WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Wolność oddechu 1 Badanie skuteczności programu edukacyjnego p.t. Wolność Oddechu.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
1 Kto utożsamia się z Wielkopolską, a kto nie?. 2 Mieszkańcy Wielkopolski próba reprezentatywna, N=800.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
Ministerstwo Finansów Biuro Komunikacji Społecznej Podsumowanie I etapu akcji,,Weź paragon.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Case study gemiusAdHoc luty 2006 Prezentacja wyników wyszukiwania – preferencje internautów i opinie klientów.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Zapis prezentacji:

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ PKP S.A PAŹDZIERNIK 2005

Ankietę zrealizowano w dniach 6-16 września Aby zapewnić jak najprostszy sposób jej wypełnienia, zdecydowaliśmy się na wersję elektroniczną dostępną po logowaniu. Ankietę wypełniło 34 dziennikarzy – 30% z wszystkich zaproszonych do badania. Zadaliśmy 17 pytań – połowa dotycząca współpracy z PKP S.A., druga współpracy ze spółkami. Prezentacja zawiera wszystkie dane zebrane w ankiecie.

Pracę biura prasowego PKP S.A oceniam: Zdecydowanie pozytywnie – 32% Raczej pozytywnie – 68% Nie mam zdania – 0% Negatywnie – 0%

Regularnie otrzymuję informacje na temat bieżących wydarzeń w PKP: Zdecydowanie tak – 58% Raczej tak – 32% Raczej nie – 10%

Informacje, które otrzymuję dają mi w pełni wystarczającą wiedzę: Zdecydowanie tak – 26% Raczej tak – 64% Raczej nie – 10%

Rzecznik prasowy, lub osoba upoważniona do wypowiadania się dla mediów są zawsze dostępni: Zdecydowanie tak i raczej tak– 90% Raczej nie – 10%

Informacje, które otrzymuję, dają mi w pełni wystarczającą wiedzę: Zdecydowanie tak – 26% Raczej tak – 64% Raczej nie – 10%

Potrzebne mi informacje otrzymuję w zadawalającym mnie terminie: Zawsze i często – 91% Rzadko, bądź nigdy – 9%

Konferencje prasowe i spotkania dziennikarzy z członkami Zarządu PKP S.A. organizowane są wystarczająco często: Zdecydowania tak i raczej tak – 37% Nie mam zdania – 44% Raczej nie – 19%

Przy zbieraniu informacji na temat PKP korzystam ze strony internetowej Zawsze i często – 59% Rzadko, bądź nigdy – 41%

Uważam, że strona internetowa jest wystarczająco czytelna i przejrzysta: Tak i raczej tak – 62% Trudno powiedzieć i raczej nie – 38%

Na stronie internetowej jestem w stanie znaleźć potrzebne mi informacje: Tak i raczej tak – 53% Trudno powiedzieć i raczej nie – 47%

Moja współpraca z biurem prasowym PKP S.A. przekłada się na sposób, w jaki postrzegam i opisuję ogólną sytuację w Polskich Kolejach Państwowych: W zdecydowanym stopniu, bądź dużym stopniu – 46% W umiarkowanym stopniu – 49% Prawie wcale, bądź wcale - 15%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Intercity 38%32%24%4%4%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Przewozy Regionalne 35%9%29%24%4%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Cargo 9%50%18%12%5%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Polskie Linie Kolejowe 53%19%6%17%6%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP S.A. 68%18%5%0%5%

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Energetyka 15%4%15%29%26% 54321

W skali 1 do 5 oceniam pracę poszczególnych biur prasowych spółek z Grupy PKP PKP Telekomunikacja Kolejowa 18%18%5%18%29% 54321

Ranking ocen pozytywnych 70% 59% 47% 44% 36% 86% 19% PKP S.A. PKP Intercity PKP Cargo PKP Informatyka PKP PR PKP TK PKP Energetyka 72% PKP PLK

Elementy wymagające poprawy w relacjach z dziennikarzami: Częstotliwość konferencji prasowych i spotkań z członkami zarządów Korzystanie przez dziennikarzy ze strony internetowej Przejrzystość strony internetowej Według dziennikarzy współpraca z rzecznikami ma duży wpływ na wizerunek Grupy PKP

W pytaniach o charakterze otwartym dotyczącymi czego brakuje dziennikarzom we współpracy z działami PR Grupy PKP najczęściej wskazywano na: Złe kontakty z pracownikami oddziałów z regionów, szczególnie w przypadku spółki PKP Przewozy Regionalne Zbyt mała ilość imprez prasowo-integracyjnych np. takich jakie organizują Polskie Linie Kolejowe Brak pełnej informacji w przypadku zdarzeń negatywnych Zbyt mało informacji o inwestycjach na kolei, ten sam zarzut dot. informowania o wydarzeniach w kolejach zagranicznych