAT CZĘŚĆ I ZAJĘCIA WARSZTATOWE Z UCZNIAMI I RODZICAMI POSPRZĄTAJMY NASZ ŚWIAT
Nasze sposoby na ochronę środowiska – Ekozgadula
Recykling, odpady, utylizacja – co to takiego? – tworzenie definicji w małych grupach
Segregujemy odpady – ćwiczenia praktyczne Pomyłka… A wydawało się to takie proste! I nikt nie podpowiada.
Co.
FOTORELACJA