Wspólnie ustaliliśmy zasady współpracy w grupie i wybraliśmy lidera każdej grupy. Zawsze przestrzegaliśmy tych zasad. Pamiętaliśmy również o naszym Szkolnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Jak żyć długo i szczęśliwie ?
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Baw się, graj i ….. ucz się matematyki Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu.
Małgorzata Pietroczuk
O PTYMISTYCZNI R ODZICE Przedszkola Samorządowego Nr 35 Wesołe w Białymstoku.
Podsumowanie ćwiczeń Justyna Zajączkowska gr.KrDZTo1011 Justyna Zajączkowska Justyna Zajączkowska.
ANNA DEC Grupa KrZZTo2011.
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : PATRYK SORMAN LUK SMIS PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : LUK SMIS PATRYK SORMAN PIOTREK COLO (KOLO)
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
1. H ISTORIA NASZEGO RADIOWĘZŁA. W 2005r. w ramach projektu edukacyjnego Puchatek z inicjatywy dyrekcji szkoły i ówczesnego samorządu, podjęto działania.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Relacja z Debaty. Przygotowania do debaty były żmudne i ciężkie. Wpierw musieliśmy zapoznać się z materiałami dostępnymi na stronie sdim.ceo.nq.pl, później.
Co się zmieniło? Przez ostatnie 20 lat zmieniło się między innymi: - urząd miasta - pływalnia - fontanna - lodowisko - hala sportowa - grota roweckiego.
Regularnie, co najmniej raz w semestrze, odwiedzamy DPS w Jaworze, a także Dom Małego Dziecka w Jaworze. Wyjazdy te są w programie Szkolnego Klubu Wolontariatu.
Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu Burmistrzem się bywa, lecz człowiekiem się jest- wspomnienia sprzed 20 lat. Gmina Rawicz.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
ZADANIE TIK.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Mężczyzna, wiek 92 lata, drobny, o szlachetnym wyglądzie, dobrze ubrany i starannie ogolony, o porządnie uczesanych włosach, który się budzi każdego.
Owoce i warzywa.
Z Tikiem zawsze bezpiecznie, zdrowo i ekologicznie SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
17 stycznia br. uczniowie ze Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunkami odwiedziły Dom Samotnej Matki w Łodzi.
Prawa Dziecka.
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 12 im.Sybiraków ID grupy: 96/88_MP_G1 Kompetencja: Matematyczno-przyrodnicza Temat projektowy: Małe pstryk Semestr/rok szkolny:
Można powiedzieć, że nasi dziadowie, jeżeli chodzi o kuchnię i gotowanie byli dużo bardziej ekologiczni niż my czy choćby nasi rodzice. Potrawy były zazwyczaj.
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
Cz ęść naszego ż ycia polega na poszukiwaniu tej jednej osoby, która zrozumie nasz ą histori ę. Cz ę sto okazuje si ę, ż e wybrali ś my niewła ś ciwie.
PRAWIDŁOWA SYLWETKA.
Zdrowe śniadanie klasy III W szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Olszynach.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
Prąd elektryczny.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
To co się liczy naprawdę
Dominik Jedliński oraz Bartek Kurczab
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
I ZWIĄZANE Z NIMI NASTROJE. Wiosna jest bardzo wesoła porą roku. Po zimie zaczynają kwitnąć rośliny, zwierzęta budzą się ze snu. Cały świat ożywa. Jest.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
To śmieszne...
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
Święto Plonów Sękowice 2008 Festyn odbył się dnia r. Budżet projektu: Całkowita wartość projektu – 7.561,53 zł w tym: środki EFRR – 6.427,29.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Szymon Murawski, 4 rok nanotechnologii1 Misja kosmiczna GAIA Czyli cały wszechświat w twoim domu.
Temat 4: Znaki diakrytyczne i definiowanie języka dokumentu
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Klasa 1b Prezentacja przedstawiająca uczniów klasy 1b Gimnazjum w Międzyborowie. Autor: Dawid Roszczyk.
10 róż dla ciebie.
Mam 6 lat… …i już bardzo dużo potrafię… Gabriel Fras klasa I lat 6
Zapis prezentacji:

Wspólnie ustaliliśmy zasady współpracy w grupie i wybraliśmy lidera każdej grupy. Zawsze przestrzegaliśmy tych zasad. Pamiętaliśmy również o naszym Szkolnym Kodeksie 2.0.

Tworzenie projektu zaczęło się wielką burzą mózgów. Stworzyliśmy 5 grup i ustaliliśmy zadania do wykonania. Grupa nr 1 Jedyneczki Jaka gleba do rozwoju rośliny ? Grupa nr 2 Dwójeczki Co roślina potrzebuje do życia? Grupa nr 3 Trójeczki Po co zjadamy witaminy? Grupa nr 4 Czwóreczki Wiemy, jakie zioła będziemy hodować? Grupa nr 5 Piąteczki Wiemy, jak stworzyć ogródek?

Jaka gleba dla najlepszego rozwoju rośliny? Liderem tej grupy jest Natalia. To zadanie zostało zrealizowane dzięki doświadczeniu pt. Jakie podłoże najlepsze do rozwoju roślin? Natalia przygotowała 3 pojemniki -z piaskiem, -z ziemią –z mieszanką piasek i ziemia oraz 3 fasolki i kartę obserwacji. Dowiedzieliśmy się, że fasolka najszybciej rośnie w ziemi. Wniosek: ziemia najlepszym podłożem dla roślin w naszym ogródku!

Co roślina potrzebuje do życia? Ta grupa stworzyła ilustrację wyjaśniającą potrzeby roślin, czyli krótko o fotosyntezie. Liderem grupy jest Dominika. Wniosek: wiemy jakie warunki do życia potrzebują nowalijki: (odpowiedniej temperatury, nasłonecznienia, wody i gleby).

Po co zjadamy witaminy? Liderem grupy jest Szymon. Grupa wykonała prezentację pt. Witaminy, dzięki niej koledzy i koleżanki z klasy dowiedzieli się dużo ciekawostek o witaminach.

Jakie zioła będziemy hodować? Liderem grupy jest Olga. Grupa nr 4 stworzyła prezentację o ziołach. Dowiedzieliśmy się z niej jak zioła wpływają na nasz organizm oraz jakie mają witaminy i minerały.

Wiemy, jak wykonać ogródek? Liderem grupy jest Nikola. Piąteczki stworzyły nasz ogródek. Zasiały w nim różne zioła, wśród nich są rzeżucha, szczypiorek, koperek, tymianek, sałata, mięta, pietruszka, lubczyk i kiełki soi, soczewicy, rzodkiewki. Oni byli odpowiedzialni za podlewanie ogródka i dbanie o niego, ale wszyscy sumiennie im pomagali.

Wszystkie nasze zadania z projektu i nie tylko są opisane na blogu na stronie (grupa Jakuba) (grupa Katarzyny) Nagrody Większość naszych poczynań była nagradzana. Byliśmy dumni z pochwał, emblematów - zielonych listków. Najwięcej jednak satysfakcji mieliśmy z otrzymywanych odznak na prowadzonych przez nas blogach. Zdobyliśmy wszystkie możliwe! Tak wygląda nasz blog:

Podczas pracy nauczyliśmy się jak obsługiwać rzutnik. Rzutnik wykorzystaliśmy przy przedstawieniu prezentacji. Przy okazji wykorzystaliśmy TIK (laptop, aparat cyfrowy z funkcją kamerowania, urządzenie wielofunkcyjne, Internet, pocztę elektroniczną, dziennik elektroniczny – komunikatory, itp.

Prezentacje pt.,,Witaminy i,,Witaminki w naszym ogródku klasowym zostały przedstawione na forum klasy. Wykorzystaliśmy przy tym rzutnik. Obie prezentacje bardzo się nam podobały.

Dbamy o nasz ogródek i regularnie go podlewamy. Niedawno pikowaliśmy niektóre zioła. Jeżeli będzie tak dalej nasz ogródek będzie piękny i dorodny. Nie zabraknie świeżych i zdrowych ziół przez cały rok!

Kiedy zioła były już dorodne, duże i jadalne, jedliśmy z nimi kanapki. Kanapki były pyszne. Pamiętajmy o zdrowym odżywianiu! PYCHOTKA !

Znamy wartości odżywcze ziół Wiemy dużo o witaminach Potrafimy wyhodować ogródek szkolny Troszczymy się o swoje zdrowie Tworzymy prezentacje w programie PowerPoint Obsługujemy rzutnik, aparat cyfrowy Świadomie korzystamy z różnych źródeł informacji Umiemy prowadzić blogi Świetnie pracujemy w grupie Podczas realizacji zadań było zawsze zdrowo, bezpiecznie i ekologicznie!

Dzi ę kujemy za uwag ę