OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku 18-26 lat Osoby w wieku 18-26 lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
innowacyjna wielkopolska
System informacji o Funduszach Europejskich na lata
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Rozwój społeczeństwa informacyjnego – współpraca rządu i samorządu
Wsparcie dla partnerów społecznych w Priorytecie V PO KL Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 6 listopada 2007.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
To ile wydaje się na reklamę?
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Kampanie społeczne działań strażniczych
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
CYBERPRZEMOC.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, stycze ń 2009.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Rynek mediów w wybranych krajach Europy Wschodniej Warszawa,
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, lipiec 2009.
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
ABC ATL dla FMCG 19 marca 2014 r..
Dziewczyny na politechniki
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
KAMPANIA EDUKACYJNA Projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Zapis prezentacji:

OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY

Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska) Studiujący bądź absolwenci wyższych uczelni Studiujący bądź absolwenci wyższych uczelni Aspirujący Aspirujący Często korzystający z internetu Często korzystający z internetu Posiadający telefony komórkowe (87%) Posiadający telefony komórkowe (87%)

Target

Target

Strategie mediów 1. Cele komunikacyjne: Kampania informacyjna Kampania informacyjna Zaistnienie w świadomości TG Zaistnienie w świadomości TG Zbudowanie wiarygodności marki Zbudowanie wiarygodności marki

Strategie mediów 2. Analiza konkurencji: 12 konkurentów 12 konkurentów

Działanie konkurencji w latach w konkretnych mediach Nakłady finansowe

Nasilenie działań reklamowych w poszczególnych miesiącach

Strategia mediów 1. Czas i dynamika kampanii: Czerwiec i początek lipca 2009 Czerwiec i początek lipca Rekomendacje i rola poszczególnych mediów Konkurencja preferuje akcje reklamowe w telewizji oraz w radiu. Badania preferencji targetu wskazały, że powszechnie korzysta on z internetu. W związku z tym sugerujemy wykorzystanie internetu jako z dodatkowego kanału komunikacji. Konkurencja preferuje akcje reklamowe w telewizji oraz w radiu. Badania preferencji targetu wskazały, że powszechnie korzysta on z internetu. W związku z tym sugerujemy wykorzystanie internetu jako z dodatkowego kanału komunikacji.

Strategia mediów 2. Rekomendacje i rola poszczególnych mediów Medium budującym zasięg będzie TV i outdoor. Jako media wspomagające proponujemy wykorzystanie w głównej mierze internetu i radia. Medium budującym zasięg będzie TV i outdoor. Jako media wspomagające proponujemy wykorzystanie w głównej mierze internetu i radia. POS – smycze, notesy, długopisy rozdawane na uczelniach POS – smycze, notesy, długopisy rozdawane na uczelniach

Strategia mediów 3. Taktyka w wybranych mediach Zbudowanie zasięgu w głównej mierze w czerwcu w telewizji i ciągłe działania podtrzymujące w pozostałych mediach (konkursy dla internautów, radiowe) Zbudowanie zasięgu w głównej mierze w czerwcu w telewizji i ciągłe działania podtrzymujące w pozostałych mediach (konkursy dla internautów, radiowe) W prasie znajdzie się bardziej szczegółowa/merytoryczna informacja W prasie znajdzie się bardziej szczegółowa/merytoryczna informacja