Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA Spis treści: 1. WPROWADZENIE WPROWADZENIE 2. ZADANIE ZADANIE 3. PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat: BUDOWA I ROLA UKŁADU ODDECHOWEGO
Advertisements

Składniki pokarmowe Spis treści: WPROWADZENIE ZADANIE
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Budowa i funkcje układu pokarmowego
Mózg Marek Bonk kl. IIc.
Technologia informacyjna
ZASTOSOWANIE WODOROTLENKÓW
JESIEŃ.
Made by : Jakub Maćkowiak
Małgorzata Pietroczuk
MATURA 2012 Na podstawie informatora CKE Edyta Rosiak.
Katarzyna Kopeć Nauczyciel matematyki w klasach pierwszych i drugich w Gimnazjum w Miłkowicach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Komunikacja interpersonalna
PODSTAWY TURYSTYKI ćwiczenia
CZAS W PÓŹNEJ NOWOCZESNOŚCI Problem czasu wolnego w kontekście czasu wolnego Socjologia czasu wolnego WYKŁAD II.
Współpraca ze środowiskiem lokalnym Filii w Kolbuszowej.
Wstęga Möbiusa Marcin Knapik IIIb.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
ZADANIE TIK.
Rok szkolny 2013/2014. Cel - promowanie i współtworzenie szkoły, która przygotowuje do życia w nowoczesnym świecie i wychowuje młodych ludzi na aktywnych.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Jak przygotować prezentację multimedialną?
1 Etap 20. Opracowanie wytycznych projektowych wykorzystania OZE w budownictwie, przy uwzględnieniu krajowych i unijnych norm prawnych Zadanie badawcze.
WebQuest Dlaczego warto zwiedzić Zabrze? skierowany jest do uczniów klasy I gimnazjum Dariusz Ordysiński Kurs Belfer online Nr 21/SM/K/2011.
ZDROWY TRYB ŻYCIA.
PRAWIDŁOWA SYLWETKA.
... i Bóg stworzy ł cz ł owieka. - Adamie, zejd ź w t ą dolin ę. Powiedział Pan: Adam spytał: -Co to jest dolina, Panie?
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Katarzyna Lutkiewicz Zuzanna Kurska klasa II a
Prąd elektryczny.
Z ADANIE Zasady: 1. Przez pewien okres czasu będzie wyświetlany fragment wersetu. 2. Fragmenty wyświetlane będą w przypadkowej kolejności. 3. Zadaniem.
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
POLSCY NOBLIŚCI.
Palenie tytoniu zabija!
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
Ruch niejednostajny Wykres zależności Wykres w zależności od prędkości susającego zająca (1) i poruszającego się żółwia (2) od czasu trwania ruchu.
Myśli Ojca Świętego Jana Pawła II.
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
Arkusz Kalkulacyjny opracowała: Alicja Rusek.
POSTER: rodzaje nawierzchni
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAGADKOWA NIEDZIELA AUDYCJA PROGRAMU TRZECIEGO POLSKIEGO RADIA Cezary Rubin Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach, kl. I A.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z.
Centrum Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej Konferencja Podsumowująca Interreg IIIA Czechy - Polska 16 lutego 2007, Ołomuniec RNDr. Ivo Ryšlavý Vinohradská
Procedura wydania opinii o zasadności realizacji projektów z zakresu budowy sieci szerokopasmowych finansowanych z funduszy strukturalnych Warszawa.
Bezpieczny Internet
OTYŁOŚĆ.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
Temat 4: Znaki diakrytyczne i definiowanie języka dokumentu
KLUBY NAUKOWE. Jaka jest istota serwisu uniwersytetdzieci.pl?
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Moja Szkoła .
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
!!UWAGA!! WIRUSY KOMPUTEROWE. TEMATY: WIRUSY: Konie trojańskie! Konie trojańskie! Robaki! Robaki! ZABEZPIECZENIA: ZABEZPIECZENIA: ANTYWIRUSY ANTYWIRUSY.
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
Składniki pokarmowe Spis treści: WPROWADZENIE ZADANIE
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
Zapis prezentacji:

Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA Spis treści: 1. WPROWADZENIE WPROWADZENIE 2. ZADANIE ZADANIE 3. PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA 4. ŹRÓDŁA RÓDŁA 5. OCENA OCENA

1. WPROWADZENIE W czasie swojego życia człowiek przechodzi wiele faz i zmian – zarówno w sferze fizycznej jak i psychicznej. Zmienia się nasz wygląd, zainteresowania, pasje. Dzisiejsze zadanie dotyczy właśnie zmian jakim podlegamy w czasie naszego życia.

2. ZADANIE Waszym zadaniem jest wyszukać informacje na temat poszczególnych etapów życia człowieka. Wiadomości powinny dotyczyć budowy, czasu trwania, najważniejszych posiadanych umiejętności oraz zmian zachodzących w danej fazie życia. Potrzebne treści znajdziecie wykorzystując podane materiały i źródła. Waszym zadaniem jest wyszukać informacje na temat poszczególnych etapów życia człowieka. Wiadomości powinny dotyczyć budowy, czasu trwania, najważniejszych posiadanych umiejętności oraz zmian zachodzących w danej fazie życia. Potrzebne treści znajdziecie wykorzystując podane materiały i źródła. Informacje przedstawcie w postaci podpunktów zawierających najważniejsze treści dotyczące poszczególnych etapów rozwoju !! Przygotowane zadanie przynieście na lekcję biologii

ETAPY ROZWOJU CZŁOWIEKA 3. Proces

1. NOWORODEK

2. NIEMOWLĘ

3. OKRES PONIEMOWLĘCY

4. DZIECIŃSTWO

5. DOJRZEWANIE

Dojrzewanie u chłopców

Dojrzewanie u dziewcząt

6. DOROSŁOŚĆ

7. STAROŚĆ (PRZEKWITANIE)

4. ŹRÓDŁA etapy_%C5%BCycia_cz%C5%82owieka_od_momentu_narodzin.html etapy_%C5%BCycia_cz%C5%82owieka_od_momentu_narodzin.html etapy_%C5%BCycia_cz%C5%82owieka_od_momentu_narodzin.html etapy_%C5%BCycia_cz%C5%82owieka_od_momentu_narodzin.html starosci/strona/pokaz_wszystkie starosci/strona/pokaz_wszystkie starosci/strona/pokaz_wszystkie starosci/strona/pokaz_wszystkie rozwoju-czlowieka.html rozwoju-czlowieka.html rozwoju-czlowieka.html rozwoju-czlowieka.html j/etapy_ontogenezy_cz%C5%82owieka/ j/etapy_ontogenezy_cz%C5%82owieka/ j/etapy_ontogenezy_cz%C5%82owieka/ j/etapy_ontogenezy_cz%C5%82owieka/

5. OCENA Ocenie podlegają: Aktywność na lekcji (+) Aktywność na lekcji (+) Notatki sporządzone przez ucznia przed lekcją: poprawność zawartych treści, dobór treści, forma opracowania. (ocena z przedmiotu) Notatki sporządzone przez ucznia przed lekcją: poprawność zawartych treści, dobór treści, forma opracowania. (ocena z przedmiotu)