Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Badania w Public Relations program zajęć dydaktycznych z przedmiotu
Istota i przesłanki badań marketingowych
BRAND BUILDING Markowi pracownicy w procesie budowania markowej firmy
Katedra Prawa Międzynarodowego Publicznego UG
Horyzontalne scenariusze pracy
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Poprawność informacji prasowych
1 EWALUACJA GŁÓWNYM NARZĘDZIEM PODNOSZENIA JAKOŚCI PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Robert Fleischer –Zarząd Główny SDSiZ RP Lubniewice,
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
Europejski Instytut Administracji Publicznej
badania rynku turystycznego
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
WYG International – HR Consulting
Marketing w transporcie
Gdańsk miastem wolności.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Prezentacja Agencji.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Profesjonalizacja branży eventowej
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Historia sukcesu Inteligo - case study
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Myślenie magiczne u marketerów i konsumentów
Katedra Zarządzania Strategicznego i Logistyki
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Interakcja człowiek – komputer Podstawy metod obiektowych mgr inż. Marek Malinowski Zakład Matematyki i Fizyki Wydz. BMiP PW Płock.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Efektywna współpraca z kooperantami indyjskimi Jan Śmigiel, Poznań,
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Zintegrowana komunikacja marketingowa
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Supermarkety i dyskonty
P ROGRAM ROZWOJU I PROMOCJI K ATEGORYZACJI WIEJSKIEJ BAZY NOCLEGOWEJ W POLSCE Kielce, 11 kwietnia 2015 r.
Biblioteka Główna Politechniki Łódzkiej Bibliotekarstwo jako branża u progu ery cyfrowej Ewa Kobierska-Maciuszko, BUW.
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
Zachowania organizacyjne- ćwiczenia
Szczecin, Paweł Majda Metrologia Dr hab. inż. Paweł Majda Konsultacje p. 139, piątek od 14 do 16 godz. Informacje dla studentów:
Zintegrowane systemy informatyczne
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
ANALIZA WARTOŚCI PRZEDSIĘWZIĘĆ PROJEKTOWYCH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KRYTERIUM ICH EFEKTYWNOŚCI Bartłomiej Czekaj Numer albumu: 1892 Promotor: Prof.
Klasyczna i neoklasyczna szkoła w ekonomii a szkoła historyczna OŚWIECENIE (porządek naturalny; natura ludzka; indywidualna wolność; uniwersalne prawa)
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
ZKM przypomnienie.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Podstawy zarządzania. Zagadnienia egzaminacyjne dla kierunku Logistyka
NESCAFE Budzik w iPhone
Zapis prezentacji:

Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003

MARKETING SERVICES Pojęcie daleko wykraczające poza tradycyjny podział na ATL i BTL

Marketing Services: o czym mówimy? Różnorodność wymykająca się definicjom Zintegrowana komunikacja dla wyrazistych marek Pomiar i efektywność

POMIAR Efekty działań agencji Marketing Services są bardziej mierzalne niż klasycznej agencji ATL

Co można zmierzyć? Direct Marketing: magia responsu Sales Promotions: wiara w efekty sprzedaży Loyalty Management: religia churnu i satysfakcji

STEREOTYP ATL myśli marką BTL myśli sprzedażą (efektywnością)

Wizerunek marki jest czymś co mierzą badania wizerunku marki Wizerunek marki jako wiązka atrybutów Wizerunek marki a zachowanie Indywidualna historia marki

BADANIA WŁASNE Agencja Marketing Services mierzy i liczy

Liczne zasoby numeryczne Potrzeby Logistyka i know-how Czy to ten sam konsument?

PRAGNIENIE MIŁOŚCI czyli rola agencji badawczych

Potrzeba standaryzacji i benchmarkingu Analiza sytuacji – demitologizacja ATLu Przewidywanie efektów – narzędzia specjalizowane Ocena skuteczności – podejście holistyczne

Na przykład nowe podejście do marki Potrzeba nowego ujęcia Holistycznego Personifikacja jako najtrafniejsza metafora Kontekstowego Punkty styku z marką Historycznego Marka jako część indywidualnej historii

DZIĘKUJĘ