Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej "
Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – wprowadzenie do bajki
Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – zrozumienie bajki Opowiadamy bajkę Tworzymy bajkowy pociąg
Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Wybrałam prawidłową postać! Ale zabawa na medal!
Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem, który obrazek brakuje! Układanie to łatwa sprawa!
Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – wprowadzenie do bajki Przyszły do nas koziołki Ale świetna zabawa!
Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – zrozumienie bajki Kto opowie kolejny fragment bajki? Którego obrazka brakuje?
Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ja już wiem co tu pasuje! Zły Troll ucieka daleko, daleko......
Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Czy udało sie wam ułożyć modele bajki?
Program literacki " Trzy Koziolki Spryciołki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – wprowadzenie do bajki
Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – zrozumienie bajki Uwaga! Zaraz rusza nasz bajkowy pociąg!
Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Złotowłosa weszła do domu! Przygotowujemy się do teatru symboli
Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem jak to ma być ułożone!
Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Program literacki " Rzepka " – wprowadzenie do bajki
Program literacki " Rzepka " – zrozumienie bajki Ja już wiem jaki obrazek ma być pomiędzy!
Program literacki " Rzepka " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Teraz da się rzepkę wyciągnąć! Znalazłam sposób!
Program literacki " Rzepka " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Już ruszył nasz pociąg i gwiżdże, i mknie......
Program literacki " Rzepka " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – wprowadzenie do bajki
Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – zrozumienie bajki Obrazki w szeregu zbiórka!
Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ja już skończyłem szeregowanie! Ten pasek odpowiada jeżykowi!
Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki No to ruszamy w drogę
Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Program literacki "Kołaczyk " – wprowadzenie do bajki
Program literack " Kołaczyk " – zrozumienie bajki Mój pociąg jedzie przez góry, doliny....
Program literacki " Kołaczyk " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych No, a teraz to cię zjem..... Kołaczyk spotyka Misia
Program literacki " Kolaczyk " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Wybrałam właściwy obrazek! To było bardzo proste zadanie!
Program literacki " Kołaczyk " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego
Matematyka sensoryczna1 " Ukryj myszkę " Kot juź nie ma żadnych szans!
Matematyka sensoryczna1 " Złap piłkę " Miś zaprasza do zabawy piłkę!
Matematyka sensoryczna1 " Królestwo figur – figurkowe herbatniki dla figurkowych ludzików " Trafiłam na kąt – auu, boli!
Matematyka sensoryczna1 " Ratowanie piskląt " Uratowałam wszystkie pisklęta!
Matematyka sensoryczna1 " Matrioszka " A teraz ta najmniejsza Czy jest tam jeszcze jedna laleczka?
Matematyka sensoryczna1 "Królestwo figur – husteczki dla figurkowych ludzików " A ja zrobiłam tak!
Matematyka sensoryczna1 " Lalki i misie " Opowiem wam pewną historię......
Matematyka sensoryczna1 " Szary książę i kolorowa księżniczka " My lubimy pomagać innym!
Matematyka sensoryczna1 " Wieże" Można tak.... A można i tak......
Matematyka sensoryczna1 " Zabawa w chowanego " Schowam je tak, aby Zła Wiedźma ich nie znalazła. I tak też się da.
Matematyka sensoryczna1 " Figurkowe ludziki idą spać " Moje ludziki już zasypiają.
Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria z obrazkami " Kto z was ma dokładnie taką samą kartę? Ta zabawa nam się podoba.
Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 1 " Budujemy wieżę dla zwierząt Oto moja wieża
Matematyka sensoryczna1 " Dywaniki dla figurkowych ludzików " My potrafimy współpracować!
Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria ze słowami " Kto ma żółte wiaderko? Jeszcze jeden obrazek i wygram!
Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 2 " Skończyłem budowanie wieży Teraz trzeba tylko wyrównać
Matematyka sensoryczna1 " Rodziny figur – koła i owale " Figurkowe ludziki są już bezpieczne
Matematyka sensoryczna1 " Papuga zawsze druga " Zbudowałem tak jak pani!