Help Desk IT Services Marlena Pawlik PSPiZK UMK Toruń 2010
Cel pracy Zdobycie doświadczenia w tworzeniu aplikacji service desk’u dla firm outsourcingowych
Obiekty bazy danych 16 tabel 19 kwerend 50 formularzy 6 raportów i 2 wykresy 96 makr w 25 grupach
Relacje pomiędzy tabelami
Przykładowa tabela Widok projektu i arkusza danych Klucz główny
Przykładowa kwerenda Widok projektu i arkusza danych
Przykładowy formularz do edycji, odczytu i w widoku projektu
Przykładowy raport
Przykładowy wykres
Makra Grupy makr Budowa makra
Instrukcja obsługi aplikacji Uruchamianie Zabezpieczenie bazy hasłem Panel główny
Okno wyboru trybu pracy Otwiera wyszukiwarkę zleceń Otwiera formularze read only Otwiera formularze edit Otwiera panel raportów Otwiera panel wykresów Zamyka panel trybu pracy
Wyszukiwanie zleceń
Wprowadzanie zleceń
Opracowywanie zleceń
Rozwiązanie zleceń
Zamknięcie zleceń
Wybór raportów i wykresów
Dziękuję za uwagę Marlena Pawlik