Budowanie świadomości marki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt przygotowany przez uczniów:
Advertisements

Do you know who I am? Czy wiesz kim ja jestem Soy alguien con quien convives a diario Im somebody you live with every day.. Jestem kims z kim żyjesz.
„Ekologia wczoraj i dziś”
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
FUNKCJA L I N I O W A Autorzy: Jolanta Kaczka Magdalena Wierdak
Sanktuaria Maryjne w Polsce
Badania podaży i popytu turystycznego
Prowadzący: mgr Łukasz Stokłosa Autorzy: Sylwia Furtak Bożena Rodak Paweł Pelc
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Turystyka krajoznawcza
III. Proste zagadnienia kwantowe
Zastanówmy Się…...
Waluta Unii Europejskiej - euro
BIOTEBAL Kreacja KV. Zadanie dla agencji Kreacja KV.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
Formatowanie i modyfikacja dokumentu tekstowego
Co każdy użytkownik komputera wiedzieć powinien
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
„Sery topione”.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Tutoring luty- marzec 2011.
Automatyzacja testów akceptacyjnych
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Rola tabel w kodzie HTML
System gospodarki rynkowej
xHTML jako rozszerzenie HTML
HTML Podstawy języka hipertekstowego Damian Urbańczyk.
Wiedza o społeczeństwie
Ruch jednostajny po okręgu Ciało porusza się ruchem jednostajnym oraz torem tego ruchu jest okrąg.
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE.
Bazy danych w systemie SimCallCenter Krótkie omówienie wyboru baz danych stosowanych w CallCenter, integracja z zewnętrznymi bazami danych Czas 15 min.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Geometryczne dyktando
Elis Podlak kl. I A Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach.
„Musicie być mocni mocą miłości, która jest potężniejsza niż śmierć”
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
To śmieszne...
PSYCHODYNAMICZNE PODEJŚCIE DO OSOBOWOŚCI (1): NEOPSYCHOANALIZA
WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC. PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie.
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Uwierzytelnianie (Authentication) Sergiusz Przybylski III r. Informatyka Stosowana.
JAKIE SA RÓŻNICE POMIĘDZY KOBIETAMI W WIEKU : 8, 18, 28, 38, 48, 58, 68 I 78 ?
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
Temat 5: Elementy meta.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE.
Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.
ZWIĄZKI ZAWODOWE PORZĄDEK W CHAOSIE. Związki zawodowe a WIEDZA WOLNOŚĆ WYMAGA WIEDZY BEZ PODDAŃSTWA BEZ UDAWANIA BEZ AROGANCJI BEZ BYCIA NIEŚMIAŁYM DLACZEGO.
Inspektor – Ekran główny. Inspektor informacje Wszelkie dane z Kolekcjonera są oczywiście automatycznie udostępniane modułowi Inspektor. Pozwala to Inspektorowi.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Wymiarowanie aby poznać wymiarowanie należy klikać myszą
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Zespół Szkół nr 4 w Rybniku Projekt Nowoczesny uczeń w nowoczesnej szkole. Program aktywizacji edukacyjno-obywatelskiej uczniów rybnickich szkół Projekt.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Zapis prezentacji:

Budowanie świadomości marki mgr Dariusz Adrianowski

Marka Marka to jest to, co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą czy firmą. Marty Neumeier To, w jaki sposób marka jest postrzegana, wpływa na jej sukces niezależnie od tego, czy reprezentuje firmę dopiero wchodząca na rynek, organizację non – profit, czy też sam produkt.

Funkcje marki 1. Orientacja – marki pomagają dokonać wyboru z gamy produktów danej kategorii 2. Zaufanie – marki podkreślają istotną jakość produktu lub usługi i upewniają klientów w przekonaniu, że dokonali właściwego wyboru 3. Zaangażowanie – marki odwołują się do specyficznej symboliki, języka, skojarzeń, aby nakłonić klientów do identyfikowania się z nimi

Budowanie marki Etapy rozwoju marki Cele marki Kim jesteś? Tożsamość Czym jesteś? Znaczenie Jaki jesteś? Odpowiedź Co jest między nami? Relacja Cele marki Głęboka i szeroka świadomość marki Elementy wspólne i różnicujące Pozytywne reakcje Intensywna, aktywna lojalność

POP / POD Points of parity Skojarzenia co do posiadania cech postrzeganych jako koniecznych dla wiarygodnego produktu w danej kategorii Points of difference Skojarzenia co do posiadania cech unikalnych dla marki wyróżniających ją od konkurentów

Analiza wizerunku i potencjału marki Points of Parity, Points of Difference, Points od Indifference - Analiza atrybutów poszczególnych marek i ich klasyfikacja z punktu widzenia potencjału wyróżniającego Atrybuty nieistotne Points of Indifference Atrybuty nieistotne Wyjątkowe atrybuty Wyjątkowe atrybuty Points of Difference Przewaga konkurencyjna Wspólne atrybuty Wspólne atrybuty Konkurencyjna równość Points of Parity

USP - Unique Selling Proposition Jedno, unikalne sformułowanie, wyróżniający powód do zakupu marki Najczęściej jest związany z korzyścią nabywcy lub użytkownika To, co chcemy, żeby nabywcy myśleli o naszej marce – misja marki