Czytamy Razem- czytanie interaktywne Szczeciński Oddział Polskiego Towarzystwa Dysleksji
Czytamy Razem- czytanie interaktywne Wyniki ankiet
Uczniowie o projekcie
Pytanie 1: Czy chętnie uczestniczyłeś w zajęciach?
Pytanie 2: Czy uważasz, że zajęcia były ciekawe?
Pytanie 3: Co najbardziej podobało Ci się podczas zajęć?
Pytanie 4: Czy polubiłeś osobę, która prowadziła zajęcia?
Pytanie 5: Czy zajęcia zachęciły Cię do samodzielnego czytania?
Pytanie 6: Czy chciałbyś jeszcze raz uczestniczyć w tego rodzaju zajęciach?
Rodzice o projekcie
Pytanie 1: Czy Państwo są zadowoleni z objęcia dziecka projektem CZYTAMY RAZEM?
Pytanie 2: Jakie plusy projektu dostrzegają Państwo u swojego dziecka Pytanie 2: Jakie plusy projektu dostrzegają Państwo u swojego dziecka? (możliwość wielu odpowiedzi)
Pytanie 3: Jakie minusy widzą Państwo w projekcie?
Pytanie 4: Jak dziecko postrzega spotkania z wolontariuszem?
Pytanie 5: Czy zajęcia odbywają się systematycznie?
Pytanie 6: Czy chcieliby Państwo, aby dziecko kontynuowało udział w programie “ Czytamy razem” w przyszłym roku szkolnym?
Wolontariusze o projekcie „ Czytamy Razem 2005/2006”
Pytanie 1: Czy tematyka szkoleń w ramach projektu spełniła Państwa oczekiwania?
Pytanie 2: Jakich informacji oczekiwaliby Państwo dodatkowo, jako niezbędnych w pracy z dzieckiem dyslektycznym podczas projektu? Wybrane odpowiedzi wolontariuszy: - więcej zajęć warsztatowych przygotowujących do pracy z dzieckiem dyslektycznym; - więcej informacji dotyczących metod pracy z dzieckiem; - bardziej szczegółowych informacji na temat przydzielonego dziecka; - informacji zwrotnych od nauczycieli o postępach dziecka.
Pytanie 3: Jak oceniacie Państwo organizację zajęć w szkole ?
Pytanie 4: Czy zapewnione zostały odpowiednie warunki i wyposażenie do zajęć w szkole?
Pytanie 5: W jakiej formie najczęściej prowadzili Państwo zajęcia z dzieckiem ? (możliwość wielu odpowiedzi)
Pytanie 6: Jaką literaturę najchętniej czytały dzieci?
Opracowanie graficzne: Milko Katarzyna