Technik Organizacji Reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Technik ekonomista.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
TECHNIKUM HANDLOWE ZAPRASZAMY.
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Technik ekonomista.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
Kształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna w uniwersytetach ekonomicznych na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Prof. dr hab. Tadeusz.
PLANOWANIE WYMIARU GODZIN OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
usług gastronomicznych
Charakterystyka zawodu
Technik Ekonomista „Sztuka ekonomii polega na tym, by spoglądać nie tylko na bezpośrednie, ale i na odległe skutki danego działania czy programu; by śledzić.
ZESPÓŁ SZKÓŁ MARII KONOPNICKIEJ
Technik Organizacji Reklamy
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
Technik Turystyki Wiejskiej
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 2 im Natalii Gąsiorowskiej w Łodzi
Technik Organizacji Reklamy
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
Zapraszamy na nowy kierunek
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Twoja przyszłość jest w twoich rękach !
BYĆ ALBO NIE BYĆ TECHNIKIEM HANDLOWCEM - OTO JEST PYTANIE?! DZIŚ GIMNAZJALISTOM SPRÓBUJEMY ODPOWIEDZIEĆ NA NIE...
www. zsp1kluczbork.wodip.opole.pl
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Technik Organizacji Reklamy
Dobry zawód, dobra praca – Poligrafik się opłaca!
KIERUNKI KSZTAŁCENIA TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Technik żywienia i usług gastronomicznych jest przygotowany do wykonywania różnych zadań.
TECHNIK HANDLOWIEC.
FB /ZSE.NowyTarg Z A P R A S Z A M Y.
Szkoły zawodowe na Bielanach
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Zespół Szkół Zawodowych nr 1 ul
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Technik żywienia i usług gastronomicznych Technik eksploatacji portów i terminali Technik obsługi turystycznej Technik architektury krajobrazu Technik.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach Zaplanuj swoją przyszłość! Zostań uczniem Z ESPOŁU S ZKÓŁ E KONOMICZNO -T ECHNICZNYCH W G LIWICACH.
 TECHNIK EKONOMISTA  TECHNIK LOGISTYK  TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ  TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY...Zawsze szczytami chodzić nie będziesz, ale co zdobędziesz,
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Technik cyfrowych procesów graficznych
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. Technik Cyfrowych.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
MÓJ ZAWÓD.
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zespół szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
1.
MARKETING INTERNETOWY
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
Zapis prezentacji:

Technik Organizacji Reklamy "Reklama każe ci myśleć, że przez całe swoje życie marzyłeś o czymś, o czym wcześniej nigdy nawet nie słyszałeś. "

Technik Organizacji Reklamy Technik organizacji reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Technik organizacji reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usługi reklamowe.

Technik Organizacji Reklamy potrafi: - planować i organizować działalność reklamową i promocyjną - określać cele reklamowej działalności przedsiębiorstwa - sporządzać budżet kampanii reklamowych i promocyjnych - stosować różne formy reklamy w kampaniach reklamowych - planować i dokonywać zakupu przestrzeni reklamowej w mediach - stosować metody badań rynku reklamy - oceniać wartość przygotowanych reklam - oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej - wykorzystywać specjalistyczne programy komputerowe wspomagające organizację kompanii reklamowej - opracowywać oferty handlowe dotyczące sprzedaży usług reklamowych i promocyjnych - prowadzić negocjacje, rozmowy handlowe oraz współpracować z klientami

Przedmioty zawodowe podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, organizacja reklamy, prawo, etyka i kultura zawodu, język angielski, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa

Praktyczne umiejętności zawodowe pozwalają podjąć pracę w: - agencjach reklamowych - przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych w działach marketingu i reklamy - biurach ogłoszeń - środkach masowego przekazu w działach promocji - agencjach scenariuszowych i studiach graficznych - agencjach do kontaktów z prasą - agencjach do kształtowania opinii publicznej