Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Raport Amway na temat przedsiębiorczości w Europie
CO POLACY MYŚLĄ O DEMOKRACJI NA BIAŁORUSI?
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
FIRMY Badanie przeprowadzone przez: ASM- Centrum Badań i Analiz
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Standardowy Eurobarometr 68 / jesień 2007 – TNS Opinion & Social Eurobarometr 68 / JESIEŃ 2007 / GŁÓWNE WYNIKI: POLSKA EUROBAROMETR 68 OPINIA PUBLICZNA.
Odbiorcami organizowanych przez naszą Inicjatywę działań są przede wszystkim Polacy i Białorusini przebywający w Polsce. Szykując strategię przyszłych.
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Krzysztof Kłos Dyrektor Departamentu Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Gminne i powiatowe programy ochrony zdrowia.
Fundacje w Polsce.
Raport z badania Capibus
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1.
Wizerunek lekarza anestezjologa w opinii
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Badanie zrealizowane przez TNS OBOP na zlecenie KC ds. AIDS
Przygotował: Mateusz Muszyński
Banki spółdzielcze w oczach Polaków
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Turystyka zdrowotna Andriy Symovych Szymon Wiktorowicz.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Opinie na temat relacjonowania przez TVP wydarzeń na Ukrainie.
Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.
Prezentacja Medicover dla ING Dlaczego Medicover?
SYTUACJA W SŁUŻBIE ZDROWIA W ROKU 2009 i 2010 WYNIKI ANALIZ Y ANKIET, KTÓRE ZE SZPITALI DOTARŁY DO BBN Warszawa, marzec 2010 r.
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Standardowy Eurobarometr 82 OPINIA PUBLICZNA W UNII EUROPEJSKIEJ JESIEŃ 2014 RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Standardowy.
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku Wizerunki liderów i partii politycznych Dr hab. Norbert Maliszewski.
Nadbudowa bloku dziecięcego H1 na potrzeby Oddziału Onkohematologii dzieci. Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Rzeszów.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Raport z badania ilościowego CAPIBUS dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Badanie odbioru kampanii i świadomości Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Michał Stanikowski Warszawa, Marzec 2011 Raport z sondażu dotyczący projektu ograniczenia refundacji leków.
Głos Polaków w sprawie wina
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Psychiatria Dzieci i Młodzieży – Kopciuszek Medycyny
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
MÓJ WYMARZONY ZAWÓD- WETERYNARZ JOANNA TOMKÓW. LEKARZ WETERYNARII  Lekarz weterynarii przedstawiciel jednej z trzech nauk lekarskich; w Polsce osoba,
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006

2 Opis badania Cele badania: Badanie Omnibus miało na celu ocenę znajomości oraz wizerunku Centrum Zdrowia Dziecka Termin 9 – 17 luty 2006 Technika Sondaż Omnibus Wywiady Face to Face typu CAPI Próba Omnibus: Losowa, ogólnopolska, reprezentatywna dla populacji lat N=1007

3 OMNIBUS – CENTRUM ZDROWIA DZIECKA

4 Struktura demograficzna badanej populacji Podstawa: wszyscy respondenci N=1007

5 Znajomość logo Centrum Zdrowia Dziecka E1.Proszę spojrzeć na loga różnych firm, instytucji. Czy mógłby Pan(i) wskazać logo Centrum Zdrowia Dziecka? Podstawa: wszyscy respondenci N=1007

6 Znajomość logo Centrum Zdrowia Dziecka E1.Proszę spojrzeć na loga różnych firm, instytucji. Czy mógłby Pan(i) wskazać logo Centrum Zdrowia Dziecka? Podstawa: wszyscy respondenci N=1007 Znajomość Logo Centrum Zdrowia Dziecka jest wysoka, rozpoznawane jest ono przez co drugiego respondenta. Istotnie bardziej znane jest osobom z wyższym wykształceniem (60%), mającym dzieci (57%).

7 Znajomość oraz skojarzenia z Centrum Zdrowia Dziecka E2. Czy słyszał(a) Pan(i) o Centrum Zdrowia Dziecka? tak nie 2. Czy był w Centrum Zdrowia Dziecka Podstawa 1, 2: wszyscy respondenci N=1007 Podstawa 3: respondenci którzy słyszeli o CZD N=941 7%

8 Znajomość oraz skojarzenia z Centrum Zdrowia Dziecka E2. Czy słyszał(a) Pan(i) o Centrum Zdrowia Dziecka? tak 1. Słyszał o Centrum Zdrowia Dziecka nie Podstawa 1, 2: wszyscy respondenci N=1007 Podstawa 3: respondenci którzy słyszeli o CZD N=941 tak nie

9 Znajomość oraz skojarzenia z Centrum Zdrowia Dziecka E3. Z czym się Panu(i) kojarzy Centrum Zdrowia Dziecka? tak 3.Skojarzenia z Centrum Zdrowia Dziecka [%] nie Podstawa 1, 2: wszyscy respondenci N=1007 Podstawa 3: respondenci którzy słyszeli o CZD N=941 leczenie dzieci23 szpital/klinika 17 chore dzieci14 szpital/klinika dla dzieci / szpital dziecięcy13 pomoc dzieciom12 dzieci12 ciężkie choroby/trudne przypadki9 fachowa/specjalistyczna pomoc / opieka7 leczenie7 zdrowie/zdrowie dzieci6 opieka/dbanie o chore dzieci/dbanie o zdrowie6 dobrzy lekarze/lekarze specjaliści6 szpital dziecięcy w Warszawie5 choroba / choroby5 pomoc / pomoc medyczna5 zbiórki pieniędzy / akcje charytatywne4 duży / największy szpital dziecięcy3 specjalistyczny szpital dla dzieci3 rehabilitacja / rehabilitacja dla dzieci3 fundacje / J. Kwaśniewska/TVN Nie jesteś sam3 z leczeniem chorób nowotworowych2 dobry sprzęt / dobre wyposażenie2 lekarze2

10 Znajomość oraz skojarzenia z Centrum Zdrowia Dziecka E2. Czy słyszał(a) Pan(i) o Centrum Zdrowia Dziecka? E3. Z czym się Panu(i) kojarzy Centrum Zdrowia Dziecka? tak nie Podstawa 1, 2: wszyscy respondenci N=1007 Podstawa 3: respondenci którzy słyszeli o CZD N=941 Centrum Zdrowia Dziecka jest bardzo dobrze znane respondentom pomimo, że tylko niewielki odsetek badanych był kiedykolwiek w tym szpitalu, najczęściej jako rodzina, znajomy pacjenta. Respondentom, którzy słyszeli o tej placówce, spontanicznie kojarzy się z ona z: leczeniem dzieci, chorymi dziećmi, szpitalem, niesieniem pomocy dzieciom.

11 Wizerunek Centrum Zdrowia Dziecka zdecydowanie pasuje raczej pasuje Podstawa: wszyscy respondenci N=1007 zapewnia dzieciom najlepszą opiekę personel szpitala w sposób szczególny dba o dzieci pracują tam najlepsi lekarze dziecięcy jest autorytetem w dziedzinie pediatrii dużo się o nim słyszy np. z telewizji, gazet, radia jest najbardziej nowoczesnym szpitalem dla dzieci w Polsce ma najlepszą aparaturę medyczną dzieci dobrze się tam czują wymaga unowocześnienia trudno umieścić tam chore dziecko, jeżeli nie ma znajomości dostają się tam przeważnie dzieci z Warszawy i okolic jest zbyt dużym szpitalem aby każdy mógł liczyć na właściwą opiekę

12 Wizerunek Centrum Zdrowia Dziecka Wizerunek Centrum Zdrowia Dziecka jest bardzo pozytywny. Zdecydowana większość badanych zgadzała się z wszystkimi przedstawionymi pozytywnymi atrybutami, a tylko nieliczni popierali negatywne stwierdzenia. Wśród całej badanej populacji CZD postrzegane jest przede wszystkim jako miejsce zapewniające dzieciom najlepszą opiekę, z personelem troszczącym się o dziecko oraz z najlepszym zapleczem lekarzy dziecięcych. Zdaniem 60% respondentów CZD wymaga unowocześnienia. Podstawa: wszyscy respondenci N=1007

13 Wizerunek Centrum Zdrowia Dziecka Podstawa 1: respondenci którzy słyszeli o CZD N=946 Podstawa 2: respondenci którzy byli w CZD N=79 zdecydowanie pasuje raczej pasuje zapewnia dzieciom najlepszą opiekę jest autorytetem w dziedzinie pediatrii pracują tam najlepsi lekarze dziecięcy personel szpitala w spos ó b szczeg ó lny dba o dzieci dużo się o nim słyszy np. z telewizji, gazet, radia jest najbardziej nowoczesnym szpitalem dla dzieci w Polsce ma najlepszą aparaturę medyczną dzieci dobrze się tam czują wymaga unowocześnienia trudno umieścić tam chore dziecko, jeżeli nie ma znajomości dostają się tam przeważnie dzieci z Warszawy i okolic jest zbyt dużym szpitalem aby każdy m ó gł liczyć na właściwą opiekę 1.Słyszeli o CZD2. Byli w CZD

14 Wizerunek Centrum Zdrowia Dziecka Podstawa 1: respondenci którzy słyszeli o CZD N=946 Podstawa 2: respondenci którzy byli w CZD N=79 W opinii osób które słyszały o Centrum Zdrowia Dziecka najważniejszymi atrybutami tej placówki są: zapewnienie dzieciom najlepszej opieki, bycie autorytetem w dziedzinie pediatrii a także praca najlepszych lekarzy dziecięcych. Osoby które były w Centrum Zdrowia Dziecka wyróżniają ten szpital przede wszystkim za bycie autorytetem w dziedzinie pediatrii, zapewnienie dzieciom szczególnej troski oraz najlepszej opieki.

15 Najważniejsze wyniki OMNIBUS (ogólnopolska próba dorosłych Polaków): Ponad połowa respondentów (53%) wskazała poprawnie na logo Centrum Zdrowia Dziecka. Szpital Centrum Zdrowia Dziecka jest znany praktycznie całej badanej populacji (94%). Osoby które słyszały o Centrum Zdrowia Dziecka postrzegają Centrum jako miejsce zapewniające dzieciom najlepszą opiekę medyczną. Wysoko cenione jest także jako autorytet w dziedzinie pediatrii oraz miejsce, w którym pracują najlepsi lekarze dziecięcy. Respondenci którzy mieli w przeszłości kontakt z Centrum Zdrowia Dziecka postrzegają ten szpital przede wszystkim jako autorytet w dziedzinie pediatrii. Badani doceniają placówkę za szczególną troskę personelu medycznego o dzieci oraz zapewnienie najmłodszym pacjentom najlepszej opieki. Spontanicznie Centrum Zdrowia Dziecka kojarzy się respondentom przede wszystkim z leczeniem dzieci, szpitalem, szpitalem dla dzieci, chorymi dziećmi, dziećmi i niesieniem im pomocy.