KIERUNEK: ZARZĄDZANIE SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
PUBLIC RELATIONS „zarządzanie komunikacją między organizacją a jej grupami opinii” („the management of communication between an organisation and it’s publics”) J. Grunig i T.Hunt
PUBLIC RELATIONS zespół celowo zorganizowanych działań nakierowanych na uzyskanie społecznego zrozumienia i akceptacji (czyli dobrego wizerunku)
„Szanuj swoje imię, gdyż ono przetrwa dłużej, niż największy zapas złota” Księga Powtórzonego Prawa
CELE KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: wyposażenie w nowoczesną i użyteczną wiedzę dotyczącą kształtowania i realizacji działań w zakresie public relations przygotowanie do objęcia funkcji kierowniczych i samodzielnych w tym obszarze w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju organizacjach i instytucjach, a także w firmach oferujących usługi profesjonalne tego typu
EFEKTY KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: umiejętność sprawowania funkcji kierowniczych i samodzielnych w przedsiębiorstwach i organizacjach posiadanie nowoczesnej wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w sferze public relations oraz aktualnych trendów w tym zakresie znajomość specyfiki działalności w zakresie kreowania wizerunku w różnych obszarach działalności gospodarczej i publicznej umiejętność analizowania i diagnozowania uwarunkowań i problemów decyzyjnych oraz podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym dotyczących public relations podmiotów gospodarczych i publicznych na rynkach krajowych i międzynarodowych
PRZEDMIOTY KIERUNKOWE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: Marketing międzynarodowy Marketing usług Negocjacje w biznesie Psychologia zachowań konsumenckich System Informacji Marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w przestrzeni międzykulturowej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
PRZEDMIOTY SPECJALIZACYJNE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS: Foundraising i wolontariat Media relations i rynek mediów Prezentacje i wystąpienia publiczne Product placement Programy i kampanie społeczne Public relations instytucji finansowych Relacje inwestorskie Sponsoring i lobbing Wewnętrzny public relations
Do zobaczenia na zajęciach