Jak za pomocą nowych technik poprawić wyniki nauczania o 661 procent?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ocenianie, które pomaga się uczyć
Advertisements

Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
im. Króla Jana III Sobieskiego
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
JAK ZDAĆ EGZAMIN? SPOSOBY UCZENIA SIĘ.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Co to jest TIK?.
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Przedsiębiorczość – moda, konieczność, czy wyzwanie
Izabela Kołodziejczyk
Technik architektury krajobrazu
Ocenianie Kształtujące
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Regulamin Szkoły z klasą
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Urządzenia oparte na technologii komputerowej
„Style i techniki uczenia się”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
Idea oceniania kształtującego
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Ocenianie holistyczne
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Nowoczesne techniki uczenia się
Motywacja do nauki. na początek nowego roku szkolnego.
Co wpływa na uczenie się uczniów?
Ż EBY CHCIAŁO SIĘ …. Opr. mgr K. Nagórzańska. D LACZEGO OSIĄGAMY SŁABE WYNIKI W NAUCE ? Ponieważ: nasza motywacja ( „motyw” do podjęcia „akcji”) jest.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Zapraszamy!.  Nauczysz się pisać profesjonalne dokumenty aplikacyjne.  Przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą.  Rozwiniesz umiejętności.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Metoda WebQuest.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Podział mikroprocesorów
Organizacja zajęć w klasach I-III ze szczególnym uwzględnieniem 6-latka i łagodnym przejściem w II etap edukacyjny- cz.II Aleksandra Klimza
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU INTEGRACYJNYM NR27 IM. ”WESOŁYCH KRASNALI” W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 Dzieci nabywają wiadomości.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur (FREPA)
Zapis prezentacji:

Jak za pomocą nowych technik poprawić wyniki nauczania o 661 procent?

Trzy podstawowe elementy nauki zintegrowanej 1. Interesujące zajęcia związane z nauką poza budynkiem szkolnym 2. Komputer jako narzędzie do analizowania i przetwarzania informacji 3. Różne przedmioty nauczane razem, a nie oddzielnie

Style uczenia się: Każdy człowiek ma własny styl uczenia się i każdy z nich ma swoje mocne strony Żaden ze stylów tych nie jest gorszy ani lepszy W każdej grupie można znaleźć wszystkie rodzaje stylów uczenia się

Ucz się szybciej! -MASTER M. Myśl o sukcesie A. Absorbuj informacje S. Szukaj znaczenia T. Trenuj pamięć E. Eksponuj to, co umiesz R. Rozmyślaj o tym, jak się nauczyłeś

Sześć podstawowych zasad właściwego nauczania: 1. Właściwa atmosfera 2. Właściwy sposób prezentacji 3. Przemyśl to 4. Dostęp do przechowywanych w pamięci informacji 5. Stosuj nowo zdobytą wiedzę 6. Powtarzaj, oceniaj, świętuj

Nowa era informacji

Cytaty: „Ludzie w dowolnym wieku mogą nauczyć się dosłownie wszystkiego, jeśli pozwoli się im zastosować własny styl nauki i wykorzystać swoje mocne strony” B.Prashing

„Istniejące systemy dają doskonałe rezultaty „Istniejące systemy dają doskonałe rezultaty. Jeśli potrzebne jest coś innego należy zmienić system” Sir Christopher Ball

„Motywacja i wydajność błyskawicznie wzrastają, kiedy uczniowie osiągają wyznaczone cele” B.B. Youngs

Dziękujemy za uwagę