Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska Teleroute Pro Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska przygotowała Katarzyna Pichalska
1.Co to jest Teleroute Pro? To nasz nowy model biznesowy To nasza nowa strategia sprzedaży Teleroute To nasz nowy ekskluzywny produkt
2.Dlaczego nowa strategia sprzedaży Teleroute Pro w Polsce jest skazana na sukces? Uderza w nasz dotychczas najsłabszy punkt i celnie trafia w potrzeby klienta, ponieważ Przedstawia wszystkie oferty ładunków bezpłatnie Przeglądanie ładunków nie wymaga zawężania kryteriów Daje możliwość znalezienia ładunku na mały samochód Nowa witryna sama przegląda naszą bazę i powiadamia klienta o najnowszym ładunku Nie wymaga instalacji Javy To prosty i szybki sposób na znalezienie ładunku
2.Największe zalety Teleroute Pro Daje możliwość bezpłatnego przeglądania wszystkich ładunków Oszczędza czas - ponieważ eliminuje konieczność zawężania kryteriów przeglądania Daje nowe możliwości - dla firm szukających ładunków na małe auta Oszczędza czas – ponieważ sama przeszukuje bazę i informuje o nowym ładunku Usprawnia pracę spedytora - Daje możliwość przeglądania ładunków na wielu zapamiętanych poziomach Ułatwia pracę spedytora - Przedstawia wiele najnowszych informatycznych rozwiązań, które ułatwiają prace spedytora Nowa platforma to łatwy i wygodny sposób dostępu do Teleroute
3.Teleroute Pro – informacje dla klienta o trzymiesięcznym okresie testowym W teście bierze udział TYLKO kilka wybranych firm w Europie Klient otrzymuje od nas na okres testu naszą najnowszą i najlepszą platformę dostępu do Teleroute Klienci biorący udział w naszym teście, nie dostają gwarancji, że nasz nowy produkt będzie w Polsce sprzedawany. Zawsze określamy date rozpoczęcia testu – podpisania umowy i datę zakończenia testu, po trzech miesiącach Test, jak i wszystkie informacje dotyczące testu prosimy utrzymać w tajemnicy. Test wymaga od klienta odpowiedzi na nasze pytania i wypełnienie kwestionariuszy, a od nas ścisłego monitorowania jego użytkowania.
4.Najczęstrze obiekcje Klienta i nasze słabe strony Mało ofert Zawężanie przeglądania przez klienta do momentu gdzie liczba nowych ofert stanowi 0 Skomplikowane przeglądanie/zawężanie w obawie przed opłatami Rozwiązaniem jest Teleroute Pro
Teleroute Pro - cena 50 Euro miesięcznie – minimalne użytkowanie, a w tym przeglądanie ofert, zamieszczanie ofert, sms i km do 50 Euro Cena za otworzoną ofertę - według tabeli Cena za zamieszczona ofertę - według tabeli Cena za KM – 0,28 Euro Cena za SMS – 0,15 Euro Cena za SMS w systemie wyszukiwania Agenta = cena za otworzoną ofertę Cena za e-mail w systemie wyszukiwania Agenta - gratis
5. Teleroute Pro – cena za otworzoną ofertę
5. Teleroute Pro – cena za zamieszczoną ofertę
6.Teleroute Pro – oferta zachodnia i oferta środkowa i wschodnia Oferta zachodnia – jeden koniec oferty leży w Europie Zachodniej, a drugi koniec leży w Europie Zachodniej lub Centralnej lub Wschodniej ( nowa Unia lub wschód ) przykład: F – PL GB - PL E – LT F - D Oferta środkowa i wschodnia – oba końce oferty leżą w Europie Centralnej lub Wschodniej, przykład: Cz- PL PL – PL H – LT PL - RUS
6.Teleroute Pro – przewaga nad Teleroute Web i Teleroute Net Bezpłatne przeglądanie ofert na wszystkich relacjach Brak konieczności zawężania parametrów Brak Javy Zaawansowany produkt Dodatkowe rozwiązania jak Agent wyszukiwania Klient płaci za ok. 10 razy mniej ofert w Teleroute Pro niż to robił w Teleroute Web, czy Net Klient nie musi płacić za oferty w pakietach po 5 lub 10, wybiera sobie tylko jedną
9.Co jest podstawą usługi i jak klient może najszybciej ocenić jej jakość? ( jak ocenimy lekarza, czy prawnika ?) Czy klient policzy ile mamy ofert w Teleroute ? Czy klient sprawdzi ile mamy biur w Europie? Czy klient sprawdzi, jakich mamy klientów ? Czy klient sprawdzi jakie mamy ceny wszystkich ładunków w Teleroute? NIE, ale zawsze….. Usłyszy nasz miły głos w telefonie Zobaczy profesjonalnego handlowca, profesjonalnie przygotowaną ofertę i prezentacje Doceni zainteresowanie jego sprawą, problemem
9. Na co możemy mieć wpływ w Teleroute i w czym możemy sami sobie pomóc? Czy możemy zwiększyć „od ręki” ilość ofert w Teleroute ? Czy możemy zwiększyć ilość biur w Europie? Czy możemy sprawić, aby wszyscy klienci współpracowali miedzy sobą profesjonalnie ? Czy możemy zwiększyć ceny frachtów w Teleroute? NIE, ale zawsze….. Możemy w uprzejmy sposób odebrać telefon Możemy przybyć punktualnie na spotkanie Możemy przygotować profesjonalną ofertę i prezentację Możemy wykazać zainteresowanie sprawą, problemem klienta
10. Jeżeli klient ma problem, po co dzwoni do nas – do handlowca lub do biura? Chciałby być wysłuchany Chciałby poczuć się ważny Chciałby aby ktoś się zainteresował jego problemem Chciałby uzyskać pomoc Co najczęściej klient mówi złego o konkurencji, jeżeli miał problem? „…zadzwoniłem do T.C. i tam nikt się mną nie zainteresował…”
12.Jakie informacje przekazujemy klientowi, a o czym nie mówimy? Jak długo inny klient z nami współpracuje Możemy podać NIP, REGON, NR KRS innego klienta Aktualny adres innego klienta Możemy podać, że inny klient był zamknięty z powodu braku płatności dla nas NIE informujemy… Ile inny klient ma niezapłaconych faktur dla Teleroute !!!! Ta informacja w żadnym wypadku nam nie pomaga!!! Ponieważ reklamujemy się, że w Teleroute są tylko rzetelne firmy, nie podajemy informacji, że ktoś nam nie płaci! ( Powinien być zamknięty, jeżeli jeszcze nie jest, to jest to nasza wewnętrzna sprawa ) Ilu mamy handlowców w terenie Ilu mamy klientów w Polsce Ile osób pracuje w biurze
Dziękuję za uwagę…