Gimnazjum nr 2 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 Poznań ul. Powstańców Wielkopolskich 3.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Advertisements

Działalność bieżąca 2009/2010. Szczęśliwy numerek Szczęśliwy Numerek - inicjatywa polegająca ona na codziennym losowaniu numerka, który jest wywieszany.
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości
Debata : „Motywacja do nauki”.
Debata Patriotyzm XIX – wiecznych Wielkopolan fundamentem sukcesu Powstania Wielkopolskiego.
Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?
Autorytety wśród młodzieży
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Debata szkolna : ` ` Czy potrafie powiedziec - Nie? . Estera Binert,
Estera Binert, Adrianna Majchrzycka, kl. IIIa SPOTKANIE Z RZECZNIKIEM PRAW DZIECKA I WIELKOPOLSKIM KURATOREM OŚWIATY.
SZKOLNE RZĄDY.
Zapraszamy do Szkoły Podstawowej nr 12 w Gdańsku
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
MAREK KRUKOWSKI GIMNAZJUM NR 18 IM. M. RATAJA W LUBLINIE
1. Aby otrzymać prawo głosu należy podnieść rękę 2. Uczestnicy debaty zwracają się do siebie per Pan, Pani 3. Zakazane jest obrażanie lub wyśmiewanie.
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
jak szkoła w praktyce może uczyć demokracji i postaw obywatelskich
Raport o Zwierzętach Naszej Dzielnicy – Ursus Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie ul. Orłów Piastowskich 47 Klub Ekologiczny Błękitni,
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Dyrekcja Gimnazjum nr 5 Dyrektorem Szkoły jest pani mgr inż. Halina Wiśniewska Funkcję Wicedyrektora pełni pani mgr Beata Chamuła.
Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel ….
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
„Tylko życie poświęcone innym, warte jest przeżycia” Albert Einstein
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Dnia 3o marca 2012r. odbyła się debata pod tytułem: „Działania Samorządu Uczniowskiego formą aktywizacji i integracji uczniów”
Dnia r. odbyła się debata pod tytułem:
Dyrektor w zreformowanej szkole
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
,,Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej’’
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Mapa polski. Mapa polski Flaga Polski i obyczajów, czyli dziedzictwa naszych ojców. Patriotyzm Patriotyzm to indywidualna i społeczna postawa, oznaczająca.
Temat debaty – Podejmowanie samorządnej inicjatywy młodzieżowej.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
" Na nowo odzyskanych już wolnych ziemiach polskich Dolnego śląska w uroczystym dniu otwarcia Państwowego Gimnazjum i Liceum w Ząbkowicach Dolnośląskich,
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
Jak działa demokracja w szkole?
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
VIII Przeworskie Forum Wychowawcze 26 stycznia 2007 r.
Akademia z okazji Dnia Patrona. Wstęp : Dnia 21 grudnia 2009 r. w auli szkolnej odbył się apel z okazji Dnia Patrona naszej szkoły – Powstańców Wielkopolskich.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
i obywatelskich uczniów ”
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej tel./fax ul. Napoleońska 7/17.
PATRIOTYZM POLAKÓW U PROGU III TYSIĄCLECIA PATRIOTYZM POLAKÓW U PROGU III TYSIĄCLECIA.
 Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zawadce realizowali projekt edukacyjny pn „Dopalacze – droga donikąd”. Celem projektu.
,,JAK UCZYĆ PATRIOTYZMU W NOWEJ RZECZPOSPOLITEJ? ”
INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Samorząd GIM11 Zgrana ekipa!.
Przyszłością edukacji
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w biało-czerwonych barwach
Wyniki sondażu przeprowadzonego wśród mieszkańców gminy Raba Wyżna
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
ROCZNICA NIEPODLEGŁEJ
Zapis prezentacji:

Gimnazjum nr 2 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 Poznań ul. Powstańców Wielkopolskich 3

Pierwsza debata szkolna Bohaterowie hymnu państwowego wiecznie żywi

Wstęp Dnia 16 X 2008 dla uczniów naszej szkoły odbyła się debata na temat : Bohaterowie naszego hymnu wiecznie żywi. Dnia 16 X 2008 dla uczniów naszej szkoły odbyła się debata na temat : Bohaterowie naszego hymnu wiecznie żywi. Każda klasa wybrała reprezentantów, którzy brali czynny udział w dyskusji. Każda klasa wybrała reprezentantów, którzy brali czynny udział w dyskusji. Nad wszystkim czuwała pani Beata Bździel. Nad wszystkim czuwała pani Beata Bździel.

Zaszczyt prowadzenia debaty przypadł w udziale Patrykowi Niewiadzie i Piotrowi Michalakowi. Zaszczyt prowadzenia debaty przypadł w udziale Patrykowi Niewiadzie i Piotrowi Michalakowi.

Początki były trudne, bo temat do rozważań niecodzienny i nie oszukujmy się, niezbyt modny. Paraliżująco na nasze umysły mogła też działać obecność najwyższych władz szkolnych: Pani dyrektor Katarzyny Sołtysiak oraz Pani wicedyrektor Małgorzaty Wróbel.

Tempo i zapał debaty znacznie wzrosły, gdy zaczęliśmy rozmawiać o przejawach patriotyzmu w czasach współczesnych. Szczęśliwie, żyjemy w wolnej, demokratycznej Polsce i nikt nie musi narażać życia dla swojego kraju. Nie uda nam się dokonać czynów tak wielkich i bohaterskich jak postaciom upamiętnionym w zwrotkach Mazurka Dąbrowskiego, ale odpowiednią postawą, zainteresowaniem, wypełnianiem obowiązków obywatelskich można przyczynić się do rozwoju Ojczyzny i zasłużyć na miano patrioty. Takim kimś jest dla nas np. Robert Kubica, który niezmiennie udziela wywiadów w języku polskim mimo, że świetnie zna język angielski.

Temperatura debaty podniosła się zdecydowanie, gdy Pani dyrektor K. Sołtysiak zapytała czy my – uczniowie – uważamy się za patriotów. Nie udało nam się porozumieć w kwestii, czy przykładanie się do nauki w szkole to patriotyzm. Może tak, by w przyszłości swoimi wynalazkami rozsławić imię Polski w świecie, a może nie, bo jestem orłem, aby kiedyś zrobić karierę w zagranicznej firmie. Niosę sztandar szkolny, bo jestem dumnym ze szkoły uczniem, czy idę, bo mnie wybrano ? Temperatura debaty podniosła się zdecydowanie, gdy Pani dyrektor K. Sołtysiak zapytała czy my – uczniowie – uważamy się za patriotów. Nie udało nam się porozumieć w kwestii, czy przykładanie się do nauki w szkole to patriotyzm. Może tak, by w przyszłości swoimi wynalazkami rozsławić imię Polski w świecie, a może nie, bo jestem orłem, aby kiedyś zrobić karierę w zagranicznej firmie. Niosę sztandar szkolny, bo jestem dumnym ze szkoły uczniem, czy idę, bo mnie wybrano ?

Czas nie pozwolił nam przedstawić wszystkich poglądów. Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że ma tyle do powiedzenia na temat bohaterów historycznych i mało popularnej w naszych czasach miłości do Ojczyzny. Czas nie pozwolił nam przedstawić wszystkich poglądów. Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że ma tyle do powiedzenia na temat bohaterów historycznych i mało popularnej w naszych czasach miłości do Ojczyzny.

Po debacie zastanawialiśmy się jeszcze długo, czy jesteśmy patriotami. Po debacie zastanawialiśmy się jeszcze długo, czy jesteśmy patriotami. Prawda jest taka, że każdy może być nim na swój sposób. Prawda jest taka, że każdy może być nim na swój sposób. Czekamy na dalsze debaty, które jak sądzimy będą równie interesujące. Czekamy na dalsze debaty, które jak sądzimy będą równie interesujące.