Wyzwania inwestycyjne na rynku nieruchomości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

KOŁO NAUKOWE GEODETÓW „Dahlta”
STRATOLOG Koło naukowe zrzeszające studentów zainteresowanych poszerzaniem wiedzy o zarządzaniu strategicznym.
OLIMPIADA WIEDZY O POLSCE I ŚWIECIE WSPÓŁCZESNYM
Prezentacja wyników badań
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
Wybrane wydarzenia związane z obchodami Roku Patronki naszego Uniwersytetu.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
III Forum Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego Toruń, 28 maja 2003r.
Zadanie 8 Kurs doszkalający kadrę akademicką "Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych i możliwości ich zastosowania w procesie kształcenia studentów",
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Prezentacja na Side Event, Barcelona
Niniejszy program dydaktyczny jest realizowany w ramach Projektu: Sieć Edukacyjna Innowacyjnej Przedsiębiorczości Akademickiej (SEIPA)
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
UWAGA !!! Zaangażowanie się w główny projekt nie wyklucza możliwości zrealizowania, w ramach tego samego projektu, jednego z trzech działań dodatkowych.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Koło Naukowe Rachunkowości
Jak zdobyć świat z EBC*L? Międzynarodowy Konkurs Wiedzy Biznesowej EBC*L Champion League doświadczenia i perspektywy Opole, 2009.
Studenckie Koło Naukowe Diagnostyki Biomedycznej „Biomed”
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
up. Wypróbuj swój pomysł na biznes.. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 2.2.1: Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające.
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Ośrodek Przetwarzania Informacji Warszawa, ……… 1 Politechnika Warszawska Warszawa, 4 marca 2013 r. Rozbudowa Gmachu Nowej Kreślarni Wydziału Transportu.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Metoda projektu edukacyjnego
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
Studenckie Koło Naukowe Diagnostyki Biomedycznej „Biomed”
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Celem ŚZIP jest wskazanie możliwości przyspieszenia rozwoju gospodarczego Polski przez: implementację nowoczesnych technologii pozyskiwanych bezpośrednio.
Koło Energetyków Ignis. O nas Koło naukowe Ignis powstało w sierpniu 2011 roku przy Wydziale Energetyki i Paliw; obecnie do koła należy niemal 30 aktywnych.
KOŁO NAUKOWE SOLARIS Wydział Energetyki i Paliw
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Studenckie Koło Naukowe AGH
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
PREZENTACJA KOŁA NAUKOWEGO
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
dr hab. prof. UŁ Mariola Antczak
WYDARZENIA w Katedrze Projektowania i Konserwacji Krajobrazu WYDZIAŁ OGRODNICTWA I ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE Warsztaty.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
5 listopada 2015 r, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna INFORMACJA O WYDARZENIU Organizatorzy:
Prezentacja specjalności FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW 2015.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
PAC Ogólnopolski Konkurs z Rachunkowo ś ci edycja VII.
Planowanie przestrzenne i gospodarka nieruchomościami Specjalność na kierunku Gospodarka Przestrzenna Studia II stopnia Katedra Gospodarki Przestrzennej.
Planowanie przestrzenne i gospodarka nieruchomościami Specjalność na kierunku Gospodarka Przestrzenna Studia I stopnia Katedra Gospodarki Przestrzennej.
Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne Specjalność na kierunku Ekonomia Studia II stopnia Katedra Gospodarki Przestrzennej.
Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne Specjalność na kierunku Ekonomia Studia I stopnia Katedra Gospodarki Przestrzennej.
DEAN: DR HAB. INŻ. PROF. NADZW. PCZ LUCJAN KURZAK.
OLIMPIADA BIBLIOLOGICZNA I INFORMATOLOGICZNA Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Czwarta edycja 2016/2017.
Dr Barbara Cieślik – opiekun naukowy Łukasz Wróblewski – prezes koła SKN Ubezpieczeń Komunikacyjnych Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
XLI Olimpiada Wiedzy i Umiejętności Rolniczych
Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Mikołów
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Studia pierwszego stopnia
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
TECHNIKUM KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA PATRONI HONOROWI I SPONSORZY NAGRÓD
Zapis prezentacji:

Wyzwania inwestycyjne na rynku nieruchomości GRANT REKTORSKI 2010 Wyzwania inwestycyjne na rynku nieruchomości Prelekcja + Case study 14 grudnia 2010 roku godz. 14.30 sala 437A w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Warszawa, dn. 31.01.2011r.

Koło Naukowe Gospodarki Nieruchomościami Organizator Koło Naukowe Gospodarki Nieruchomościami ul. Noakowskiego 18/20 klatka C, p. 9 00-668 Warszawa Skład komitetu organizacyjnego dr Dominik Sypniewski – Opiekun KNGN Paulina Skowrońska – Prezes KNGN Alicja Płatek, Konrad Bernaciak – Wiceprezesi KNGN Projekt zrealizowano w ramach Grantu rektorskiego: Jego Magnificencja Rektor prof. dr hab. inż. Włodzimierz Kurnik

Patroni projektu Patronat honorowy: Patroni medialni:   Patronat honorowy: Dziekani trzech wydziałów Politechniki Warszawskiej: Administracji i Nauk Społecznych - prof. nzw. dr hab. Helena Kisilowska Geodezji i Kartografii - prof. dr hab. inż. Witold Prószyński Inżynierii Lądowej - prof. dr hab. inż. Henryk Zobel Patroni medialni: Nieruchomości C.H. Beck, Przegląd Geodezyjny, polibuda.info, studentnews.pl, students.pl, dlastudenta.pl

Cel i tematyka projektu Celem projektu był rozwój umiejętności wszechstronnej analizy i badania rynku nieruchomości w ramach procesu inwestycyjnego. Zakres tematyczny część I Wykład wprowadzający w zagadnienie badania rynku i jego analizy w celu podjęcia właściwej decyzji inwestycyjnej. część II case study analiza dokumentów geodezyjnych w obrocie nieruchomościami, analiza aktualnego stanu rynku i możliwości finansowych firmy, wybór właściwej lokalizacji dla planowanej inwestycji oraz uzasadnienie wyboru.

Promocja wydarzenia plakaty promujące projekt publikacja na stronach internetowych rozesłanie informacji na listy mailingowe kampania informacyjna w portalach społecznościowych

Zadanie uczestników Case study 1/2 Zaprojektowanie budynku biurowego na działce położonej w Warszawie w oparciu o zestaw informacji z przygotowanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem załączonego zestawu przepisów prawnych.

Zadanie uczestników Case study 2/2 Rozwiązania studentów oceniła grupa ekspertów z branży nieruchomości. W pierwszej kolejności sprawdzali oni zgodność z przepisami, a następnie pod kątem wskaźników ekonomicznych planowanej inwestycji.

Program Przywitanie gości i uczestników. Wystąpienie Dziekan Wydziału Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej - prof. nzw. dr hab. Helena Kisilowska Prezentacja Koła i pomysłu na Case study Proces budowlany. Perspektywa akademicka, a praktyczna rzeczywistość. – prowadzący mgr inż. Wojciech Godlewski Prezentacja Case study – prowadzący mgr inż. Wojciech Godlewski Test kwalifikujący do udziału w Case study Przerwa Case study Podziękowanie za uczestnictwo i wręczenie nagród

Nagrody w Case Study I miejsce - Ipody + książki + C.H. Nieruchomości II miejsce - książki + C.H. Nieruchomości III miejsce - książki + C.H. Nieruchomości 7-10 miejsca - C.H. Nieruchomości Wśród wszystkich uczestników rozlosowano pięć książek. Zwycięski zespół Certyfikaty uczestnictwa dla pozostałych zespołów oraz słuchaczy wykładu wprowadzającego.

Podsumowanie Liczba słuchaczy wykładu – ok. 100 studentów Liczba trzyosobowych zespołów w Case study – 23 Uczestnikami byli studenci Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Duże zainteresowanie wydarzeniem potwierdza, że tematyka procesu inwestycyjnego jest niezmiernie interesująca dla studentów. Dodatkowo Case study było doskonałą okazją dla uczestników, aby sprawdzili oni w praktyce wiedzę zdobytą na zajęciach. Dziękujemy za uwagę.