Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Advertisements

Trzymaj formę Trzymasz formę?!! Trzyymam!!!
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Witamy i zapraszamy do naszej prezentacji
KLASA I SZKOŁA PODSTAWOWA NR 24 W CHORZOWIE
NIE TAKA MATMA STRASZNA
Miejskie Przedszkole nr 34 im. Jasia i Małgosi w Katowicach
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
PREZENTACJA ZDJĘĆ Z PROGRAMU KLUCZ DO UCZENIA SIĘ MODUŁ- PROGRAM LITERACKI PROWADZONEGO W GRUPIE DZIECI 3- 4 LETNICH Grupa Stokrotki Prowadząca Edyta.
„ Klucz do uczenia się” Prezentacja praktycznego wdrażania
Edyta Bańczyk Przedszkole w Krzyżanowicach
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
KLUCZ DO UCZENIA SIĘ „jedyny w Polsce, kompletny, łatwy do wdrożenia, zmieniający wszystkie dzieci i nauczycieli z Gąsienic w piękne i mądre Motyle...”
Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Integracyjnym im. J. Brzechwy w Nietkowicach.
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
Tytuł: Ciekawe miejsca w Polsce Temat: Określanie położenia w przestrzeni. Układanie zdań z użyciem wyrazów oznaczających stosunki przestrzenne Autor:Alicja.
w Przedszkolu Miejskim nr 44 w Sosnowcu
w okresie 1 lipca 2011 do 28 lutego 2013”
Optymistyczne Przedszkole
„Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Karoliny Kazimierczak
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie
Praktyka w ramach projektu „Klucz do uczenia się- rozwój umiejętności
Alina Kozińska-Bałdyga Rymanów, 13 luty O czym będę mówiła? Małe Szkoły – inicjatywy obywatelskie na wsi Małe Przedszkole w Każdej Wsi – program.
Praktyka w ramach projektu
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Program literacki Gąsienice
Adriana Otawa Przedszkole Bieńkowice
Przedszkole Miejskie nr 44 w Sosnowcu
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
"Klucz do uczenia się" opracowała mgr Lidia Bączyk grudzień 2012
Podobieństwo o talentach
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
nauczyciel: mgr Justyna Gorzkowicz Przedszkole Miejskie nr 54
Opracowała: Joanna Kozieł
Beata Pachoł Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
Praktyka w ramach projektu
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
Przedszkole Miejskie nr 4 im. Jana Brzechwy w Będzinie.
- Agnieszka Janiszewska
Zboża zjadamy energię z nich mamy
Jesienne zmagania z elektroodpadami w elektrokonkursie… Ruszamy na Grę Miejską.
Klasa II D Szkoła Podstawowa Nr 10 w Lubinie
Działania Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr / 2013 INICJATYWA UCZNIOWSKA.
Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi Im. Adama Mickiewicza w Zabrzu Oddział Przedszkolny „ 0 A” Wychowawca Marzanna Kozak.
Małe? Duże ? Dziecko w klasie I Hanna Michalska Sokołów Podlaski,
Należy się wpisać w dziennik odwiedzin. Teraz ja… Na resztę przyjdzie kolej.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
Sześciolatek w przyjaznej szkole PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWANR 19 IM. EDMUNDA BAKALARZA W RADOMIU.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 173 im. 1 Dywizji Kościuszkowskiej 90 – 009 Łódź ul. Sienkiewicza 46 Zapraszamy.
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
AKCJA POMÓŻ MI I MOIM KOLEGOM
„Rola bajki w rozwoju i wychowaniu dzieci przedszkolnych”
GŁOWNO Moja Mała Ojczyzna
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 6 w Płocku
„POJEDZIEMY W CUDNY KRAJ…” Maria Konopnicka
Dlaczego warto czytać dziecku ?
Imię i nazwisko nauczyciela
Imię i nazwisko nauczyciela
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
Zapis prezentacji:

Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej "

Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – wprowadzenie do bajki

Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – zrozumienie bajki Opowiadamy bajkę Tworzymy bajkowy pociąg

Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Wybrałam prawidłową postać! Ale zabawa na medal!

Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem, który obrazek brakuje! Układanie to łatwa sprawa!

Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – wprowadzenie do bajki Przyszły do nas koziołki Ale świetna zabawa!

Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – zrozumienie bajki Kto opowie kolejny fragment bajki? Którego obrazka brakuje?

Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ja już wiem co tu pasuje! Zły Troll ucieka daleko, daleko......

Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Czy udało sie wam ułożyć modele bajki?

Program literacki " Trzy Koziolki Spryciołki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – wprowadzenie do bajki

Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – zrozumienie bajki Uwaga! Zaraz rusza nasz bajkowy pociąg!

Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Złotowłosa weszła do domu! Przygotowujemy się do teatru symboli

Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem jak to ma być ułożone!

Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Program literacki " Rzepka " – wprowadzenie do bajki

Program literacki " Rzepka " – zrozumienie bajki Ja już wiem jaki obrazek ma być pomiędzy!

Program literacki " Rzepka " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Teraz da się rzepkę wyciągnąć! Znalazłam sposób!

Program literacki " Rzepka " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Już ruszył nasz pociąg i gwiżdże, i mknie......

Program literacki " Rzepka " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – wprowadzenie do bajki

Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – zrozumienie bajki Obrazki w szeregu zbiórka!

Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ja już skończyłem szeregowanie! Ten pasek odpowiada jeżykowi!

Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki No to ruszamy w drogę

Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Program literacki "Kołaczyk " – wprowadzenie do bajki

Program literack " Kołaczyk " – zrozumienie bajki Mój pociąg jedzie przez góry, doliny....

Program literacki " Kołaczyk " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych No, a teraz to cię zjem..... Kołaczyk spotyka Misia

Program literacki " Kolaczyk " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Wybrałam właściwy obrazek! To było bardzo proste zadanie!

Program literacki " Kołaczyk " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

Matematyka sensoryczna1 " Ukryj myszkę " Kot juź nie ma żadnych szans!

Matematyka sensoryczna1 " Złap piłkę " Miś zaprasza do zabawy piłkę!

Matematyka sensoryczna1 " Królestwo figur – figurkowe herbatniki dla figurkowych ludzików " Trafiłam na kąt – auu, boli!

Matematyka sensoryczna1 " Ratowanie piskląt " Uratowałam wszystkie pisklęta!

Matematyka sensoryczna1 " Matrioszka " A teraz ta najmniejsza Czy jest tam jeszcze jedna laleczka?

Matematyka sensoryczna1 "Królestwo figur – husteczki dla figurkowych ludzików " A ja zrobiłam tak!

Matematyka sensoryczna1 " Lalki i misie " Opowiem wam pewną historię......

Matematyka sensoryczna1 " Szary książę i kolorowa księżniczka " My lubimy pomagać innym!

Matematyka sensoryczna1 " Wieże" Można tak.... A można i tak......

Matematyka sensoryczna1 " Zabawa w chowanego " Schowam je tak, aby Zła Wiedźma ich nie znalazła. I tak też się da.

Matematyka sensoryczna1 " Figurkowe ludziki idą spać " Moje ludziki już zasypiają.

Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria z obrazkami " Kto z was ma dokładnie taką samą kartę? Ta zabawa nam się podoba.

Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 1 " Budujemy wieżę dla zwierząt Oto moja wieża

Matematyka sensoryczna1 " Dywaniki dla figurkowych ludzików " My potrafimy współpracować!

Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria ze słowami " Kto ma żółte wiaderko? Jeszcze jeden obrazek i wygram!

Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 2 " Skończyłem budowanie wieży Teraz trzeba tylko wyrównać

Matematyka sensoryczna1 " Rodziny figur – koła i owale " Figurkowe ludziki są już bezpieczne

Matematyka sensoryczna1 " Papuga zawsze druga " Zbudowałem tak jak pani!