Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Advertisements

7 punktów Kodeksu 2.0.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Powiedz STOP cyberprzemocy !
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
TARGI
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Kodeks klasy 1B.
Szkolny Kodeks 2.0.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE czyli TIK W NASZEJ SZKOLE.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
KODEKS 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Z KLASĄ ..
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Autor: Szkoła z Klasą 2.0, domena publiczna CC0Szkoła z Klasą 2.0CC0.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi DEBATA KLASY IIIc wych. Bożena Zawistowska.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Przyszłością edukacji
TIK w szkole.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Zapis prezentacji:

Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski Jak założyć własną stronę internetową?. Realizacja projektu edukacyjnego Przygotowanie do sprawdzianu po VI klasie Pomoc w prowadzeniu warsztatów Lego Mindstroms w ramach konferencji W drodze do cyfrowej szkoły Stworzenie i praca nad stroną internetową klasy VIA

WYGLĄDOPIS Na zajęciach kółka informatycznego był realizowany miniprojekt: Jak założyć własną stronę internetową. Patryk Samelak przygotował instrukcję dzięki której uczestnicy zajęć mogli się dowiedzieć jak dodać gotowe elementy czyli tekst, zdjęcia, nagłówki ale także liczniki do których potrzebny jest kod HTML.

Przestrzegamy zasad programu INTERNET Nie podajemy w Internecie swoich danych osobowych. Nie umieszczamy w sieci swoich zdjęć i filmów. Nie spotykamy się z osobami poznanymi przez Internet. Chronimy własność intelektualną swoją i innych. Wystrzegamy się cyberprzemocy i uzależnienia od komputera i Internetu. Uczymy się z technologią informacyjno – komunikacyjną (TIK) Wykorzystujemy TIK do nauki wszystkich przedmiotów. Korzystamy z tablic interaktywnych i programów edukacyjnych. Zawsze sprawdzamy wiarygodność informacji znalezionych w sieci. Przestrzegamy regulaminy: pracowni informatycznej, biblioteki i świetlicy (sal gdzie znajdują się komputery). Pomagamy starszym osobom w korzystaniu z Internetu. Wspólnie z rodzicami zaglądamy często na stronę internetową naszej szkoły i klasy. Korzystamy z rodzicami z dostępu do dziennika elektronicznego.

Patryk Samelak Jagoda Pacocha Jakub Berliński Klaudia Plucińska i Jakub Matczak

WYGLĄDOPIS Na Jagody blogu znajdziemy prace które wykonała w czasie lekcji czyli różnego rodzaju prezentacje. Opisuje co zrobiła w projekcie Szkoła Zarządzająca Wiedzą i inne ciekawe rzeczy.

WYGLĄDOPIS Na Patryka blogu przeczytacie jak w klasie 6A używa się TIK na co dzień i w czasie lekcji. Opisuje co uczniowie zrobili na kółku informatycznym i co dzieje się ze stroną klasową.

WYGLĄDOPIS Klaudia i Kuba piszą co robią na języku angielskim i jak używają TIK. Każdą lekcje podsumowują czy im się podobała lub na odwrót. Znajdziecie tam sondy i przyciski społecznościowe.

Na godzinach wychowawczych realizowaliśmy projekt Przygotowanie do sprawdzianu dla klas szóstych. Na początku wykonaliśmy na komputerze w grupach gry dydaktyczne z matematyki. Później cała klasa powtarzała materiał z wykorzystaniem wykonanych wcześniej gier.

Budowanie i programowanie robotów z klocków LEGO MINDSTROMS Prowadzenie blogów programu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Przygotowanie gier edukacyjnych potrzebnych do realizacja projektu edukacyjnego Przygotowanie do sprawdzianu po szóstej klasie Uaktualnianie strony internetowej klasy VIA Realizacja mini projektu uczniowski Jak założyć własną stronę internetową?

WYGLĄDOPIS Na naszej stronie klasowej publikujemy różne ciekawostki, zdjęcia i filmiki. Znajdziecie tam naszego bloga. Dowiecie się kto: -kiedy ma urodziny, -jaki znak zodiaku i inne ciekawe elementy.

W ramach konferencji "W drodze do cyfrowej szkoły" w dniu r. w naszej szkole odbyły się warsztaty programowania robotów zbudowanych z klocków LEGO. Uczniowie klasy VIA pomagali prowadzić te zajęcia. Zajęcia odbywały się w trzech grupach (klasy czwarte, piąte i szóste). Uczestnicy warsztatów wykorzystali gotowe roboty zbudowane na zajęciach kółka informatycznego i zaprogramowali je w celu pokonania z góry wyznaczonej trasy i wykonania odpowiednich zadań. LEGO Mindstorms NXT w wersji 2.0 to najnowszy zestaw do składania i programowania robotów w zupełnie nowej technologii. Lego Mindstorms NXT 2.0 łączy w sobie nieograniczoną wszechstronność systemu LEGO z inteligentnym mikrokomputerem i intuicyjnym oprogramowaniem. Nowy zestaw narzędzi 2.0 oferuje wszystko co potrzebne do tworzenia swojego pierwszego robota.

18 kwietnia w klasie przeprowadzono ankiety na temat TIK 'u. W pierwszych czterech uczniowie mieli zaznaczyć kilka odpowiedzi, które uważali za stosowne a w następnych ZA lub PRZECIW.