Dyrektor w zreformowanej szkole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Advertisements

WIELKOPOLSKA – BRANDENBURGIA
Zebranie jako forma wymiany informacji
Zebranie jako forma wymiany informacji
Zebranie jako forma wymiany informacji
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Spotkanie środowiskowe - scenariusz zajęć
Poznawanie metody projektu
TECHNIKI GŁOSOWANIA: SEJM, SENAT
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zorganizowana w Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Jak pomóc „nadruchliwemu” dziecku w domu i szkole?
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Zarządzanie projektami
Prezentacja wyników ewaluacji programu aktywizacji zawodowej kobiet w dzielnicy Wesoła. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Spotkanie informacyjne w dn Praktyki śródroczne w szkole
‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI
Zarządzanie przez szkolenie
WIEKOPOLSKIE CENTRUM KLASTERINGU Forma prawna Poznań, 28 luty 2013 r.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
FOTORELACJE Z DEBATY O lokalnym EKOROZWOJU. Początki naszej pracy… Malujemy plakaty : ))
Sześciolatek w szkole Patronat honorowy nad konferencją objął Burmistrz Miasta Sanoka, dr Wojciech Blecharczyk.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Wszyscy chronimy naszą przyrodę. Realizacja projektu: Klasa 5a i harcerze.
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Zebranie jako forma wymiany informacji. Zebrania: są ważnym elementem komunikowania się w jednostkach organizacyjnych. W trakcie, których przekazywane.
OBOWIĄZKI SĘDZIEGO II - WYBÓR Opracowanie Wojciech Maroszek z wykorzystaniem FIVB Multimedia Teaching Material 2015.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Gdańsk w nowej perspektywie Porozmawiajmy o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Raport z debat (kwiecień-czerwiec 2015)
PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Warszawa, 13 grudnia 2007 roku Przygotowanie Polskiej Grupy Energetycznej do debiutu giełdowego Warszawa, 3 czerwca 2008r.
Nowe trendy - planowanie negocjacji Wysokie standardy współpracy.
MODUŁ 2 TEMAT 1 POZIOM 1 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
JASNE REGUŁY POMAGAJĄ WYCHOWYWAĆ Poradnik dla Rodziców i Nauczycieli.
Kurs - OK zeszyt.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
DEBATA KODEKS 2.0.
Komisje Dialogu Obywatelskiego
DEBATA KODEKS 2,0 KLASA II B GOOGLAKI.
Ewaluacja szkoleń w Alytus
Grupa 3-latki “Misie” r..
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Złota 7 wytyczne obsługi
Psychologia w Zarządzaniu
Bernadeta Ellmann.
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Dyrektor w zreformowanej szkole Lekcja 15. Udane zebranie Czas spędzony na rozpatrywaniu danego punktu zagadnienia jest odwrotnie proporcjonalny do sumy, o którą chodzi. Prawo Parkinsona

Cele lekcji Poznanie umiejętności uczestników szkolenia, na początku i na końcu zajęć Zaprezentowanie i przećwiczenie sposobu planowania zebrań Poznanie rad dla osób prowadzących zebrania, dla uczestników i sekretarzy

Planowanie zebrania Starannie planuj porządek zebrania Przygotuj porządek i harmonogram Roześlij do wszystkich uczestników komplet informacji Kontroluj czas Szanuj kompetencje pracowników, zapraszaj ekspertów Dbaj o procedury formalne

Zadania prowadzącego zebranie Dopilnuj, aby zebranie nie stało w miejscu Pomóż zebranym zrozumieć, co się dzieje Staraj się, aby przed głosowaniem odbyła się wyczerpująca dyskusja Chroń mniejszość. Dbaj o to, aby w debacie każdy mógł dać wyraz swojej opinii Zaczynaj i kończ punktualnie

Obowiązki uczestnika zebrania Orientuj się w zasadach zebrania Dyskutuj nad zagadnieniem, a nie nad osobą, która je przedstawia Proś o informację, kiedy masz wątpliwości Włącz się do dyskusji, kiedy trzeba poruszyć jakąś kwestię Nim zaczniesz mówić, poproś o głos Mów krótko i niezbyt często Przyjmij część odpowiedzialności za działania, o których zdecydowała grupa

Obowiązki sekretarza zebrania Sporządź protokół z zebrania zawierający: informacje o wszystkich głosowaniach raporty i wnioski zgłoszone w trakcie zebrania Przygotuj protokół do przedstawienia i akceptacji