im. Adama Mickiewicza w Łebie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Advertisements

Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Zamki średniowieczne na Górnym Śląsku Uczestnicy : Szkolne Koło Miłośników Historii Zespołu Szkół nr 1 – Gimnazjum nr 5 w Siemianowicach Śląskich Opiekun:
Uczestnicy projektu: uczniowie klasy II gimnazjum Nauczyciel prowadzący: Magdalena Terpiłowska 1 MOJA SZKOŁA – DAWNIEJ I DZIŚ Gimnazjum Specjalne Nr 5.
„KONSTRUKCJE GEOMETRYCZNE Z PROGRAMEM C.a.R.”
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Temat: Cegłów dawniej i dziś
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
ku lepszej przyszłości”
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Uczniowie klasy 6a wykonali piękną gazetkę ścienną o patronie.
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Zadanie konkursowe nr 9 „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...” Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Żaganiu.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Warsztaty taneczne w naszej szkole.. Warsztaty taneczne są organizowane w naszej szkole w każdy poniedziałek.
PROJEKT ZAWODOZNAWCZY SPOTKANIE Z RODZICAMI POD HASŁEM: POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Batalionów Chłopskich w Bożkowie Bożków.
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
SZKOŁA BLISKA MEMU SERCU
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
KLASOWY OŚRODEK BADAŃ STATYSTYCZNYCH
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Szkoła Współpracy.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Planujemy place zabaw na zlecenie Urzędu Miasta i Gminy Nekla
Źródła energii na świecie
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
SZKOLNE KOŁO MUZEALNE 2013/2014. Historyczne koło - co to i dla kogo? Zajęcia historyczne, są dla wszystkich chętnych uczniów klas szóstych. Uczniowie.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
System edukacji w Polsce
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli pt.: Akcja KŁADKA
Samorząd Uczniowski.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Matematyka – Twierdza Szyfrów
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
GAZETKA SZKOLNA ECHO ZSP SIERAKOWICE
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
W wybranym przez nas projekcie wzięli udział wybrani uczniowie ze wszystkich klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej oraz Szkoły Specjalnej Przysposabiającej.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
2014/2015.
Imię i nazwisko nauczyciela
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
Zapis prezentacji:

im. Adama Mickiewicza w Łebie Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Łebie Nauczyciel: Ewelina Bladoszewska Uczniowie z klas czwartych i szóstych

Cele projektu Doskonalenie umiejętności wyszukiwania i selekcji informacji. Sporządzenie prezentacji w programie Power Point na temat epoki średniowiecza. Doskonalenie umiejętności pracy z komputerem. Wykonanie makiety zamku. Nabycie umiejętności systematycznej pracy.

opis projektu Tematem projektu była pasjonująca epoka średniowiecza. Uczniowie mieli zebrać informacje na jej temat, przygotować prezentację w Power Point oraz wykonać makietę zamku średniowiecznego. Cała prezentacja projektu odbyła się w gabinecie historycznym, gdzie uczniowie z poszczególnych klas zapoznawali się z prezentacją i oglądali przygotowane zamki.

Narzędzia wyszukiwarka Google, poczta elektroniczna-komunikacja z nauczycielem podręczniki historii, program Power Point, Microsoft Word, kartony, materiały plastyczne, piasek, kamienie

Podział pracy W pracy projektu wzięło udział ośmioro uczniów z klas szóstych oraz czworo z czwartych. Na początku projektu uczniowie (klasy szóste) indywidualnie mieli dostarczyć informacje do prezentacji. Każdy uczeń miał opracować konkretny element epoki średniowiecza. Dwie grupy po dwie osoby pracowały nad prezentacją. Cztery grupy po dwie osoby nad makietami zamku. Przygotowanie prezentacji naszej pracy w szkole było zadaniem moim i uczniów klas szóstych.

rola NAUCZYCIELA Pomoc w selekcji informacji. Sprawdzenie poprawności przygotowanych elementów i całej prezentacji. Nadzorowanie pracy nad zamkami. Przypominanie uczniom o terminach i ponaglanie, gdy trzeba. Organizowanie spotkań. Przygotowanie prezentacji w szkole.

Działania uczniów Wyszukanie informacji na temat różnych elementów średniowiecza i ich selekcja. Przygotowanie prezentacji multimedialnej na temat „Pasjonującej epoki średniowiecza”. Wykonanie makiety zamku średniowiecznego. Systematyczność i terminowość pracy. Umiejętność współpracy w grupie.

Rezultaty Prezentacja „Pasjonująca epoka średniowiecza”; Prezentacja „Na zamku rycerskim”; Makiety zamków.

Zamek – Dawid z klasy IV

Zamek – grupa uczniów z klas VI

Praca nad zamkiem klas vi Alicja, Paulina, Wiktoria Maja, Jakub, Albert, Jarek

Zamek – Oskar z klasy IV

Zamek – Karolina z klasy IV

Zamek – Przemek z klasy IV

Prezentacja projektu w szkole Projekt będzie zaprezentowany w gabinecie historycznym uczniom klas IV-VI. Uczniowie i nauczyciele obejrzą dwie prezentacje multimedialne oraz makiety zamków. Zdjęcia i informacja na temat projektu zamieszczona zostanie na stronie szkoły oraz w gazetce szkolnej POMOST, która jest kierowana do rodziców.

Wnioski Zazwyczaj na początku pracy nad projektem jest większy zapał niż pod koniec. Ważne jest, aby na początku ustalić wszystkie szczegóły pracy (np. ilość grup czy osób w grupie, zakres obowiązków itp.). Mierz siły na zamiary : „Wybraliśmy zbyt duże kartony i mieliśmy problem z wykończeniem zamku.”