WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC. PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
portale społecznościowe
Advertisements

Ekologiczna żywność w naszej okolicy.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
OGIEŃ GROŹNY ŻYWIOŁ Opracowała: Elżbieta Gawron.
Dzień Jak będzie ładna pogoda, to zbiórka jest pod tunelem z rowerami o 9:40 Jeżeli pogoda nie dopisze, to zbiórka jest pod moim domofonem.
Widzisz byłego prezydęta Clintona i jego następcę Gora? Nie... To są 2 twarze Clintona ale z innym uczesaniem. Co widzisz?
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Turystyka a środowisko naturalne Ustawa śmieciowa w Polsce.
Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko. Dlatego muszą stosować się do przepisów UE dotyczących ochrony środowiska w wielu dziedzinach, takich.
Alicja Przepióra Grupa 1015a. Tekst nieuporządkowany ZYCIORYS Urodziłam sie 9 listopada 1992 w Gorlicach. Mieszkam w Strzeszynie. Mam dwóch braci. Lubię
B I O M A S A = C I E P Ł O Opracowali: Beata Oksięciuk, Daniel Matejczuk Pod kierunkiem: Marty Pasiak.
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
fotografie - Marcel Cohen
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Zakładając kompostownik chronisz przyrodę i oszczędzasz złotówki, które przeznaczyłbyś na zakup nawozów mineralnych do upraw ogrodowych.
Bezpieczne ferie zimowe
Energia atomowa.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Kryteria wyboru formy prawnej. Działalność gospodarcza: Może dotyczyć: działalności wytwórczej, budowlanej, handlowej, usługowej oraz poszukiwania, rozpoznawania.
1.
Cz ęść naszego ż ycia polega na poszukiwaniu tej jednej osoby, która zrozumie nasz ą histori ę. Cz ę sto okazuje si ę, ż e wybrali ś my niewła ś ciwie.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Chwila zadumy ! Moi drodzy, Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy nie... Dla mnie jest to przesłanie do Wszystkich......
Wykonała Sylwia Kozber
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
Analiza ankiety szkół europejskich – projekt e-twinningFruitable children.
System gospodarki rynkowej
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
PATOLOGIE SPOŁECZNE. Ubóstwo i bezrobocie SPOSOBY ZWALCZANIA UBÓSTWA I BEZROBOCIA System opieki społecznej Programy aktywneProgramy pasywne.
Myśli Ojca Świętego Jana Pawła II.
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
TO SMOKE OR NOT TO SMOKE?.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
Opracowała: Iwona Kowalik
To śmieszne...
Objawienie Pańskie Oto dzisiaj jest Objawienie Pańskie, sam Jezus chce ukazać się nam po to, abyśmy oświeceni przez Niego i pełni Jego Miłości, stali się.
Zużyte Opony – Gumowy Surowiec.
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
to odzysk,który polega na powtórnym przetworzeniu substancji i materiałów to wszelkie działania nie stwarzające zagrożenia dla życia,zdrowia ludzi.
Gumowy Surowiec.
Kiedy mówisz: "Nie potrafię rozwikłać problemów..."
Nasz absolwent na wyższej uczelni
12 luty 2008r.- Dzień Bezpieczeństwa Internetu Bezpieczeństwo dziecka w SIECI.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Próbna matura z matematyki Piotr Ludwikowski. Rozporządzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Amatciems (Łotwa) Raj niedaleko Polski.
Gol I GOL 2 Moje REFLEKSJE NA temat filmu. Film Gol - moim zdaniem - był bardzo ciekawy… Pokazał że nawet ci najsilniejsi zmieniają się pod wpływem pieniędzy…
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Strategie badań – ilościowe v. jakościowe - porównanie
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR)RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR) (Nowy Program – 1 września 2009 r.) Przykład: LifePak ® - 72,60.
Budowanie świadomości marki
W województwie śląskim do egzaminu maturalnego w terminie od maja przystąpiło osób. (Absolwenci ubiegający się o świadectwo dojrzałości po.
Przyczyny, przejawy, skutki
Dzień bezpiecznego Internetu
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Lui : Elle : KOBIETY MAJA ZAWSZE OSTATNIE SLOWO….
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC

PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie (B)

Pytanie 2. Liczba osób w gospodarstwie domowym. 8 osób wybrało odpowiedź C(5-6) 3 odpowiedź A(1-2) 49 osób zaznaczyło odpowiedź B(3-4) 0 odpowiedź D (powyżej 6).

Pytanie 3. Liczba samochodów osobowych w gospodarstwie domowy 12 osób wybrało odpowiedź D (powyżej 2), 28 osób odpowiedź B(1), 11 osób odpowiedź A (brak) odpowiedź C(2) zaznaczyło 22 uczniów.

Pytanie 4. Liczba samochodów ciężarowych w gospodarstwie domowym. 6 osób zaznaczyło odpowiedź C(2), odpowiedź D (powyżej 2) wybrało 5 osób, 4 osoby wybrały odpowiedź B(1) odpowiedź A (brak) zaznaczyło 58 uczniów.

Pytanie.5 Liczba maszyn rolniczych (w tym ciągników) w gospodarstwie domowym 6 osób na pytanie 5 zaznaczyło odpowiedź D (więcej niż 2) natomiast 67 osób zaznaczyło odpowiedź A (brak) odpowiedzi C(2) i B(1) nie wybrał nikt

Pytanie 6. Ile zużytych opon znajduje się w twoim gospodarstwie domowym? W pytaniu szóstym 14 osób wybrało odpowiedź B (od 1 do 2), odpowiedź C (od 3 do 4) 5 osób, odpowiedź D (powyżej 4) wybrało 9 ankietowanych natomiast odpowiedź A (żadnej) wybrało 45 ankietowanych.

Pytanie 7. W jaki sposób postępuje się w twoim domu ze zużytymi oponami? Na pytanie 7 odpowiedź C (pozostawia się je w zakładach wulkanizacyjnych, bazach transportowych itp.) wybrało 40 osób, odpowiedź D (wykorzystuje się je jako elementy zdobnicze w obrębie własnej posesji) wybrało 9 osób, odpowiedź E (w inny sposób) wybrało 15 ankietowanych odpowiedź A (wrzuca się je do kontenera razem z innymi odpadami) wybrało 9 osób natomiast żaden z ankietowanych nie wybrał odpowiedzi B (spala się je w piecach, szklarniach itp..).

Pytanie 8. Zużyte opony stanowią poważny problem dla środowiska? Na pytanie 8 37 osób odpowiedziało B (tak), 29 osób wybrało odpowiedź A (zdecydowanie tak), 5 ankietowanych wybrało odpowiedź C (ani tak ani nie) natomiast 2 ankietowanych wybrało odpowiedź D (nie) natomiast żaden z ankietowanych nie wybrał odpowiedzi E (zdecydowanie nie).

Pytanie 9. Gromadzenie zużytych opon na składowiskach odpadów jest zgodne z prawem. Czy twoim zdaniem to stwierdzenie jest prawdziwe? W pytaniu dziewiątym 27 ankietowanych wybrało odpowiedź B (nie), 31 spośród ankietowanych zaznaczyło odpowiedź C (nie wiem) 15 osób wybrało odpowiedź A (tak).

Pytanie 10. Twoim zdaniem A-zużytą oponę samochodową można wyrzucić do kontenera na odpady, a zużytej opony rowerowej nie? B- zużytą oponę rowerową można wyrzucić do kontenera na odpady, a samochodowe nie C- obie z wymienionych opon można wyrzucić do kontenera na odpady D- żadnej z wymienionych opon nie można wyrzucać do kontenera na odpady

Pytanie 11. Czy twoim zdaniem proces spalania zużytych opon w piecach klinkierskich cementowni jest bezpieczny dla środowiska przyrodniczego? A- tak B- nie C-nie wiem

Pytanie 12. Spalanie opon we własnym zakresie (palenie w piecach domowych, szklarniach itp.) jest w twoim przekonaniu A-mniej bezpieczne dla środowiska przyrodniczego i ludzi niż spalanie opon w cementowniach B- bardziej bezpieczne dla środowiska przyrodniczego i ludzi niż spalanie opon w cementowniach C- Porównywalne ze spalaniem opon w cementowniach pod względem bezpieczeństwa dla środowiska przyrodniczego i ludzi

Pytanie 13. Według ciebie zużyte opony można oddać A-zawsze bez płatnie B- bezpłatnie jedynie w przypadku pozostawiania zużytej opony w punkcie zakupu nowej opony C-zawsze odpłatnie

Pytanie 14. Ile znasz punktów w swojej okolicy, w których można oddać zużyte opony. A-żadnego B- od 1 do 2 C- od 3 do 4 D- powyżej 4