„Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” Wykorzystanie narzędzi (aplikacji) TIK do pracy edukacyjnej w szkole.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Wykorzystanie w szkole
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
TIK w szkole podstawowej
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Organizacja udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
JAK ZROBIĆ STRONE INTERNETOWĄ
narzędzie w językowych pracach projektowych
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Zespole Szkół Nr 3 we Włocławku
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Przypomnienie wiadomości o PowerPoincie
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej Wykorzystanie.
TIK w szkole podstawowej MAPY MYŚLOWE i MAPY POJĘĆ
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
TIK w szkole podstawowej
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej arkusze kalkulacyjne.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
TIK w szkole podstawowej
TIK w szkole podstawowej
TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ MAPY MYŚLI - MINDMAP W PROGRAMACH MIND42
Zespół Szkół Sportowych nr 72 przy ulicy Konwiktorskiej 5/7 Chcesz uczyć się w szkole przyjaznej, czystej i bezpiecznej? Czy wymagasz wysokiego poziomu.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Metody pracy w ICIM Bezpośrednie Pośrednie.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Ucz z zapałem dzieci swoje,.... bo, Ja chętnie Cię wyręczę ;)
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
Program kursu zakłada:
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.  Krótkie wprowadzenie na temat tego, po co tu jesteśmy  Przypomnienie zeszłorocznego kodeksu  Dyskusja na temat zastosowania kodeksu.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
TIK w pracy nauczyciela
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Wykorzystanie narzędzi TIK do pracy edukacyjnej Prezi „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”
Komputerowe malowanki
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
Tworzenie prezentacji multimedialnej
Lekcje z komputerem, 2006.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
7 Lata Mira Hansson OSOBISTE deweloper pełnego stosu Misja
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

„Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” Wykorzystanie narzędzi (aplikacji) TIK do pracy edukacyjnej w szkole podstawowej Edukacyjne wykorzystanie programu ZooBurst – sposób na metodę

Jak pobudzić ucznia do twórczego myślenia? Jaki jest sposób na przedstawienie uczniowi metod rozwiązywania problemów? Ile czasu zajmuje omówienie wprowadzanej metody pracy?

Sposobem na przedstawienie krótko i obrazowo nowej metody, zagadnienia, historii jest aplikacja ZooBurst. Pozwala ona każdemu łatwo stworzyć swoją własną książkę, nawet w trójwymiarze. Tematyka książki zależy tylko od autora i jego wyobraźni. ZooBurst jest narzędziem, w którym może działać na odbiorcę ruch, dźwięk, obraz.

Celem tej prezentacji jest zainteresowanie programem ZooBurst nauczycieli, przedstawienie wybranych elementów aplikacji oraz……. poznanie metody „Sześciu myślowych kapeluszy”, która kierunkuje nasze myślenie.

Wejdźmy na stronę www. ceo. org Wejdźmy na stronę www.ceo.org.pl w zakładkę Cyfrowa Szkoła, odnajdźmy programy i aplikacje i spróbujmy poczytać o tym jak można w inny sposób niż PowerPoint utworzyć prezentację?

Tworzenie nowej książki

Tworzymy tło książki Określamy kolory tła Dodajemy elementy książki

Możemy poprawić lub uzupełnić książkę Oglądamy zmiany

Moje niedoskonałe książki w ciągłej edycji. http://www.zooburst.com/zb_profile.php?user=kanoniak

Czy zauważyliście zalety tej aplikacji? Interaktywna książeczka zainteresuje odbiorcę, a może zainspiruje do tworzenia swoich pozycji książkowych? Dzięki aplikacji zbyt długie, przeładowane treścią materiały można opracować w sposób krótki i działający na wyobraźnię.

Wada jest bardzo poważna: gdy nauczyciel lub uczeń pozna możliwości programu, spędzi przed komputerem wiele godzin. Nie jest to obojętne dla naszego zdrowia. Niemniej mój cel zostanie wówczas osiągnięty. Bakcyl ZooBursta został połknięty.

Dziękuję za uwagę . Barbara Kanoniak Zespół Szkół w Kłomnicach