W ankiecie wzięło udział 72 uczestników: Klasa I : Chłopcy – 6, Dziewczyny – 14; Klasa II : Chłopcy – 9, Dziewczyny – 13; Klasa III : Chłopcy – 8, Dziewczyny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
PODSUMOWANIE WYNIKÓW MATUR z języka polskiego w maju 2007 r.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
GIMNAZJUM NR 38 IM. K ARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO P ROJEKT PILOTAŻOWY J AK PRZECIWDZIAŁAĆ ABSENCJI UCZNIOWSKIEJ W SZKOLE ? Realizacja: rok szkolny 2007/2008.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Burze pyłowe na Marsie.
Analiza wyników ankiety
Prawa i obowiązki ucznia
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Zbiórka żołędzi w naszej szkole jest już zakończona !
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Królowa sportu - Lekkoatletyka
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
SERDECZNIE WITAMY 1. WSPOMNIEŃ CZAR… 2 3 PANORAMA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
___________________________________ Warszawa, 27 sierpnia 2009 r. Prezentacja wyników za I półrocze 2009 r. Wzrost zysków i przychodów Grupy MNI.
Ankieta Czy jesteś zadowolony z pracy TAK 45 % Samorządu Uczniowskiego Nie 55%
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Nowe technologie w edukacji
Sugerowana cena detaliczna 83,00 zł netto Półbuty zawodowe skórzane FT bez wkładki antyprzebiciowej i podnoska minimalny zakup*cena zbytu netto.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

W ankiecie wzięło udział 72 uczestników: Klasa I : Chłopcy – 6, Dziewczyny – 14; Klasa II : Chłopcy – 9, Dziewczyny – 13; Klasa III : Chłopcy – 8, Dziewczyny – 49; Razem : Chłopcy – 23, Dziewczyny – 49.

Pytanie 1. : Czy Twój wychowawca zapoznał Cię z prawami i obowiązkami ucznia zawartymi w statucie szkoły? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I60122 Klasa II90130 Klasa III17148 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I100%0%85.7%14,3% Klasa II100%0%100%0% Klasa III12,5%87,5%63,6%36,4% Razem69,6%30,4%79,6%20,4%

Pytanie 2. : Czy wiesz, kto w szkole ma prawo podejmowania decyzji oprócz dyrektora? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I3377 Klasa II7285 Klasa III26166 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I50% Klasa II77,8%22,2%61,5%38,5% Klasa III25%75%72,8%27,2% Razem52,2%47,8%63,3%36,7%

Pytanie 3. : Czy wiesz, jakie prawa ma samorząd uczniowski? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I33311 Klasa II3649 Klasa III08814 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I50% 21,4%78,6% Klasa II33,3%66,7%30,8%69,2% Klasa III0%100%36,4%63,6% Razem26,1%73,9%30,6%69,4%

Pytanie 4. : Czy wiesz, jakie obowiązki ma samorząd? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I15410 Klasa II2767 Klasa III35517 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I16,7%83,3%28,6%71,4% Klasa II22,2%77,8%46,2%53,8% Klasa III37,5%62,5%22,7%77,3% Razem26,1%73,9%30,6%69,4%

Pytanie 5. : Czy wiesz jak jest wybierany samorząd w naszej szkole? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I51140 Klasa II90121 Klasa III80202 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I83,3%16,7%100%0% Klasa II100%0%92,3%7,7% Klasa III100%0%90,9%9,1% Razem95,7%4,3%93,9%6,1%

Pytanie 6. : Czym kierowałeś się w wyborze przewodniczącego?

Pytanie 7. : Czy słyszałeś o tym, żeby samorząd współpracował z instytucjami pozaszkolnymi? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I06212 Klasa II09211 Klasa III17121 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I0%100%14,3%85,7% Klasa II0%100%15,4%84,6% Klasa III12,5%87,5%4,5%95,5% Razem4,3%95,7%8,2%89,8%

Pytanie 8. : Jakie miałbyś/miałabyś pomysły na polepszenie pracy samorządu? Najczęstsze odpowiedzi: Zwiększenie swobody RSU i pozwolenie im na samodzielność, Podjęcie rozmów z uczniami o ich potrzebach, inicjatywach, Wprowadzenie comiesięcznych ankiet dla uczniów i nauczycieli, Zwiększenie liczby członków, Przywrócenie szkolnego radia, Organizowanie większej ilości: a) spotkań, b) konkursów, c) dyskotek, d) dni bez pytania, e) kolorowych dni.

Pytanie 9. : Czy wiesz, że uczniowie mogą wybrać Rzecznika Praw Ucznia? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I06113 Klasa II1849 Klasa III08616 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I0%100%7,1%92,9% Klasa II11,1%88,9%30,8%69,2% Klasa III0%100%27,3%72,7% Razem 4,3% 95,7%22,4%77,6%

Pytanie 10. : Czy uważasz, że w naszej szkole potrzebny jest Rzecznik Praw Ucznia? Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I2468 Klasa II5467 Klasa III44157 Razem Chłopcy TAK Chłopcy NIE Dziewczyny TAK Dziewczyny NIE Klasa I33,3%66,4%42,9%57,1% Klasa II55,6%44,4%46,2%53,8% Klasa III50% 68,2%31,8% Razem 47,8% 52,2%55,1%44,9%

Pytanie 11. : Jakie cechy powinien posiadać Rzecznik Praw Ucznia?