KIERUNEK: ZARZĄDZANIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Specjalność Zarządzanie Strategiczne
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Marketing Usług - WYKŁAD
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Ekonometria Menedżerska I
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Zarządzanie 1. Zarządzanie
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Technik technologii żywności jest zawodem związanym z:
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Technik Organizacji Reklamy
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Katedra Stosowanych Nauk Społecznych.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Personal Management w bibliotece
Ekonometria menedżerska I Specjalność. Wprowadzenie Specjalność ekonometria menedżerska umożliwia poznanie metod służących do analizy, prognozowania i.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
I stopień Ekonomia Finanse i rachunkowość Międzynarodowe stosunki gospodarcze Zarządzanie Program of Bachelor Studies in International Business II stopień.
Specjalność: Controlling Katedra Rachunkowości Katowice, r.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
10 Najnowszych Trendów Public Relations
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie przedsiębiorstwami
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
Zarządzanie międzynarodowe
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Logistyka międzynarodowa
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność Menedżer finansowy
Doradca inwestycyjny Opis specjalności.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

KIERUNEK: ZARZĄDZANIE SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

PUBLIC RELATIONS „zarządzanie komunikacją między organizacją a jej grupami opinii” („the management of communication between an organisation and it’s publics”) J. Grunig i T.Hunt

PUBLIC RELATIONS zespół celowo zorganizowanych działań nakierowanych na uzyskanie społecznego zrozumienia i akceptacji (czyli dobrego wizerunku)

„Szanuj swoje imię, gdyż ono przetrwa dłużej, niż największy zapas złota” Księga Powtórzonego Prawa

CELE KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: wyposażenie w nowoczesną i użyteczną wiedzę dotyczącą kształtowania i realizacji działań w zakresie public relations przygotowanie do objęcia funkcji kierowniczych i samodzielnych w tym obszarze w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju organizacjach i instytucjach, a także w firmach oferujących usługi profesjonalne tego typu

EFEKTY KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: umiejętność sprawowania funkcji kierowniczych i samodzielnych w przedsiębiorstwach i organizacjach posiadanie nowoczesnej wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w sferze public relations oraz aktualnych trendów w tym zakresie znajomość specyfiki działalności w zakresie kreowania wizerunku w różnych obszarach działalności gospodarczej i publicznej umiejętność analizowania i diagnozowania uwarunkowań i problemów decyzyjnych oraz podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym dotyczących public relations podmiotów gospodarczych i publicznych na rynkach krajowych i międzynarodowych

PRZEDMIOTY KIERUNKOWE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: Marketing międzynarodowy Marketing usług Negocjacje w biznesie Psychologia zachowań konsumenckich System Informacji Marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w przestrzeni międzykulturowej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

PRZEDMIOTY SPECJALIZACYJNE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: Foundraising i wolontariat Media relations i rynek mediów Prezentacje i wystąpienia publiczne Product placement Programy i kampanie społeczne Public relations instytucji finansowych Relacje inwestorskie Sponsoring i lobbing Wewnętrzny public relations

Do zobaczenia na zajęciach