Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Advertisements

Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.

Czym jest HotSpot w Hotelu ?
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ .
Kiedy liczy się każda sekunda
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
1/11 Rozwiązania dla Skype. 2/11 Spis treści Trendy rynkowe dla komunikatora Skype Rozwiązania dla Skype Cechy i przeznaczenie produktów.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
SIECI KOMPUTEROWE PIOTR MAJCHER PODSTAWOWE POJĘCIA.
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
InfinitERP prezentacja systemu.
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Protokół Komunikacyjny
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
Cyfrowe rejestratory APER serii PDR-XM
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Seminarium 3. Magdalena Fiałkowska r. Promotor dr inż. Daniel Arendt.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
najlepsza strategia rozwoju operatora internetowego na polskim rynku
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
QR-CERT Centrum Certyfikacji i Personalizacji
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Systemy Wideokonferencyjne 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Prezentacja Adrian Pyza 4i.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Efektywna komunikacja ze światem.
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Charakterystyka firmy
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
Prezentacja Adrian Pyza 4i.
iq System Operatorska platforma komunikacyjna VoIP Sławomir Jasnoch
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Bezpieczeństwo w sieciach VoIP Wojciech Dymkowski s4459.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Zapis prezentacji:

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Kilka ważnych dat rejestracja spółki z siedzibą w Tarnowie, powstanie oddziału firmy w Gdyni, rozpoczęcie prac konstrukcyjnych obejmujących budowę platformy komunikacyjnej VoIP, pierwsze wdrożenia systemów VoIP iqSystem w sieciach operatorów telekomunikacyjnych, wdrożenie Systemu Kontroli Jakości zgodnego z normą ISO 9001:2000, wyróżnienie platformy komunikacyjnej iqSystem, Złotym Medalem targów Intertelecom 2007,

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Profil działalności kompleksowa oferta od projektu do wdrożenia opracowanie strategii biznesowej obejmującej wdrożenie usług telekomunikacyjnych przygotowanie niezbędnych wniosków i zezwoleń wsparcie klienta podczas negocjacji z dostawcami usług telekomunikacyjnych wykonanie projektu infrastruktury teleinformatycznej szkolenia pracowników klienta dostawa i instalacja sprzętu telekomunikacyjnego asysta podczas pierwszych miesięcy od wdrożenia systemów

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. zaawansowane systemy komunikacji biznesowej Efektywna komunikacja ze światem

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Nasi dostawcy

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. szeroka funkcjonalność oferowanych produktów, wsparcie doświadczonych inżynierów, zaawansowane oprogramowanie do zarządzania konfiguracją i taryfikacją, różne formy finansowania wdrożeń, bezpieczeństwo inwestycji. … 5 powodów wyboru naszej oferty

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. zaawansowane systemy komunikacji biznesowej Efektywna komunikacja ze światem

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje zaawansowany system konfiguracji zapowiedzi głosowych IVR, automatyczna dystrybucja połączeń przychodzących, kolejkowanie wiadomości, funkcje typu Wrap-up (sporządzanie notatek do połączeń) logowanie operatora Call Center - wsparcie obsługi klienta

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje możliwość stworzenia rozległej sieci firmowej oraz transmisji głosu przez VoIP, wsparcie dla najbardziej popularnych kodeków audio, obsługa systemowych telefonów IP. Mobility - wsparcie VoIP

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje poczta głosowa, automatyczny operator, informacja o oczekującej wiadomości, specjalna obsługa świąt i dni wolnych od pracy detekcja sygnału faksu, integracja z siecią komputerową oraz pocztą elektroniczną. Voic - więcej niż poczta głosowa

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje czytelny, graficzny wyświetlacz, menu w języku polskim, funkcja głośnego mówieniaHands Free, możliwość monitorowania stanu abonentów systemu dzięki sygnalizacji optycznej, intuicyjne menu. Zaawansowane terminale telefoniczne

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje rachunek dla gościa, bieżący podgląd ilości rozmów gościa oraz jego rachunku telefonicznego, blokowanie aparatu przy wymeldowywaniu gościa (check-out), Odblokowywanie aparatu przy zameldowaniu gościa (check-in), Zaawansowane funkcje hotelowe obsługa statusu pokoi (room-status: posprzątany, awaria itp.), obsługa barków w pokojach, zamawianie przez gościa budzenia realizowanego z wykorzystaniem aparatu telefonicznego, przypisanie numeru telefonu do numeru pokoju hotelowego.

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje prezentacja informacji o połączeniu, obsługa historii zdarzeń, notatki do prowadzonych rozmów, współpraca systemem rejestracji czasu pracy, przesyłanie wiadomości tekstowych, funkcja softphone. CTI - integracja komputera z telefonem

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje komunikacja z centralą po sieci LAN, zabezpieczenie dostępu do zarejestrowanych nagrań, wyszukiwanie i odtwarzanie nagrań, kompresja plików z rozmowami, eksport rozmów do aplikacji zewnętrznych. Monitorowanie rozmów

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje doskonała cyfrowa jakość dźwięku, praca w paśmie nie wymagającym przydziału częstotliwości ani dodatkowych zezwoleń, wysoki poziom bezpieczeństwa, mobilność pracowników przy zachowaniu ciągłego kontaktu z nimi. Telefonia DECT

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Wybrane funkcje szczegółowa analiza połączeń, szybka prezentacja wyników, możliwość łatwego grupowania rozmów wg. różnych kategorii. efektywny mechanizm filtrowania rozmów, możliwość ukrycia części numeru w zestawieniach. Taryfikacja połączeń

systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Oddział: Gdynia, ul. Legionów 100 B/ 82 tel./fax Siedziba: Tarnów, ul. Szkotnik 2 B tel , fax