Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
Advertisements

Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
KODEKS 2.0.
Przy Szkole Podstawowej nr 6 w Łodzi od trzech lat działa oddział zerowy dla dzieci sześcioletnich. W obecnym roku szkolnym klasa 0 liczy 21 wychowanków.
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej Uczniowie z klasą 2006/2007.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Co słychać Panie Darwinie?
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
„Mamo, tato mówię po angielsku”
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Nasze kodeksowe marzenia
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
nauczyciel prowadzący Jolanta Januszewicz
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
„Ortograffiti w mojej szkole”
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Odznaki Jakości eTwinning
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Małgorzata Lipińska. Zadanie TIK Klasa VI Temat: Słynne miejsca w Londynie.
Lekcje z komputerem, 2006.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Moduł trzeci Grupa GimTuba. Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane.
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Zajęcia edukacji ekologicznej Prowadzący: Beata Rychlik.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 31 IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W RADOMIU.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Programowanie dla każdego
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Szkolny Program Wspierania Zdolności i Talentów „Lubuscy poszukiwacze talentów” opracowali: Agnieszka Pisarczyk i Zdzisław Kapiński.
„Mój kandydat do Literackiej Nagrody Nobla ”
O języku… Zajęcia w klasach I-III prowadzone są w większości w języku angielskim. Dzieciaczki początkowo mogą być nieco przerażone. Jakkolwiek, proszę.
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Imię i nazwisko nauczyciela
„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER”
Imię i nazwisko nauczyciela
Zapis prezentacji:

Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia artystyczne – p. Karolina Szurek: cała klasa pierwsza, pół drugiej i pół trzeciej.

Zajęcia artystyczne „Kraina multimediów”

Jak będzie? BBędzie multimedialnie BBędzie praca w grupkach BBędą projekty, w których liczy się PPOMYSŁOWOŚĆ SSTARANNOŚĆ BBędzie śpiewanie BBędzie wypełnianie ćwiczeń na kartkach

Jak pracujemy na zajęciach  Cały program jest podzielony na moduły czyli ok. 6 lekcji połączonych jednym tematem.  W każdym module mamy:  Trening wyobraźni – proste ćwiczenia robione na lekcjach, na kartkach, i w pracach domowych.  Projekt artystyczny czyli wykonanie w grupie jakiegoś zadania multimedialnego, np. prezentacji, nagrania, filmiku + notatki z pracy.  W każdym semestrze będą 3 moduły.

przykłady teledyski filmiki Budowanie instrumentu rapowanie reklama plakat wycinanka Pokaz modelarski plastelina animacja Pokaz slajdów LEGO nagrywanie

Ważne:  Myśl oryginalnie, miej własne pomysły  Wykorzystuj swoje zainteresowania i zdolności, których nie masz okazji użyć na żadnej innej lekcji  Pamiętaj aby:  Wypełniać ćwiczenia na kartkach – zawsze miej ją na lekcji!  Mieć pendrive  Sprawnie współpracować  Wymienić się kontaktami  Nie zostawiać na ostatnią chwilę

Zamiast podręczników  Na lekcjach będziemy korzystać z prezentacji  W każdym module dostaniecie ode mnie KARTKI z ćwiczeniami.  Na szkolnej stronie internetowej będą umieszczone WSZYSTKIE PREZENTACJE oraz link do ćwiczeń. 

System oceniania „Trening wyobraźni”  Na lekcjach oceniam aktywność: +++ to PIĄTKA to JEDYNKA  Czasami jest grupowe śpiewanie na ocenę  W podanym terminie zbieram KARTKI Z ĆWICZENIAMI  Nie ma nieprzygotowań Projekt artystyczny  W podanym terminie zbieram PROJEKT wraz z kartką z notatkami z pracy. Wymagania to:  Zgodność z tematem  Współdziałanie w grupie  Pomysłowość  Staranność  Notatki z pracy  Recenzje prac innych grup

Europejska współpraca szkół  Zajęcia „kraina multimediów” będą przygotowywać Was do projektów eTwinning.  eTwinning oznacza, że dwie grupy uczniów z dwóch krajów robią wspólnie projekt i wymieniają się doświadczeniami, komentarzami, zadaniami. Współpracują online i porozumiewają się po angielsku.  Dlatego na zajęciach artystycznych będziecie mieli elementy języka angielskiego – uczenie się opisywania i komentowania.

/pfp2kr0hqhv1/o ceny-z-zajec- artystycznych/

Zadanie:  TERAZ!  Zapisz mój adres w dzienniczku: możesz napisać jeśli masz prośbę lub pytanie, możesz wysłać swój projekt [np. prezentację].  Karolina Szurek: