Przedstawienie nowego produktu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

2.1. MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA I JEGO CELE
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Prezentacja nowego produktu
Warsztat z pomysłem, cz. III
ISO 9001:2000 z perspektywy CMMI a poznańska rzeczywistość
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
GENERATOR WNIOSKÓW I STUDIUM WYKONALNOŚCI WYBRANE INFORMACJE Wrocław, 22 listopada 2005 r. WOJCIECH WICZKOWSKI Dział Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Kryteria grupowania stanowisk pracy
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
WYCIECZKA DO KRAKOWA Tytuł.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Zarządzanie jakością projektu
Biznesplan.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
XXV lat WINDOWS A Ty, od której, wersji zaczynałeś ? *j.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
ZASTOSOWANIE KOMPUTEROWEGO WSPOMAGANIA W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ - METODY FMEA I QFD Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania, Katedra Zarządzania.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Ewaluator Podsumowanie. 2 Ewaluator  Prezentacja projektów - wymiana informacji o projektach uczestników  Przypomnienie schematu – EWA / WKB / BP 
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
ONI *. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Nowa Jakość Gry III Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Bielsku-Białej Opiekun: prof. Anna Janczewska
Siedziba młodzieżowego miniprzedsiębiostrwa Last Wind mieści się przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Asnyka w Bielsku – Białej.
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
Nasza szkoła to: Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela w Poznaniu.
Metoda naukowa i wyjaśnianie świata
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
ŚRODOWISKO PRACY ZESPOŁU PROGRAMISTYCZNEGO BAZUJĄCE NA ROZWIĄZANIACH OPEN SOURCE Janusz Marchewa Łódź, r.
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „W KONTAKCIE”
Okres realizacji grantu Kierownik Grantu Dofinansowanie w wysokości ……
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Marketing w Firmie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Układ Tytuł podtytuł.
Prezentacja biznesplanu
Tytuł spotkania firmowego
Niezależny Partner: www. herblive. com INFOLINIA tel
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazem Podtytuł.
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Przedstawienie nowego produktu Tytuł

Cele długoterminowe Stan zaplanowanych celów

Pragnienia klientów Opis życzeń i potrzeb klientów Wyjaśnienie wymagań

Spełnienie potrzeb klientów Opis głównych atrybutów produktów Połączenie atrybutów produktów z potrzebami klientów

Analiza kosztów Przedstawienie korzyści finansowych dla klientów Porównanie jakości i ceny z konkurencją

Atuty i zalety Podsumowanie specjalnych cech i zalet wprowadzanego produktu

Następny krok Wyjaśnienie kolejnych kroków do osiągnięcia celu