Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Marketing usług transportowych
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Ekoznaki w Polsce. Ekoznaki to znaki towarowe, nadawane wybranym produktom, usługom bądź miejscom. Dzięki nim możemy stwierdzić, które z interesujących.
badania rynku turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Katedra Marketingu Usług
ISTOTA PRODUKTÓW Plan wykładu
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
Michał Kociankowski synergion
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Przedstawienie nowego produktu
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Chemia między nami.
Chemia między nami. Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią Mcintosh ® łączy pasję prostego, czystego designu z ultranowoczesną nanotechnologią, gwarantujące.
Zarządzanie marką Vanda Máraková.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Projekt opracowany przez Ministerstwo Rolnictwa.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Sprawiedliwy Handel - codziennie wpływamy na losy świata.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
WRZESIEŃ 2014 ROK PRZYSTĘPUJEMY DO REALIZACJI PROJEKTU SPRAWIEDLIWI, AKTYWNI, ŚWIADOMI - BUDOWA PODSTAW DLA KAMPANII SZKOŁY PRZYJAZNE DLA SPRAWIEDLIWEGO.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
PRODUKT.
PRODUKT mgr Agata Wiznerowicz.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Dobre praktyki deklaracji marketingowych w świetle raportu Komisji Europejskiej Katarzyna Łubińska Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Ekoland Recykling Segregacja Kolory Segregacji Kolory Segregacji Zwierzęta Ozon Czystość Biodegradacja Opakowania CE Oficjalny Znak Eko Oficjalny Znak.
Prezentacja do scenariusza zajęć pn. „Wielka rola konsumentów w kształtowaniu rynku opakowań”
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Afektywne podejście do lojalności
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Dzień Babci i Dziadka Akademia Kreatywnego Ekomalucha projekt KSI NR POKL /10 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Debata „Globalizacja”.
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Marka MARKA PRODUCENTA ZNAK FABRYCZNY

BRAND TRADEMARK

ZNAK OKREŚLAJĄCY PRODUCENTA SYMBOL GRAFICZNY (ZNAK TOWAROWY) PEWNA KOMPOZYCJA

ZNAK TOWAROWY REJESTROWANY W URZEDZIE PATENTOWYM POSIADA OCHRONE PRAWNĄ TM - TRADE MARK

CZY W KRYZYSIE ZWRACAMY UWAGĘ NA ZNAK OKREŚLAJĄCY PRODUCENTA? CZY W KRYZYSIE PRODUCENT EKSPONUJE SWÓJ ZNAK?

TOWARY BEZMARKOWE COOMODITY GOODS CZY KLIENT LUBI DUŻĄ ILOŚĆ TOWARÓW NA PÓŁCE?

CZY W KRYZYSIE TOWARY BEZMARKOWE SĄ TAŃSZE? CZY PRODUCENTOWI ŁATWIEJ OBNIŻYĆ CENĘ PRODUKTU MARKOWEGO, CZY BEZMARKOWEGO?

MARKA JAKOŚĆ I ZESPÓŁ CECH ZASPAKAJĄCYCH POTRZEBY KLIENTÓW CZY W KRYZYSIE POTRZEBY KLIENTA SA INNE?

CZY KLIENT ZWRACA UWAGĘ NA: JAKOŚĆ PRODUKTU JAKOŚĆ WYKONANIA JAKOŚC HANDLOWĄ JAKOŚĆ MARKETINGOWĄ

CZY KLIENT OCZEKUJE PRZY ZAKUPACH SOLIDNOŚCI KOMPETENCJI ZROZUMIENIE KLIENTA

CZY W KRYZYSIE KLIENT OGRANICZA SWOJE WYMAGANIA I ZACHOWUJE SIĘ INACZEJ?

CZY W KRYZYSIE KLIENT ZWRACA UWAGĘ TYLKO NA UŻYTECZNOŚĆ PRODUKTU CZY NA INNE CECHY NP. NA SKŁADNIKI PRODUKTU, NA NAJBARDZIEJ PRZYJAZNE ŚRODOWISKU OPAKOWANIE

A CO Z MARKĄ: MARKA GODNA ZAUFANIA NAJBARDZIEJ GODNA ZAUFANIA OSOBISTOŚĆ JAK SIĘ ZACHOWUJE PRODUCENT?

PRODUKT SPRAWIEDLIWY HANDEL PRODUCT FAIRE TRADE KOALICJA SPRWIEDLIWEGO HANDLU IDEA SPRWIEDLIWEGO HANDLU POLSKIE STOWARZYSZENIE SPRAWIEDLIWEGO HANDLU

REKLAMA SYMBOLE ODCZYTYWALNE PODOBNE W WIELU KULTURACH SŁOWA - SPRAWDZ CO TO SŁOWO OZNACZA W INNYCH JĘZYKACH POLSKIE ZNAKI DIAKTRYCZNE (ą,ę,ń)

SILNA MARKA NIE PODLEGA PANICZNYM ZACHOWANIOM

KRYZYS KOCHA SZTAMPE KRYZYS OKAZJĄ DO TWÓRCZYCH ROZWIĄZŃ ZAKUPY MNIEJ IMPULSYWNE

REKLAMA MARKI PRZEJĘCIA MARKI

Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego