OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY
Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska) Studiujący bądź absolwenci wyższych uczelni Studiujący bądź absolwenci wyższych uczelni Aspirujący Aspirujący Często korzystający z internetu Często korzystający z internetu Posiadający telefony komórkowe (87%) Posiadający telefony komórkowe (87%)
Target
Target
Strategie mediów 1. Cele komunikacyjne: Kampania informacyjna Kampania informacyjna Zaistnienie w świadomości TG Zaistnienie w świadomości TG Zbudowanie wiarygodności marki Zbudowanie wiarygodności marki
Strategie mediów 2. Analiza konkurencji: 12 konkurentów 12 konkurentów
Działanie konkurencji w latach w konkretnych mediach Nakłady finansowe
Nasilenie działań reklamowych w poszczególnych miesiącach
Strategia mediów 1. Czas i dynamika kampanii: Czerwiec i początek lipca 2009 Czerwiec i początek lipca Rekomendacje i rola poszczególnych mediów Konkurencja preferuje akcje reklamowe w telewizji oraz w radiu. Badania preferencji targetu wskazały, że powszechnie korzysta on z internetu. W związku z tym sugerujemy wykorzystanie internetu jako z dodatkowego kanału komunikacji. Konkurencja preferuje akcje reklamowe w telewizji oraz w radiu. Badania preferencji targetu wskazały, że powszechnie korzysta on z internetu. W związku z tym sugerujemy wykorzystanie internetu jako z dodatkowego kanału komunikacji.
Strategia mediów 2. Rekomendacje i rola poszczególnych mediów Medium budującym zasięg będzie TV i outdoor. Jako media wspomagające proponujemy wykorzystanie w głównej mierze internetu i radia. Medium budującym zasięg będzie TV i outdoor. Jako media wspomagające proponujemy wykorzystanie w głównej mierze internetu i radia. POS – smycze, notesy, długopisy rozdawane na uczelniach POS – smycze, notesy, długopisy rozdawane na uczelniach
Strategia mediów 3. Taktyka w wybranych mediach Zbudowanie zasięgu w głównej mierze w czerwcu w telewizji i ciągłe działania podtrzymujące w pozostałych mediach (konkursy dla internautów, radiowe) Zbudowanie zasięgu w głównej mierze w czerwcu w telewizji i ciągłe działania podtrzymujące w pozostałych mediach (konkursy dla internautów, radiowe) W prasie znajdzie się bardziej szczegółowa/merytoryczna informacja W prasie znajdzie się bardziej szczegółowa/merytoryczna informacja