TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty 2009- Maj 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
W dniach 26 – 30 października 2009 r. w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach organizowaliśmy TYDZIEŃ eTWINNING.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ Z REALIZACJI PROGRAMU MAŁOPOLSKIEGO ROKU PRZEDSZKOLAKA W GMINIE CZORSZTYN w roku szkolnym 2008/2009 Delegatura KO w Nowym Targu.
Wybrane techniki wykonywania ozdób i przedmiotów z papieru
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
PROGRAM COMENIUS Dobre Szkoły dla Młodych Europejczyków/Edukacja Społeczna i Uczenie się Metodą Projektów Good Schools for European Juniors/Social.
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
10 września 2009 roku szkolny doradca zawodowy, p. B. Białożyt- Horzela, poinformowała Grono Pedagogiczne Gimnazjum nr 9 o możliwości zgłoszenia szkoły.
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Projekt Partnerski Comeniusa
Współpraca z rodzicami w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
SPRAWOZDANIE Z AKCJI „PODRÓŻ DO MLECZNEJ KRAINY”
Propozycje zadań wytwórczych
Świetlica Szkolna Szkoła Podstawowa w Poczesnej
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
W dniach marca 2010 r. delegacja naszej szkoły w składzie: dyrektor Leszek Sobczak, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka, Maria Wyłuda, Bożena Sadowska.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
poznawane przez uczniów z różnych grup wiekowych
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Informacja o oddziałach przedszkolnych zorganizowanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 273 w Warszawie ul. Balcerzaka 1.
Oj, działo się, działo....
S ZEŚCIOLATKI PRZEKRACZAJĄ PROGI … SZKOŁY P ODSTAWOWEJ NR 41 W K RAKOWIE czyli o tym, jak nasi najmłodsi milusińscy współpracują ze starszymi kolegami.
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Zbigniew Kruszewski Gdynia
KOŁO PLASTYCZNE.
"Techniki plastyczne" Nazwy technik plastycznych przyjęto od materiałów i narzędzi używanych w pracy . Wyodrębniamy techniki : rysunkowo – graficzne, malarskie.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
W GIMNAZJUM NR 1 W SROKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
SAMORZĄD UCZNIOWSKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁOPUCHOWIE
Wymiana polsko-niemiecka
W marcu 2008 r. na zaproszenie Burmistrza Priverno, delegacja z Andrychowa wzięła udział w uroczystościach ku czci św. Tomasza z Akwinu. Najważniejszym.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
Sprawozdanie z realizacji Szkolnego Programu Profilaktyki w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawie za rok 2014.
,, PROJEKTUJĘ KARTKĘ I ŚLĘ ŻYCZENIA
ŚWIETLICA 2013/2014. PASOWANIE NA ŚWIETLICZAKA uczniów klasy 1a i 1b.
BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE ZADANIE 7 Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów.
Technika iris folding Kartka walentynkowa.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
Tydzień działań profilaktycznych
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Klasa 0A Klasa 0B Monika Heryng
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
KAMPANIA EDUKACYJNA w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dobra praktyka w ZSO nr 16 rok szk.2016/2017
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 roku w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz.U. 2017,
SZKOŁA PODSTAWOWA W ANDRYJANKACH
ROK SZKOLNY 2017/2018.
1940r.. 19 października 2017r. Uroczyste otwarcie boiska szkolnego przy SP 23 w Gdańsku!
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty Maj 2009

TRZECIE SPOTKANIE Nasze trzecie spotkanie miało miejsce w Scuola Mihai Eminescu in Rosiori de Vede (Rumunia). W spotkaniu tym udział wzięli nauczyciele z Cypru, Finlandii, Grecji, Portugalii i Polski. W spotkaniu wzięli udział także uczniowie z Polski i Portugalii. Podczas spotkania zarówno nauczyciele jak i uczniowie mieli okazję do lepszego poznania rumuńskiego systemu edukacyjnego oraz kultury tego kraju.

TRZECIE SPOTKANIE Spotkanie z burmistrzem. Zwiedzanie zamku Bran Powitanie nauczycieli przez dyrektora szkoły.

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY Przedmioty: Zajęcia z wychowawcą (4x45min) Materiały: Blok rysunkowy, arkusze bristolu Farby, kredki, mazaki, ołówki Przybory geometryczne (linijki, ekierki) 1.Uczniowie narysowali plany obecnego otoczenia szkoły.

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY 2. Następnie wychowawca przeprowadził z dziećmi rozmowę na temat tego co im się podoba/nie podoba w otoczeniu naszej szkoły i co chciałyby zmienić. Oto ich odpowiedzi:

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY

3. Uczniowie wykonywali indywidualne prace plastyczne na temat: Jak chciałbym/chciałabym aby wyglądało boisko mojej szkoły?

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY 4. Każda klasa przygotowała także plakat na ww temat oraz modele boiska ich marzeń.

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY

5. Ze wszystkich otrzymanych prac zorganizowano wystawę na korytarzu naszej szkoły.

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY 6. Uczniowie wszystkich klas posadzili krzewy i drzewa iglaste na terenie wokół budynku szkolnego.

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY

Tak wygląda nasze boisko:

RESTRUCTURING THE SURROUNDINGS OF THE SCHOOL 7. Podczas zebrania z rodzicami zapytano ich co im się podoba, nie podoba oraz co chcieliby zmienić w otoczeniu naszej szkoły. Oto ich odpowiedzi:

RESTRUKTURYZACJA OTOCZENIA SZKOŁY

PAPIER CZERPANY Przedmioty: Godzina wychowawcza (2x45min) Plastyka (3x45min) Technika (2x45min) Materiały: Stare gazety Klej Woda 1.Uczniowie na godzinach wychowawczych przygotowali materiał na papier czerpany. Stare gazety zostały podarte na małe kawałeczki i zalane wodą.

PAPIER CZERPANY 2. Z tak powstałej masy papierowej na następny dzień dzieci przygotowały arkusze papieru czerpanego na specjalnie przygotowanych do tego ramkach. 3. Następnie arkusze pozostawiono do wyschnięcia. 4. Po dwóch dniach uczniowie ostrożnie zdjęli wyschnięte arkusze papieru czerpanego z ramek.

OZDOBY WIELKANOCNE Przedmioty: Plastyka (1x45min) Zajęcia z wychowawcą (2x45min) Materiały: Przygotowany wcześniej papier czerpany Farby, kredki, mazaki Kolorowa bibuła, naklejki świąteczne Wydrukowane literki tworzące napis Alleluja 1.Uczniowie na lekcji plastyki dowiedzieli się w jaki sposób przygotować ciekawe pisanki. 2. Następnie na zajęciach z wychowawcą dzieci ozdabiały wycięte z papieru czerpanego jajka pisanki na różne sposoby: malując je farbkami, wyklejając je kolorową bibułą i ozdabiając specjalnymi naklejkami z motywami wielkanocnymi.

OZDOBY WIELKANOCNE 3. Tak przygotowane pisanki zostały połączone wstążką po osiem i na każdej z nich została umieszczona jedna literka z napisu Alleluja. 4. Przygotowane ozdoby zostały wysłane do wszystkich szkół partnerskich.

OZDOBY WIELKANOCNE

GAZETKA COMENIUSA