Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych Adam Kundzicz
Funkcje komunikacji wewnętrznej komunikacja z pracownikami to podstawowy, strategiczny proces w biznesie i obowiązek wszystkich jego uczestników. musi być zintegrowana – w ramach własnych nośników i wiadomości, z innymi funkcjami komunikacyjnymi i innymi wydziałami, systemami i procesami. musi służyć przekonaniu pracowników o sensie i znaczeniu ich pracy w ramach kultury organizacyjnej. może być planowana strategicznie i powiązana poprzez pomiary (jako inwestycja lub koszt) z celami organizacji zmierzającymi do podniesienia jej opłacalności.
Rodzaje wydarzeń pracowniczych Wydarzenia służące rozwojowi pracowników: szkolenia, team building, treningi, kampanie edukacyjne Wydarzenia firmowe i korporacyjne: spotkania biznesowe, uroczystości firmowe, jubileusze Wydarzenia socjalne i rekreacyjne: imprezy integracyjne, wyjazdy motywacyjne
Cele związane z produktem
Cele związane z marką i wizerunkiem
Cele związane z postawą wobec marki
Cele związane z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa
Czym oceniono stopień osiągnięcia celów?
Czy po zakończeniu realizacji wydarzenia podsumowano jego przebieg?
Jaka była wielkość budżetu imprezy?
Jakie narzędzia wykorzystywano do promocji eventu?
Z jakim wyprzedzeniem przed terminem organizacji eventu uczestnicy zostali o nim poinformowani?
Jaki był sposób utrwalenia przebiegu imprezy?
W jaki sposób organizowane wydarzenie przyczyniło się do pozyskiwania wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa?