Czytamy Razem- czytanie interaktywne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Informacja dla rodziców.
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE.
PREZENTACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Szkoła Podstawowa Nr 187 im. A
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Program terapeutyczny
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi zaprasza Państwa na specjalność
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
“Szkoła w procentach”.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Zespół akrobatyczno – artystyczny REGRA Zajęcia artystyczno-teatralne dla klas młodszych Witajcie w naszej szkole.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orła Białego w Ciechanowie ubiegającej się o nadanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Zadania pedagoga szkolnego
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Przykłady dobrych praktyk
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

Czytamy Razem- czytanie interaktywne Szczeciński Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji

Czytamy Razem- czytanie interaktywne Wyniki ankiet

Uczniowie o projekcie

Pytanie 1: Czy chętnie uczestniczyłeś w zajęciach?

Pytanie 2: Czy uważasz, że zajęcia były ciekawe?

Pytanie 3: Co najbardziej podobało Ci się podczas zajęć?

Pytanie 4: Czy polubiłeś osobę, która prowadziła zajęcia?

Pytanie 5: Czy zajęcia zachęciły Cię do samodzielnego czytania?

Pytanie 6: Czy chciałbyś jeszcze raz uczestniczyć w tego rodzaju zajęciach?

Rodzice o projekcie

Pytanie 1: Czy Państwo są zadowoleni z objęcia dziecka projektem CZYTAMY RAZEM?

Pytanie 2: Jakie plusy projektu dostrzegają Państwo u swojego dziecka Pytanie 2: Jakie plusy projektu dostrzegają Państwo u swojego dziecka? (możliwość wielu odpowiedzi)

Pytanie 3: Jakie minusy widzą Państwo w projekcie?

Pytanie 4: Jak dziecko postrzega spotkania z wolontariuszem?

Pytanie 5: Czy zajęcia odbywają się systematycznie?

Pytanie 6: Czy chcieliby Państwo, aby dziecko kontynuowało udział w programie “ Czytamy razem” w przyszłym roku szkolnym?

Wolontariusze o projekcie „ Czytamy Razem 2005/2006”

Pytanie 1: Czy tematyka szkoleń w ramach projektu spełniła Państwa oczekiwania?

Pytanie 2: Jakich informacji oczekiwaliby Państwo dodatkowo, jako niezbędnych w pracy z dzieckiem dyslektycznym podczas projektu? Wybrane odpowiedzi wolontariuszy: - więcej zajęć warsztatowych przygotowujących do pracy z dzieckiem dyslektycznym; - więcej informacji dotyczących metod pracy z dzieckiem; - bardziej szczegółowych informacji na temat przydzielonego dziecka; - informacji zwrotnych od nauczycieli o postępach dziecka.

Pytanie 3: Jak oceniacie Państwo organizację zajęć w szkole ?

Pytanie 4: Czy zapewnione zostały odpowiednie warunki i wyposażenie do zajęć w szkole?

Pytanie 5: W jakiej formie najczęściej prowadzili Państwo zajęcia z dzieckiem ? (możliwość wielu odpowiedzi)

Pytanie 6: Jaką literaturę najchętniej czytały dzieci?

Opracowanie graficzne: Milko Katarzyna