WALORY TURYSTYCZNE POLSKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obudź jutro – galeria sztuki alternatywnej Unia Europejska Instytucja Pośrednicząca Ministerstwo.
Advertisements

Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Jak ocieplenie zmienia klimat?
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Fotografia naszym życiem
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
ZAPROSZENIE DO KRAKOWA
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
ŚWIĄTECZNE TARGI TIK Szkoła z klasą 2.0
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Nie kradnij i nie daj się okraść!
Segreguję i Ziemię ratuję!
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Z WIZYTĄ U SMOKA WAWELSKIEGO
„Z jak…” odcinek 3. Drogi Zastępowy, Drogie Zastępy! Widzieliście już dwa odcinki naszej opowieści – teraz czas na trzeci i ostatni. Chcielibyśmy, abyście.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA
„Wielka wyprawa Molly”
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Zapis prezentacji:

WALORY TURYSTYCZNE POLSKI WEBQUEST WALORY TURYSTYCZNE POLSKI WPROWADZENIE ZADANIA PROCES EWALUACJA KONLUZJA ŹRÓDŁA ZAKOŃCZENIE PROJEKT EDUKACYJNY DLA UCZNIÓW KLAS II GIMNAZJUM autor mgr Beata Górecka- Sobko

WPROWADZENIE Jesteście pracownikami biura podróży, którego zadaniem jest przygotowanie oferty turystycznej dotyczącej regionów Polski. Wasze oferty powinny uwzględniać różne potrzeby klientów. Zróbcie wszystko aby jak najwięcej turystów chciało zwiedzić nasz kraj.

ZADANIA Waszym zadaniem będzie przygotowanie katalogów z ofertą turystyczną Polski. Oferta ma zachęcić turystów do przyjazdu i wypoczynku, zwiedzania miejsc, o których krąży legenda, podziwiania uroków natury. Pamiętajcie, że turyści mogą mieć różne potrzeby, wiek i możliwości. Przygotujcie katalogi tak aby każdy mógł coś dla siebie wybrać. foto.recenzja.pl/foty/polskie_krajobrazy_iv-6...

ZADANIA zbierzcie zdjęcia regionów, ważnych obiektów,obiektów rekreacyjnych, zabytków; stwórzcie dokumentację ukazującą wyjątkowość regionów pod względem kulturowym; zbierzcie materiały o środowisku geograficznym zbierzcie materiały o noclegach, obiektach rekreacyjnych zbierzcie materiały o głównych walorach turystycznych

PROCES W projekcie może max. uczestniczyć 6 ośob. Wybierzcie regiony, które waszym zdaniem są atrakcyjne turystycznie w naszym kraju. Jedna osoba – lider będzie odpowiedzialna za kontakt z nauczycielem oraz właściwe wykonywanie zadań Wyznaczcie spośród siebie osoby, które będą odpowiedzialne za zabranie informacji dotyczących wybranych przez Was regionów : wyszukanie informacji w podręcznikach, encyklopediach, tablicach geograficznych oraz atlasach geograficznych, wyszukiwanie informacji w Internecie. Następnie przygotujcie katalogi z ofertą turystyczną skierowaną dla różnego klienta. Czas przygotowania projektu 10 tygodni. W czasie prezentacji zebranego materiału pamiętajcie aby nie przekroczyć czasu 20 min. Pamiętajcie o podawaniu źródeł swoich informacji. Nie zapominajcie o częstych kontaktach z opiekunem projektu. Termin realizacji projektu – 2,5 miesiąc. Ocena Waszej pracy zależy od spełnienia warunków zawartych w tabeli ewaluacyjnej.

EWALUACJA Wykonanie zadanie zostanie ocenione zespołowo. Pod uwagę brane będą następujące kategorie: - ilość i jakość zebranych informacji , - sposób opracowania pod względem treści, fotografii, plastyki , - szata graficzna, czytelność i przejrzystość, interesująca, - umiejętność współpracy w grupie . OCENIANY ELEMENT PUNKTACJA Katalog wartość merytoryczna zebranych materiałów 0–3 różnorodność wykorzystanych źródeł 0–2 terminowość wykonania zadania 0–1 technika i estetyka wykonania katalogu Prezentacja znajomość tematu organizacja prezentacji spójność prezentacji zaangażowanie zespołu komunikatywność wykorzystanie czasu Suma punktów 0–20 OCENA ILOŚĆ PUNKTÓW Celujący 20-19 Bardzo dobry 18-17 Dobry 16-14 Dostateczny 13-12 Dopuszczający 11-9 Niedostateczny 8-0

KONKLUZJA Dzięki tej pracy mogliście sami dostrzec, że nasz kraj jest atrakcyjny turystycznie i warto go zwiedzić, zanim wyruszymy w świat. Teraz przedstawcie efekty Waszej pracy najbliższym by zachęcić ich do podróży.

ŹRÓDŁA TO TYLKO KILKA PRZYKŁADÓW ŹRÓDEŁ Z KTÓRYCH MOŻECIE SKORZYSTAĆ www.zamki.pl http://www.sanatoria.com.pl/ http://www.odkryjpomorze.pl/ http://www.gory.com.pl/pasmagorskie/pasmagorskie.php http://www.pojezierza.com.pl/ http://www.swietokrzyskie.pl/

DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ  ZAKOŃCZENIE Mam nadzieję, że podróż po własnym kraju przyniosła Wam wiele satysfakcji efekty Waszej pracy zobaczymy na spotkaniu prezentującym projekty edukacyjne. DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ 