systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Kilka ważnych dat rejestracja spółki z siedzibą w Tarnowie, powstanie oddziału firmy w Gdyni, rozpoczęcie prac konstrukcyjnych obejmujących budowę platformy komunikacyjnej VoIP, pierwsze wdrożenia systemów VoIP iqSystem w sieciach operatorów telekomunikacyjnych, wdrożenie Systemu Kontroli Jakości zgodnego z normą ISO 9001:2000, wyróżnienie platformy komunikacyjnej iqSystem, Złotym Medalem targów Intertelecom 2007,
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Profil działalności kompleksowa oferta od projektu do wdrożenia opracowanie strategii biznesowej obejmującej wdrożenie usług telekomunikacyjnych przygotowanie niezbędnych wniosków i zezwoleń wsparcie klienta podczas negocjacji z dostawcami usług telekomunikacyjnych wykonanie projektu infrastruktury teleinformatycznej szkolenia pracowników klienta dostawa i instalacja sprzętu telekomunikacyjnego asysta podczas pierwszych miesięcy od wdrożenia systemów
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. zaawansowane systemy komunikacji biznesowej Efektywna komunikacja ze światem
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Nasi dostawcy
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. szeroka funkcjonalność oferowanych produktów, wsparcie doświadczonych inżynierów, zaawansowane oprogramowanie do zarządzania konfiguracją i taryfikacją, różne formy finansowania wdrożeń, bezpieczeństwo inwestycji. … 5 powodów wyboru naszej oferty
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. zaawansowane systemy komunikacji biznesowej Efektywna komunikacja ze światem
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje zaawansowany system konfiguracji zapowiedzi głosowych IVR, automatyczna dystrybucja połączeń przychodzących, kolejkowanie wiadomości, funkcje typu Wrap-up (sporządzanie notatek do połączeń) logowanie operatora Call Center - wsparcie obsługi klienta
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje możliwość stworzenia rozległej sieci firmowej oraz transmisji głosu przez VoIP, wsparcie dla najbardziej popularnych kodeków audio, obsługa systemowych telefonów IP. Mobility - wsparcie VoIP
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje poczta głosowa, automatyczny operator, informacja o oczekującej wiadomości, specjalna obsługa świąt i dni wolnych od pracy detekcja sygnału faksu, integracja z siecią komputerową oraz pocztą elektroniczną. Voic - więcej niż poczta głosowa
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje czytelny, graficzny wyświetlacz, menu w języku polskim, funkcja głośnego mówieniaHands Free, możliwość monitorowania stanu abonentów systemu dzięki sygnalizacji optycznej, intuicyjne menu. Zaawansowane terminale telefoniczne
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje rachunek dla gościa, bieżący podgląd ilości rozmów gościa oraz jego rachunku telefonicznego, blokowanie aparatu przy wymeldowywaniu gościa (check-out), Odblokowywanie aparatu przy zameldowaniu gościa (check-in), Zaawansowane funkcje hotelowe obsługa statusu pokoi (room-status: posprzątany, awaria itp.), obsługa barków w pokojach, zamawianie przez gościa budzenia realizowanego z wykorzystaniem aparatu telefonicznego, przypisanie numeru telefonu do numeru pokoju hotelowego.
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje prezentacja informacji o połączeniu, obsługa historii zdarzeń, notatki do prowadzonych rozmów, współpraca systemem rejestracji czasu pracy, przesyłanie wiadomości tekstowych, funkcja softphone. CTI - integracja komputera z telefonem
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje komunikacja z centralą po sieci LAN, zabezpieczenie dostępu do zarejestrowanych nagrań, wyszukiwanie i odtwarzanie nagrań, kompresja plików z rozmowami, eksport rozmów do aplikacji zewnętrznych. Monitorowanie rozmów
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje doskonała cyfrowa jakość dźwięku, praca w paśmie nie wymagającym przydziału częstotliwości ani dodatkowych zezwoleń, wysoki poziom bezpieczeństwa, mobilność pracowników przy zachowaniu ciągłego kontaktu z nimi. Telefonia DECT
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje szczegółowa analiza połączeń, szybka prezentacja wyników, możliwość łatwego grupowania rozmów wg. różnych kategorii. efektywny mechanizm filtrowania rozmów, możliwość ukrycia części numeru w zestawieniach. Taryfikacja połączeń
systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Oddział: Gdynia, ul. Legionów 100 B/ 82 tel./fax Siedziba: Tarnów, ul. Szkotnik 2 B tel , fax