Świece są prawdopodobnie jednymi z najprzyjemniejszych, a jednocześnie najbardziej dostępnych dla każdego produktów w krainie dóbr luksusowych. Roztaczają

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
Advertisements

1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
badania rynku turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Znaczenie efektywności energetycznej budynków w nowych państwach członkowskich UE A. Kiełbasa.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zakład mięsny „Suchan” został założony w 1992 roku i od początku swojej działalności przywiązuje ogromną wagę do jakości oferowanych wyrobów, w celu jak.
Zapraszamy do zapoznania się z produktem
Charakterystyka rynku dystrybucji stali
AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR NA TERENIE POLSKI PRODUCENTA BUTLI VITKOVICE CYLINDERS a.s FIRMA RYBNIK ul. RYMERA 19 K Tel/fax Kom
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Szkolenie DRL – Część 3 Linia DRL 1.
Szkolenie DRL – Część 5 Odpowiedź na potrzeby klienta.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe ALFA Sp. z o.o. powstało w celu projektowania, produkcji i dystrybucji nowoczesnych rozwiązań oświetlenia opartych.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Rover 75 To jeden z najpiękniejszych i najbardziej eleganckich samochodów w swojej klasie, idealnie spełniający rolę reprezentacyjnej limuzyna na: - ślubach.
WIZYTA W FIRMIE AUDIO SAT
czego się spodziewasz”.
Szkolenie z zakresu lamp – Część 3
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
CEL PROGRAMU Celem programu jest propagowanie stylu życia chroniącego środowisko naturalne przez wykorzystywanie źródeł odnawialnych do produkcji ciepła.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Monopol.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Chemia między nami. Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią Mcintosh ® łączy pasję prostego, czystego designu z ultranowoczesną nanotechnologią, gwarantujące.
Wiesz co jesz! W Cucinie można zobaczyć smaki, usłyszeć zapachy i podotykać świeżości. Poczuć tętno Kuchni – bo tu ona żyje. Ludźmi, którzy ją tworzą i.
Nowa Technologia. Nowy Produkt Czym jest U-Parkit U-Parkit jest światowym liderem w projektowaniu i budowaniu systemów parkingowych. Wywodzi się z.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej Włocławek
VENUCCI to wentylatory niemieckiej serii o niepowtarzalnym nowoczesnym wyglądzie VENUCCI to idealne uzupełnienie wystroju łazienek, kuchni i salonów dla.
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland.
III edycja Brains Attack
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
By Nadszed ł rok 2016 … Witamy Nowy Rok, nowymi produktami…
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Miniprzedsiębiorstwo. Wspólnicy miniprzedsiębiorstwa Jan Majnert – dyrektor naczelny Mateusz Kołpak – dyrektor naczelny Maciej Padrok – dyrektor ds. marketingu.
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
VII Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Sosnowcu.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
NESCAFE Budzik w iPhone
9 TRENDÓW W PR.
Zapraszamy.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Jesteśmy miniprzedsiębiorstwem z klasy IID z II Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Radomsku, które zajmuje się produkcją.
Nasza oferta Firma uczniowska.
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

Świece są prawdopodobnie jednymi z najprzyjemniejszych, a jednocześnie najbardziej dostępnych dla każdego produktów w krainie dóbr luksusowych. Roztaczają magiczne piękno, napełniając dom kolorem i zapachem. Stwarzają ciepłą atmosferę, napełniając zmysły spokojem i dobrym samopoczuciem. Sprzedaż świec ciągle się zwiększa, gdyż klienci traktują je jako główny element dekoracji domu, a także wykorzystują właściwości aromaterapeutyczne dla osiągnięcia relaksu i redukcji stresu. Zapach jest w tej chwili najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie świecy. Dlaczego świece zapachowe ?

Dekorowanie zapachem Artykuł ekspercki: Świece, które pokochał cały świat Magazyn Świat Elit, Marzec 2012 Na zdjęciach: seria limitowana Chocolate Bunnies oraz trzy rozmiary świec Pure Radiance- Denim. Produkty zapachowe są coraz bardziej popularne, ponieważ ludzie pragną uczynić swoje domy przytulniejszymi, piękniejszymi i bardziej pachnącymi. Dołożenie zapachu pozwala nadać przestrzeni nowego wymiaru, wypełnić otoczenie ciepłem i zmysłowością. Zapachy Yankee Candle są tworzone po to, aby współgrać z otoczeniem i umożliwić konsumentowi uzyskanie w jego domu wyjątkowej atmosfery, zabrać go w podróż do przeszłości lub, przeciwnie, w nowe, nieznane miejsca. Autentyczne. Prawdziwe. Wyraziste. Długotrwałe – takie są produkty Yankee Candle.

Yankee Candle jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej jakości świec zapachowych. Posiada najbardziej rozpoznawalną markę świec w sektorze premium. Mamy ponad 40-letnie doświadczenie w sprzedaży naszych produktów jako luksusu dostępnego dla każdego klienta. Marka Yankee Candle wypracowała sobie pozycję wyrobu godnego zaufania. Firma Grupa Zachodnia powstała w 1993 roku. Od roku 2002 jest wyłącznym dystrybutorem produktów Yankee Candle na terenie Polski. Od 10 lat notujemy nieustanny wzrost obrotów na polskim rynku i coraz większą świadomość marki, do czego przyczyniają się prowadzone przez naszą firmę działania z zakresu PR. Yankee Candle

Produkty Yankee Candle Świece: Serie - Housewarmer ®, Pure Radiance, Aromatherapy Spa, Signature, Good Air ® Inne produkty zapachowe: Pałeczki zapachowe, Potpourri, Elektryczne odświeżacze powietrza, saszetki zapachowe, Spraye do pomieszczeń, Travel Spray i Travel Tin, odświeżacze żelowe (Koraliki) Zapachy do samochodu: Tekturki (Car Jar), Vent Stick Car Jar Ultimate Akcesoria: Ceramiczne klosze, podstawki pod świece, kominki zapachowe, świeczniki na samplery i tealighty

Świece z serii Housewarmer Słoiki wizytówka Yankee Candle dostępne w 3 rozmiarach: słoik mały- znakomity, aby wypróbować nowy zapach średni i duży słoik występuje we wszystkich zapachach najlepszy stosunek ceny do czasu palenia czasy palenia: słoik mały: 25-40h słoik średni: 60-90h słoik duży: h Samplery małe i niedrogie, pozwalają wypróbować wiele zapachów i znaleźć swoje ulubione musi być umieszczona w świeczniku Woski zapachowe pozwalają mieszać i łączyć zapachy w celu znalezienia ulubionej kombinacji Tealighty idealne dla stworzenia niepowtarzalnego nastroju Tumblery nowoczesny wygląd dostępny w 3 rozmiarach: mały – 1 knot, średni i duży – 2 knoty średni i duży słoik – najmocniejszy zapach czasy palenia: słoik mały: 35-45h słoik średni: 40-50h słoik duży: do 85h Świece Pillar podkreślają wystrój każdego wnętrza, od klasycznego po nowoczesne proste szklane opakowanie łatwo usuwalna etykieta dostępne w 2 rozmiarach: małym i dużym

Pure Radiance Świece najwyższej jakości, dla prawdziwych koneserów. Nowoczesny styl świecy uwydatnia piękno wystroju każdego domu. Pure Radiance dostarcza okazji do poznania marki Yankee Candle od zupełnie nowej, nieznanej dotąd strony. Cechą szczególną Pure Radiance jest nowy typ knota LumiWick, specjalnie zaprojektowany płaski i bawełniany - dostarcza ciągłego, spokojnie palącego się płomienia. Jego szeroki wygląd współgra ze stylem świecy i nowym, intrygującym zapachem, dostarczając niezapomnianych doznań zapachowych. Niezwykle stylowe w formie słoika o kształcie wazy z metaliczną, złota przykrywką.

Aromatherapy Spa Połączyliśmy wysokiej jakości olejki esencjonalne, aby stworzyć wyjątkowe formuły: relaksującą, pobudzającą, usuwającą stres oraz uspokajającą. Produkty z serii SPA dostępne są w postaci: tumblerów, dużego słoika, sprayu, olejka eterycznego, pałeczek bambusowych oraz samplerów. Zapachy poprawiające nastrój … Luksus na co dzień

Inne produkty zapachowe dla domu Produkty pozwalające cieszyć się pięknym zapachem bez konieczności zapalania świecy: room spraye, saszetki zapachowe, elektryczne odświeżacze powietrza, pałeczki bambusowe Décor i Signature. Autentyczne zapachy, które pachną tak samo, jak świece.

Do samochodu i w podróży Piękny zapach może towarzyszyć wszędzie. W samochodzie i w podróży cieszmy się zapachami od Yankee Candle. Produkty do samochodu: zawieszki Car Jar, Car Jar Ultimate, klipsy zapachowe do otworów wentylacyjnych Vent Stick oraz produkty dla podróżujących: Travel Tin oraz Travel Spray pozwolą na kontakt z ulubionym zapachem w każdym momencie.